Niestety, mam dla Ciebie złą informację. Mam niemal identyczny przypadek- panel wymieniony ok rok temu, gwarancja skończyła się w listopadzie, od miesiąca paski- wymiana korespondencji z Szajsungiem sprowadza się do odpowiedz "goń się frajerze, nikt nie zmuszał do zakupu". Serwis, owszem, wymieni panel- ale odpłatnie- wszak nie ma gwarancji.
Na poparcie mych słów fragment odpowiedzi:
"Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą z przykrością informuję, iż nasza firma nie może uznać Pana reklamacji, gdyż zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej firma Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. udziela 24 miesięcznego okresu gwarancji w przypadku telewizorów (licząc od daty zakupu). Gwarancja automatycznie przedłuża się o czas naprawy. Karta Gwarancyjna nie wspomina o dodatkowej gwarancji na części użyte podczas naprawy. Pana telewizor znajduje się po okresie gwarancji (data zakupu 29.10.2012r).
Przykro nam, że zakupiony sprzęt naszej firmy uległ awarii po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego jednak w chwili obecnej reklamowane urządzenie może zostać naprawione jedynie na warunkach naprawy odpłatnej.
W celu dokonania naprawy pogwarancyjnej zapraszam do bezpośredniego kontaktu z lokalnym punktem serwisowym."
To tak dla przestrogi - jeżeli ktoś zastanawia się jakiej firmy sprzęt kupić