Kolejna 5-ta już matryca zagościła u mnie na salonach. Ciekaw jestem komu starczy cierpliwości, mi czy Samsungowi. Uprzedzam kolejne powielające się pytania, tak, jest cały czas dostępność matryc
Średnio tak z pół roku spokoju a potem znowu coś się pojawia. Wiadomo, nie zawsze jest czas odrazu zgłaszać i umawiać się z serwisem, bo w przeciwnym wypadku byłbym chyba rekordzistą.
Postanowiłem napisać oficjalnego meila do Samsunga, odnośnie mojego rozgoryczenia oraz bezsilności na słabą jakość ich produktu, a zarazem dałem im do zrozumienia, że stracili klienta.
Może w ten sposób uda się jakoś zainterweniować, żeby podjeli jakąś inną decyzję niż wymiana raz po raz wadliwych matryc. A może tak rekompensata w postaci nowego modelu ehh.... fajnie pomarzyć
PS. dodaję fotkę ostatniej matrycy premium