Samsung TV model D6500

fula

New member
3.0 nie obsluguje, ale 3.0 jest kompatybilny wstecz wiec teoretycznie musi chodzic na usb 2.0 czy nawet 1.1. Wolniej ale bedzie chodzic ( z reszta predkosc nie ma tu zadnego znaczenia. predkosc z usb 2.0 wystarcza w 300% )

Teoretycznie, ale czy musi. W odbiornikach RTV jest inaczej jak ze sprzętem komputerowym.
Są zastosowane inne systemy, licencje i technologie sprzętowe, tu kompatybilności w dół nie musi być.
Może się zdarzyć brak wykrycia sprzętu USB 3.0
 
Ostatnia edycja:

fula

New member
seria d6500 jest na rok 2011, czy w związku z tym będzie niedługo nowa seria na bieżący rok? następca?

Zapewniam Cię, żebyś się nie martwił. Są testowane nowe modele Samsunga i myślę że niedługo zobaczymy je w sklepach..... A po nich będą następne, to tak wyprzedzam pytanie :)
 

seboo_2

New member
Witam,
Zauważyłem że mój TV na niektórych programach lekko przycina obraz, w szczególności jak wyświetlany jest jakiś krajobraz, np na Discovery. Jak to zniwelować, może mam jakąś funkcję włączoną, lub muszę pokombinować z jakimiś ustawieniami??
 

Kolina

Member
Teoretycznie, ale czy musi. W odbiornikach RTV jest inaczej jak ze sprzętem komputerowym.
Są zastosowane inne systemy, licencje i technologie sprzętowe, tu kompatybilności w dół nie musi być.
Może się zdarzyć brak wykrycia sprzętu USB 3.0

Tak jak pisalem duzo wczesniej w tym temacie - mam dysk 1 TB WD USB 3.0 i pendrive Kingstona 16 GB tez USB 3.0 i nie mam z nimi zadnych problemow po podlaczeniu do 40D6500 ani do 32D5500.
 

fosciu

Member
Związku z brakiem pomysłów na rozwiązanie problemu z "szarpaniem" obrazu oraz dwoma świecącymi pixelami na czarnym tle postanowiłem zgłosić usterki na infolinii Samsunga. Według Samsunga Specyfikacja nieaktywnych pikseli paneli LCD w telewizorach firmy Samsung. nie powinno być żadnych świecących, natomiast Pan z infolinii powiedział że z 3m nie widać więc usterka nie podlega gwarancji (śmieszne a ja np "widzę") ale przyjął moje zgłoszenie ze względu na "szarpanie obrazu" zobaczymy co mi powiedzą serwisanci i czy pomogą.
 

Madas

New member
Bez reklam
to co mówią czasem panowie z infolinii to komedia i słuchając człowiek staje się od razu nerwowy
 

seboo_2

New member
Witam,
Zauważyłem że mój TV na niektórych programach lekko przycina obraz, w szczególności jak wyświetlany jest jakiś krajobraz, np na Discovery. Jak to zniwelować, może mam jakąś funkcję włączoną, lub muszę pokombinować z jakimiś ustawieniami??

Czy wie ktoś co z tym zrobić???
 

fosciu

Member
W sprawie tego "rwania" obrazu.... Słuchajcie rozmawiałem z kolegą i on twierdzi że jest to wina ustawienia anteny pomimo tego że mój dekoder z cyfry +Sagemcom DSI87 HD wyświetla Siłę sygnału 90% a jakość 75% (ale tego zwiększyć nie potrafię). Do pomiaru sygnału użyłem "zwykłego" miernika na podstawowej częstotliwości zadanej przez dekoder.

Jeszcze jedna ciekawostka kiedyś miałem zainstalowana Antenę w miejscu w którym występował duży korytarz powietrzny (mówiąc zwyczajnie antena była narażona na silny wiatr) w tym czasie kiedy wiał wiatr (trochę trzepotało anteną) i siła sygnału spadała do 86% wówczas kanały canału+ (sport, gol, weekend, canal+, canal+ film, czy eurosport, wszystkie w hd) nie były wyświetlane, wówczas zadzwoniłem na infolinie cyfry i Babka podała mi że muszę szukać siły sygnału na częstotliwości 11278 tylko że ja nie wiem jak to zrobić bo zwykłym miernikiem nie jestem w stanie złapać chodź 1 %:)
 

mariano105

New member
nie wiecie czy duży wyrażny clouding bardzo jasne plamy w wielu miejscach na ekranie przy czarnym tle są podstawą do reklamacji pytam najpierw was zanim zadzwonię do samsunga i zszarpię sobie nerwy z ekspertami z infolinii czy ktoś miał podobny problem i zgłaszał to jakos w serwisie ?
 

laki2000

Member
kurde od 2 sierpnia do 2 września SmartHub nie będzie działał w związku z jakimiś pracami :(

Witam. tak to wygląda. Ale niema co się przejmować niektórzy tak śmiesznie piszą datę (najpierw miesiąc później dzień a na końcu rok). W tym przypadku najprawdopodobniej też tak jest.

Reasumując.

Smart HUB będzie nieczynny w dniu 8 luty 2012 od godziny 23:00 do 9 lutego 2012 do godziny 01:00, czyli raptem 2 godziny bez Smart Huba. jakoś to przeżyjemy.
Pozdrawiam.
 

fula

New member
W sprawie tego "rwania" obrazu.... Słuchajcie rozmawiałem z kolegą i on twierdzi że jest to wina ustawienia anteny pomimo tego że mój dekoder z cyfry +Sagemcom DSI87 HD wyświetla Siłę sygnału 90% a jakość 75% (ale tego zwiększyć nie potrafię). Do pomiaru sygnału użyłem "zwykłego" miernika na podstawowej częstotliwości zadanej przez dekoder.

Jeszcze jedna ciekawostka kiedyś miałem zainstalowana Antenę w miejscu w którym występował duży korytarz powietrzny (mówiąc zwyczajnie antena była narażona na silny wiatr) w tym czasie kiedy wiał wiatr (trochę trzepotało anteną) i siła sygnału spadała do 86% wówczas kanały canału+ (sport, gol, weekend, canal+, canal+ film, czy eurosport, wszystkie w hd) nie były wyświetlane, wówczas zadzwoniłem na infolinie cyfry i Babka podała mi że muszę szukać siły sygnału na częstotliwości 11278 tylko że ja nie wiem jak to zrobić bo zwykłym miernikiem nie jestem w stanie złapać chodź 1 %:)

Jeśli rwanie masz po aktualizacji softu, musisz zrestartować odbiornik.
Menu/system/plug&play/0 0 0 0/ ustawiasz od początku wszystkie opcje.

Jesli chodzi o ciekawostkę to wiatr przestawił Ci antene satelitarną. Musisz ją ustawić poprawnie, albo wezwać montera od anten.
 
Ostatnia edycja:

fosciu

Member
Dzięki Fula za info tylko jak mam wejść w plug&play ponieważ ta opcja jest u mnie dostępna tzn jest ale nie mogę w nią wejść....
 

laki2000

Member
Dzięki Fula za info tylko jak mam wejść w plug&play ponieważ ta opcja jest u mnie dostępna tzn jest ale nie mogę w nią wejść....

Witam. Przełącz telewizor na TV. Wtedy jak napisał kolega fula menu, system, plug&play. Ewentualnie przycisk exit na pilocie przytrzymaj jakieś 15 s. Pozdrawiam.
 

fosciu

Member
Laki zrobiłem tak jak napisałeś tylko, że przełączając na tv i wchodząc w plug&play po zrestartowaniu tv ustawienia pozostały takie same. Następnie przytrzymałem Exit mniej więcej 15s również zrestartowałem tv i wówczas ustawienia powróciły do fabrycznych.

Najważniejsze że oglądając drugą połowę (pierwszej nie widziałem więc nie mogę porównać..chodzi o obraz:p) meczu Kiel 0-4 Dortmund na Orange sport (brak HD) NIE ZAUWAŻYŁEM PRZYCIĘĆ OBRAZU:) ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca... sprawdzę jeszcze jak na kanałach HD... Pozdrawiam i WIELKIE DZIĘKI jeżeli problem się nie powtórzy.:)
 

pawlos82

New member
Witam. Przepraszam, że zadaje to pytanie ale przez tyle stron nie przebrnę. Mam problem z udostępnianiem plików z laptopa po wifi na TV. Używam programu Easy Content Share (jest lepszy od AllShare bo nie tworzy tych plików oraz mam go od nowości na laptopie Samsung'a). Wszystkie filmy mi chodzą poza 3D. Wyskakuje nieobsługiwany format pliku. Chyba tylko jeden się uruchamia. Z dysku wszystkie chodzą bez problemu. Już nie wiem czego to może być wina!! Proszę o pomoc
 
Do góry