Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.
z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,
Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?
z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,
Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?
Ostatnia edycja: