Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

pedro_78

New member
Bez reklam
W moim tv nadal nie działa czyżby Samsung olał starych klientów? Ma ktoś może jakieś informacje na ten temat?
Samsung olał nas już dwa lata temu.
Witam
Czy mógłby ktoś udzielić informacji na temat najnowszego softu do tego modelu.

Żadna z aktualizacji nie wprowadza ulepszeń, a nawet utrudnia życie ludziom korzystającym z aplikacji SamyGo. Jeżeli twój TV działa dobrze to nie kombinuj z aktualizacjami. Ja mam stary soft 2005 i działa bez zarzutów.
 

natju

New member
Samsung olał nas już dwa lata temu.


Żadna z aktualizacji nie wprowadza ulepszeń, a nawet utrudnia życie ludziom korzystającym z aplikacji SamyGo. Jeżeli twój TV działa dobrze to nie kombinuj z aktualizacjami. Ja mam stary soft 2005 i działa bez zarzutów.

Działa Ci internet@ ?? bo ja też mam soft 2005 i "Usługa nieobsługiwana":-(
 

jaco2002

New member
Dzwoniłem na infolinie Samsunga. Problem jest im znany, trzeba czekać cierpliwie na ponowne uruchomienie serwera. Ciekawe, czy użytkownicy "wyższych" wersji telewizorów maja ten sam problem, czy dotknął on jedynie użytkowników "starych" wersji odbiorników...
 

grzd1

New member
Odpowiem czesciowo: Co prawda telewizor mam z serii b i cały czas usługa nieobsługiwana, ale na blu-ray samsunga BD-D5300 usługi internetowe działają
 

ab89

New member
Brak usług internetowych

Witam serdecznie,
czy wśród forumowiczów jest prawnik, który mógłby udzielić precyzyjnej odpowiedzi na pytanie - czy w związku z brakiem usług internetowych istnieje podstawa prawna, którą można by wykorzystać do walki z Samsungiem o np. zwrot pieniędzy lub wymianę odbiornika na nowszy model? Czy opieranie się na zapisach np. "towar niezgodny z opisem" itp. wystarczy? Czy "szarpać się" z Samsungiem, czy ze sprzedawcą? Pozdrawiam serdecznie.

edit.
Zdążyłem napisać, a po kliknięciu pojawił się powyżej wpis, że "już" działa ... Mimo wszystko, jeśli ktoś może mi udzielić odpowiedzi na pytanie, to będę wdzięczny (może wiedza ta przyda się w przyszłości...)
 
Ostatnia edycja:

baasior

New member
Raczej nie, bo to usterka to raz.
Po drugie TV (obiekt umowy) jest sprawny.

Co z tego że tv jest sprawny jak wyłączona jest obsługa funkcji którą ma w sobie tv. Czyli tv nie spełnia oczekiwań klienta jak by nie było mogłem kupić ten tv tylko ze względu na you tuba:) Oczywiście jeżeli to usterka to powinna być naprawiona i jest pewnie na to jakiś czas.
 

januszkop

New member
witam - potwierdzam - internet już działa - ale tak jak poprzednio - czyli z małym błędem - czasami jest długi czas łączenia - to wtedy naciskam jeszcze raz przycisk "internet" (następuje rozłączenie) oraz jeszcze raz i dopiero łączy się z "widżetami"
 

kold11

New member
Witam
Mam pytanie do posiadaczy B650, jaki największy dysk udało Wam się podłączyć do tv?
Oczywiście przy założeniu, że tv go wykrył i można było odtwarzacz z niego np. filmy.
Pytam bo mam problem.
Kupiłem dysk WD Caviar Green WD25EZRS 3,5" 2,5TB, do tego obudowę USB 3.0 Lacie Minimus (obsługuje dyski do 3TB).
Niestety po podpięciu tv go nie wykrywa.
Raczej nie jest to wina obudowy bo dyski 500GB i 1TB do niej włożone działają.
Nie wiem czy ma to związek z barierą 2TB dla MBR, bo dysk jest jako MBR i mimo, że ma 2,5TB to można wykorzystać tylko 2TB. GPT też próbowałem i to samo.
Próbowałem zrobić np. 2 partycje po 1TB i nic to nie dało.
Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
Czy dyski 2TB są prawidłowo obsługiwane?
TV to LE40B652T4W firmware T-CHL7DEUC-2005.0
 

dervish

New member
witam - potwierdzam - internet już działa - ale tak jak poprzednio - czyli z małym błędem - czasami jest długi czas łączenia - to wtedy naciskam jeszcze raz przycisk "internet" (następuje rozłączenie) oraz jeszcze raz i dopiero łączy się z "widżetami"

Niestety u mnie ciągle jeszcze nie działa. A może coś się zepsuło.
Przed "wyłączeniem" usługi przez Samsunga wszystko było oK.

U siebie nic nie zmieniałem w instalacji a obecnie nie przechodzi mi test internetu.

Do tej pory miałem ustawioną konfigurację na Auto i wszystko działało,
a teraz przy testowaniu pojawia się komunikat:
"Błędna konfiguracja sieci (IP). Sprawdź ustawienia sieci i wpisz prawidłową wartość. Spróbuj ponownie"

Zajrzałem do komputera i wpisałem dane z zakładki połączenia lokalne ale nadal test nie przechodzi, na ręcznej konfiguracji pojawia się taki komunikat:

"Brak połączenia z bramą. Sprawdź czy kabel sieciowy podłączony jest poprawnie. Sprawdź ustawienia sieci i czy bieżąca brama znajduje się w sieci. "

Co jest nie tak? Czy możliwe, ze dostawca internetu coś pozmieniał u siebie i dlatego telewizor nie może się połączyć?

Telewizor mam podłączony kablem do routera.

Edit.
Chyba jednak coś mam nie tak w konfiguracji sieci w komputerze bo PC Share manager też nie dziala. :(



W komputerze : polączenie lokalne->obsługa->szczególy sieci mam:
typ adresu: przypisany przez DHCP
adres IP 192.168.1.100
maska podsieci 255.255.255.0
brama domyślna 192.168.1.1
serwer DHCP 192.168.1.1
serwery DNS 172.16.1.16
192,168,1,1

Wpisywałem te dane do telewizora i również kombinując z adresem IP wpisując jak ktoś radził 192.168.1.101 a wyniki takie jak opisałem powyżej, test nie przechodzi brak polączenia.
Proszę o rady ew na prive jeśli na forum nie wypada.
 
Ostatnia edycja:

lopez66

New member
Ustawienia zegara w LE40B651
W ustawieniach czasu są dostępne opcje: Zegar automatyczny i Zegar ręczny.
W jakich okolicznościach działa tryb automatyczny?
Gdy wybiorę automat, mam godzinę --:--
:/
 

januszkop

New member
u mnie tryb automatyczny pokazuje czas prawidłowo. Faktycznie odbieram DVBT - bez DVBT nie uaktualnia czasu - dziki za wyjaśnienie
 
Ostatnia edycja:
Do góry