Samsung seria LE(xx) C650 - wszystkie wielkości (32C650 40C650...), wszystko o serii.

Horhe Ortega

New member
Czy ktoś testował te ustawienia ?
To kalibracja 40" egzemplarza i najwłaściwsze dla bluraya.Uniwersalne-w miarę.Podświetlenie na 4 to wartość praktycznie najniższa - którą trzeba zwiększać w miarę wzrastania oświetlenia.Black Level podobnie jak ostrość-też do ustalenia.Sporo osób dziwi obraz idealnie skalibrowanego TV(sam nie jestem wyjątkiem w tym względzie) , ale dobra próba to ustawienie sobie w innym trybie obrazu najbardziej nam aktualnie odpowiadającego...i zmuszenie się do kalibrowanego.Po pewnym czasie(m/w 1,2,3mies.) po nagłym przełączeniu na tamten zapamiętany tryb ewidentnie powinniśmy dostrzec ile mankamentów było w tamtym obrazie.Bardzo prawdopodobna będzie niechęć powrotu do starych "nawyków"-przynajmniej częściowo.Zawsze zostaną osoby dla których "zbyt łagodny" obraz-zawsze będzie zły.Tylko silne bodźce do nich przemawiają.Przekłamane,przejaskrawione barwy(lub niektórych kompletny brak),żarówa kontrast,zbyt wysoka jasność(cd/m2)i tak dalej...
 

naweq

New member
Czy ktos sie spotkal z takim problem ze TV ma problem ze zgłoszeniem sie do routera. Raz działa raz nie ! Połączenie jest kablowe.
 

AKA1970

New member
no nie wiem, jakoś nic mi się nie wyszukuje. Na stronie US też nic :(
Ja już na dniach miałem kupować model B651, a tu taka niespodzianka.
Znowu trzeba przeczekać i zobaczyć co się z tego wykluje.
Mam tylko pytanie do tych co mają dostęp do opisów czy w tej serii C650 telewizor ma w końcu wyjście słuchawkowe. Żenująca sprawa z modelem B651 brak minijacka do słuchawek. Nie rozumiem tego.:fool:
C650 ma wyjście słuchawkowe
 

Horhe Ortega

New member
Skoro na kiepską jakość Tv nie pomoże żaden skaler, to dlaczego ten sam sygnał z anteny pokojowej na Sonym, Toshibie i Sharpie wygląda o niebo lepiej niż na Samsungu czy LG?
Na sygnały typu "z druta" jest w Samsungu do uaktywnienia funkcja LNA(service menu).Ma ponoć charakter "ulepszająco-wzmacniający"-ale nie testowałem gdyż dysponuję akurat alternatywnymi źródłami.
 

pedro_78

New member
Bez reklam

Mariu

Member
A ja mam może takie dziwne pytanie.
Po pierwsze chcialem sie tylko upewnieć.Czy dla każdego zrodła można z osobna ustawić parametry obrazy ?

I wlasnie dla tego wbudowanego odtwarzacza w w TV tez mozna osobno ustawić obraz?
 

squibosh

New member
Witam,

Mam 55C650 na matrycy AA01. Podczas oglądania filmów divx uświadczam poziomy, długi na cały panel, zielony pasek na samym dole ekrany, który pojawia się i znika, raczej bez korelacji z tym, co dzieje się na ekranie. Czy ktoś z was ma podobny defekt? Czy należy to traktować jako usterkę do naprawienia?
 

squibosh

New member
Proszę. Niech Pan biegły oceni.
 

Attachments

  • moto_0273.jpg
    moto_0273.jpg
    369 KB · Wyś: 205

Mariu

Member
A Czy 100 Hz Motion Plus dziala rownież przy sygnale HD chodzi mi o 25/50 1080i. I wogole jak przy tej rozdielczosci ten TV radzi sobie z usowaniem przeplotu.

Pytam ponieważ moj Sharp XL8 37 nie radzi sobie za dobrze z przeplotem przy tej rozdielczosci.No i 100hz też przy sygnale HD raczej nie dziala :(
 

squibosh

New member
Sterowniki fabryczne. Nie zmieniałem, bo gwarancja pryśnie. No właśnie trudno mi powiedzieć, czy na wszystkich czy nie, dopiero kilka oglądałem i na 2 przynajmniej było. Jak zauważę coś przełomowego w tej sprawie to wznowię wątek.
 

pedro_78

New member
Bez reklam
Sterowniki fabryczne. Nie zmieniałem, bo gwarancja pryśnie. No właśnie trudno mi powiedzieć, czy na wszystkich czy nie, dopiero kilka oglądałem i na 2 przynajmniej było. Jak zauważę coś przełomowego w tej sprawie to wznowię wątek.
Nie ma się co zastanawiać, taki pasek nie powinien się w ogóle pojawiać. Zaktualizuj soft w TV, o ile jeszcze nie masz najnowszego, a jak to nie pomoże to serwis.
 

squibosh

New member
W sklepie mnie poinformowali, że jeśli sam zaktualizuję oprogramowanie, to gwarancja wygasa. Głupie to, czy przy takiej czynności można coś popsuć? Przecież ten tv ma nawet opcję, że sam ściąga i instaluje nowy firmware.
I jeszcze dowiedziałem się, że w określonych punktach serwisowych mogą mi tylko to zrobić bez utraty gwarancji. Super. To mam czekać aż coś się spieprzy? A może faktycznie skorzystam z tego zielonego paska :pP
No i właśnie jestem w kropce, bo nie chcę za bardzo oddawać tego tv do serwisu, bo nie byłoby go pewnie z miesiąc, a z drugiej strony sam nie mogę za wiele zrobić... Eh, życie...
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Kompletna bzdura - nie wiem co za imbecyle "pracują" w tamtym sklepie ale zapewniam że uaktualnienie softu nie łamie warunków gwarancji, sam robiłem to trzy razy w ostatnim tv a był w serwisie dwa razy bez najmniejszych problemów, pomimo iż rozmawiając z technikiem poinformowałem go że zaaktualizowałem firmware.

Na szczęście to nie sprzedawcy ustalają warunki gwarancji...choć pewnie baaardzo by chcieli:blagam:
 

squibosh

New member
Heh, to może jeszcze raz uderzę do nich z tym pytaniem o aktualizację, może trafi się inny konsultant, powie co innego, na moją korzyść, wtedy zapiszę rozmowę (jest tam taka opcja na czacie) i będę miał dowód :p

Na wszelki - aby ściągnąć firmware wystarczy podłączyć kablem sieciowym tv do routera i ju?
 
Do góry