witam - potwierdzam - internet już działa - ale tak jak poprzednio - czyli z małym błędem - czasami jest długi czas łączenia - to wtedy naciskam jeszcze raz przycisk "internet" (następuje rozłączenie) oraz jeszcze raz i dopiero łączy się z "widżetami"
Niestety u mnie ciągle jeszcze nie działa. A może coś się zepsuło.
Przed "wyłączeniem" usługi przez Samsunga wszystko było oK.
U siebie nic nie zmieniałem w instalacji a obecnie nie przechodzi mi test internetu.
Do tej pory miałem ustawioną konfigurację na Auto i wszystko działało,
a teraz przy testowaniu pojawia się komunikat:
"Błędna konfiguracja sieci (IP). Sprawdź ustawienia sieci i wpisz prawidłową wartość. Spróbuj ponownie"
Zajrzałem do komputera i wpisałem dane z zakładki połączenia lokalne ale nadal test nie przechodzi, na ręcznej konfiguracji pojawia się taki komunikat:
"Brak połączenia z bramą. Sprawdź czy kabel sieciowy podłączony jest poprawnie. Sprawdź ustawienia sieci i czy bieżąca brama znajduje się w sieci. "
Co jest nie tak? Czy możliwe, ze dostawca internetu coś pozmieniał u siebie i dlatego telewizor nie może się połączyć?
Telewizor mam podłączony kablem do routera.
Edit.
Chyba jednak coś mam nie tak w konfiguracji sieci w komputerze bo PC Share manager też nie dziala.
W komputerze : polączenie lokalne->obsługa->szczególy sieci mam:
typ adresu: przypisany przez DHCP
adres IP 192.168.1.100
maska podsieci 255.255.255.0
brama domyślna 192.168.1.1
serwer DHCP 192.168.1.1
serwery DNS 172.16.1.16
192,168,1,1
Wpisywałem te dane do telewizora i również kombinując z adresem IP wpisując jak ktoś radził 192.168.1.101 a wyniki takie jak opisałem powyżej, test nie przechodzi brak polączenia.
Proszę o rady ew na prive jeśli na forum nie wypada.