Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Wesley1

Member
Bez reklam
kowalmisiek wrzuć foty swojego na niebieskim tle. Widzę, że u wszystkich na niebieskim to najbardziej widać. Odzywali się z samsunga do Ciebie?
 
Zdjęć nie robiłem na niebieskim tle ale serwisant powiedział że on nie widzi żadnych przejaśnień i pasów.

Co do reklamacji na tryb auto motion plus przyznał mi rację że jest szarpanie ale on z tym nic nie będzie robił bo on tylko hardware może robić a to jest software. Do tego też zaczął mi wymyślać że te szarpania to jest naturalną rzeczą bo taka jest konstrukcja TV i musi szarpać. Jak mu powiedziałem że na moim starym TV też lcd samsung nic nie szarpie to zaczął mi pierdoły opowiadać że w starych jest inna konstrukcja i dlatego tam jest płynniej.
Co do poziomych pasów powiedział że to to jest naturalna stan w telewizorach podświetlanych krawędziowo. Jak mu powiedziałem że 2 miesiące temu nie było tych pasów to głupoty mi zaczął opowiadać że to bardzo dziwne jest.
Najlepsze jest co do poświaty na dole. W pierwszy dzień gadałem z nim to powiedział do mnie że jest mały punkt który świeci ale on mieści się w normach samsunga. Na drugi dzień podesłałem mu odcienie szarości na których było najlepiej widać i poświatę i pasy. No i czekam na telefon. Zadzwonił i mówi do mnie że nie widzi na matrycy żadnej poświaty i matryca jest w pełni sprawna. Ja do niego mówię żeby sobie jaj nie robił bo jeszcze wczoraj do mnie mówił że widział małą poświatę ale powiedział że jest wszystko w normie a dziś gada że niema tam nic.
Strasznie się wkur..... i zacząłem najeżdżać na niego że w jeden dzień widzi a w drugi nie i żeby się zgłosił do okulisty bo nawet kierowca który ode mnie odbierał TV widział zarówno poświatę i pasy. I mówię do niego czy my mamy problem z oczami czy on?
Niestety on stał przy swoim i zaczął opowiadać że poświata musi mieć 30% różnicy między tłem a poświatą żeby coś takiego uznać (cokolwiek to miało znaczyć). Ja nie wiem co to ma oznaczać.



Powiedziałem że nie zgadzam się z tą opinia i nie przyjmuje do wiadomości odmowy reklamacji i odwiezienia TV. Teraz będę walczył z Media Markt. Jak mi pisma nie dostarczą do soboty to w niedzielę idę po pieniądze i zrobić im tam awanturę.


PS. Powiedziałem mu że mojego znajomego kolega pracuje w serwisie Samsunga i powiedział czym jest ta poświata. Że jest to odklejająca się taśma led od matrycy i że ta wada będzie się pogłębiać na 100%. Nie zaprzeczył jak to powiedziałem czyli rozumiem że przyznał rację w tym co mówię. Ale powiedział że on u mnie nie widzi tego problemu.
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
SIEMANKO !!!

Panowie witam serdecznie !!! Mój tv w piątek wrócił z serwisu , ogólnie wszystko OK , bardzo miła obsługa itd , cloudingu brak , badingu brak , dse ok , odklejonych diod brak (hahaha) 1 bad pixel i 3 rgb (czerwone na białym tle )

Cieszyłem się , spoko , może będzie spokój w końcu 4 panel czy już 5 , pogubiłem się , oglądam teraz , patrze przebija podświetlanie z boku panelu za czarnym paskiem ramki :((((( , jeszcze się z takim czymś nie spotkałem ??? co to jest ???? jeśli jest to nieszczelność panelu i stracił swoją hermetyczność to masakra ... zaraz będzie kurz itd :((

co z tym robić ??? wygląda to tak : strasznie mnie Wk*.* jakaś *.* kreska zboku ... :(((

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Pozdro !!!
 

sodalit1990

New member
Niestety ten model telewizora psuje się często. Na " białym forum" jest bardzo dużo podobnych usterek KS.Najlepiej ponownie zgłosić usterkę do serwisu.Innej opcji nie ma bo może być jeszcze gorzej.
Może ktoś kto planuje kupno telewizora wybierze sprzęt bardziej renomowanej marki czyli Sony lub Panasonic.
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
Hej

Wymieniał ktoś już w SAMSUNGU tv na nowy wolny od wad ??? jak to wygląda ? nie rękojmia ino gwarancja Samsung , tv nie produkowany już wiadomo ??
 

marecki.b

New member
ja dzisiaj dostałem zwrot gotówki z media, serwis podchodził do wymiany matrycy cztery razy i w końcu stwierdził że występuje do samsunga o wymianę/zwrot telewizora na inny.
 

pietas

New member
Witam , posiada ktoś jakiś test na DSE w pliku i mógł by gdzieś wystawić , może też być na clouding bading itd ?

Te na YT sa super ale muszę mieć na USB plik :(

z góry dzięki za pomoc

Pozdro
 

ernet

Active member
Bez reklam
KS 8000 65" dostępność matryc

Gdyby kogoś to interesowało, to matryce do KS 8000 65" są cały czas dostępne. Wiadomość z jednego z Serwisów TV Samsung.
 
Do góry