Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

dragen

New member
Mam pytanie jak Wam działa menu? U mnie ostatnio strasznie muli, cokolwiek bym nie uruchomił to zmuła 3 -4 sek. Nie wiem czy to wina aplikacji pre instalowanych ( YT, Netflix ) czy zapchała się pamięć urządzenia..
Słabo to wygląda..

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

dragen

New member
Miejsca mam dużo. Prawie wszystko od instalowane, jedynie podstawowe apki lub pre których nie usuniesz,

Restart pomaga na pół dnia, jedyne co mi kiedyś pomogło to ustawienia fabryczne przez infolinię, było ok z miesiąc, dziwne jest to, gdy oglądam filmy na YT pokazujące ks9500 to menu wszystkim chodzi jak rakieta..

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Kaputek

Banned
Miejsca mam dużo. Prawie wszystko od instalowane, jedynie podstawowe apki lub pre których nie usuniesz,

Restart pomaga na pół dnia, jedyne co mi kiedyś pomogło to ustawienia fabryczne przez infolinię, było ok z miesiąc, dziwne jest to, gdy oglądam filmy na YT pokazujące ks9500 to menu wszystkim chodzi jak rakieta..

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Tv łączy się z Internetem po wifi?
 

dragen

New member
Kabel, u Was też muli czy jest stabilnie? Może to po jakieś aktualizacji? Obecnie mam 1241

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

jasiq

New member
Powiem wam tak, my z bratem zakupilismy w tym samym czasie tv z tego samego sklepu , wszystko mmay tak samo podłaczone i skablibrowane a mimo to jego TV od początku torszke gorzej reagował na komendy pilota w Menu co prawda nie 3-4 sec a raczej obca osoba tego by nawet nie zauwazyła jednak jak tylko do mnie przychodzil po chwili dodawał cholera u Ciebie jakby szybciej chodzi to menu:) wiec nie wiem czemu ale to kwestia konkretnego TV niestety i nie wiem jakieś rady mają sens. W ostatecznosc po prostu przywroc tv do ustawien fabrycznych ale to ostatecznosc ewentualnie sam zainstaluj aktualke z usb.
 

dragen

New member
Aktualnie nie ma aktualizacji, wyszło kilka w dosyć krótkim czasie, po niektórych menu chodziło naprawę ok, a po 2 ostatnich wyraźna zmuła, ja mam inną teorię na temat aktualizacji " pomagajacych" użytkownikowi podjąć decyzję o zmianie sprzętu na nowy, to samo dzieje się telefonach z serii Galaxy, i to samo ostatnio zauważyłem w moim soundbarze, to jest widoczne przy urządzeniach które udały się Samsungowi za bardzo, takim tv np. jest Ks9500 i np smartfon Note 9, wiem że dla niektórych to niedorzeczne ale to nie tylko moja opinia i obserwacje ;)
Co do ustawień fabrycznych to tylko przez infolinię.
Zadzwonię w pn. i zobaczymy co się zmieni.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 
Czy ktoś reklamował takie obłoczki? Widać je na białym i szarym najbardziej...
a6c865b9e8ec1b592ff0f90687b5bc2e.jpg
2adc25d07007f7ad7c4abf7caf3a294a.jpg
09de502d09bf022bb8f014603fd5a1f1.jpg


wyrysowane z ósmego notesa
 
Wygląda to na kolejny KS z poświatami tylko od boku wyszły. Reklamuj i zobaczymy co powiedzą. Jak masz na gwarancji i jak dobrze pójdzie i niema już matryc to dostaniesz nowy TV albo kasę. Jaki masz model i ile cali? Daj znać jak rozpatrzyli reklamacje.
 

Rafal27b

New member
Kolejna 5-ta już matryca zagościła u mnie na salonach. Ciekaw jestem komu starczy cierpliwości, mi czy Samsungowi. Uprzedzam kolejne powielające się pytania, tak, jest cały czas dostępność matryc :D Średnio tak z pół roku spokoju a potem znowu coś się pojawia. Wiadomo, nie zawsze jest czas odrazu zgłaszać i umawiać się z serwisem, bo w przeciwnym wypadku byłbym chyba rekordzistą.
Postanowiłem napisać oficjalnego meila do Samsunga, odnośnie mojego rozgoryczenia oraz bezsilności na słabą jakość ich produktu, a zarazem dałem im do zrozumienia, że stracili klienta.
Może w ten sposób uda się jakoś zainterweniować, żeby podjeli jakąś inną decyzję niż wymiana raz po raz wadliwych matryc. A może tak rekompensata w postaci nowego modelu ehh.... fajnie pomarzyć ;)

PS. dodaję fotkę ostatniej matrycy premium
 

Attachments

  • IMG_0998.jpg
    IMG_0998.jpg
    362,9 KB · Wyś: 56
Do góry