Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Crixalis

New member
Witam Serdecznie,

Parę dni temu zakupiłem w RTV EURO AGD telewizor Samsung 65KS8000. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale w środkowej części ekranu zauważyłem martwy piksel widoczny jako czarna kropka na jasnym tle (na idealnie białym jakby lekko czerwona). Zadzwoniłem na infolinie Samsung i okazuje się, że ta wada kwalifikuje TV do wymiany. Normalnie bym to olał ale piksel jest praktycznie idealnie na środku. Kiedy gram na PS4 PRO to siedzę dość blisko ekranu i wtedy mnie to męczy ;)

Czy wg. Was jest sens go wymieniać?
Jakie jest ryzyko, że kolejny będzie miał podobne (albo gorsze) wady?
Czy ktoś się orientuje ile może trwać proces wymiany i ile czasu mogę zostać bez TV? W pierwszej kolejności ma przyjechać technik i wtedy podjąć decyzję co dalej.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Moim zdaniem należy wymienić . Gdyby uszkodzony piksel był usytuowany przy krawędzi ekranu to można
by było "odpuścić" , ale ponieważ jest usytuowany na środku ekranu , to jednak jak się ogląda obraz
z bliska ma się uczucie dyskomfortu . Telewizor w dodatku kosztował sporo . :-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zgadzam się, też bym wymienił. Ktoś chyba nawet w tym wątku pisał, że wg serwisu Samsunga dla ekranów QuantumDot już jeden piksel kwalifikuje TV do wymiany. Ale pewności nie mam. Pytanie co na to sprzedawca.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Czy Wam też się pojawiły reklamy "sprzętowe" w telewizorze? Póki co mam tylko film dotyczący użytkowania pilota ale martwi mnie napis "AD".
U mnie też się to pojawiło :(
Zgadzam się, też bym wymienił. Ktoś chyba nawet w tym wątku pisał, że wg serwisu Samsunga dla ekranów QuantumDot już jeden piksel kwalifikuje TV do wymiany. Ale pewności nie mam. Pytanie co na to sprzedawca.
Zgadza się. W panelach QuantumDot już jeden piksel kwalifikuje TV do wymiany. Potwierdzone w Samsungu.
 
Ostatnia edycja:

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zgodę na reklamy można jak widzę wyłączyć w menu -> Pomoc techniczna i chyba ostatnia opcja na dole (nie pamiętam, jestem w pracy )
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Dzięki za cynk. Sprawdzę jak będę w domu :)
I jeszcze 2 pytania:
1. gdzie sprawdzić wersję softu
2. czy tv sam się aktualizuje czy trzeba coś "zassać" z neta i zapodać przez USB
 
Ostatnia edycja:

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wersja jest w menu -> Pomoc techniczna -> aktualizacja (chyba, nie pamiętam dokładnie, ale jest dość jasno opisane w menu).
Auto-aktualizację można ustawić, wtedy w nocy będzie się aktualizował (to prawie 1,2GB dla serii KS) lub ręcznie.
Aktualizacje często są dostępne później na serwerze niż to co jest na stronie, wtedy możesz użyć pena USB i aktualizować ręcznie. Dla mniej wprawnych polecam aktualizację bezpośrednio z TV :)
 

Wesley1

Member
Bez reklam
W sumie, to mam tak jak już jeden kolega pisał - jak wszystko działa i jestem zadowolony to nie ruszam. Jednak po Twojej wypowiedzi chyba się zdecyduję. Czy po aktualizacji wszystkie ustawienia się resetują? Chodzi o ustawienia obrazu, dźwięku i np w necie
 

Crixalis

New member
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Zgadza się. W panelach QuantumDot już jeden piksel kwalifikuje TV do wymiany. Potwierdzone w Samsungu.

Jestem w szoku, bo przed chwilą zadzwoniłem po raz drugi na infolinię Samsunga i osoba, z którą rozmawiałem poinformowała mnie, że jeden piksel nie kwalifikuje TV do wymiany i może być ich do 10. Wczoraj konsultant twierdził, że wymieniają już przy jednym. Powołałem się na to i zostałem poinformowany, że ten konsultant był w błędzie i nawet przy panelach QuantumDot musi być przynajmniej 10 martwych pikseli.

Jakieś sugestie? :-|
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Nagrywaj rozmowy (ja tak robię). W sklepie i w Samsungu powiedziano mi jasno, że QuantumDot jeden bad pixel i TV do wymiany. W innych panelach jest do 10 osobno i do 5 w kupie z tego co pamiętam.
EDYTA:
Dzwoniłem raz jeszcze przed chwilą do Samsunga. w panelach QD jeden martwy lub kolorowy pixel kwalifikuje TV do wymiany.
 
Ostatnia edycja:

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
Swoją drogą to trochę lipa, bo to tak jakby kupując samochód sprzedawca mówił: 10 odprysków lakieru nie jest podstawą do reklamacji :(
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Oni też nagrywają rozmowy. Zapytaj tego kogoś, czy jest pewnych tego co mówi :) a jak nie jest to niech sprawdzi "wyżej". Przykre, ale tam strasznie nierozgarnięci ludzie pracują.


Powrócę do pytania:
Czy po aktualizacji wszystkie ustawienia się resetują? Chodzi o ustawienia obrazu, dźwięku i np w necie
 

Crixalis

New member
Dzwoniłem raz jeszcze przed chwilą do Samsunga. w panelach QD jeden martwy lub kolorowy pixel kwalifikuje TV do wymiany.

Czy jesteś pewien, że to dotyczy też pikseli typu czarny punkt na jasnym tle? Ten konsultant z tego co pamiętam mówił, że inna sytuacja jest w przypadku jasnej kropki na ciemnym tle.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Jestem pewien. W panelach QD nie może być ani jednego martwego lub "kolorowego" Na stronie Samsunga jest "czat" - połącz się i pogadaj. Poproś o wskazanie zapisów warunków gwarancji i będziesz miał pewność
 
Do góry