Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

colargol777

New member
witajcie, czy komuś z was udało się podłączyć do komputera ten telewizor i monitor crt? bo jak włączam pc to działa albo monitor albo tv nigdy razem :( tv mam podłączony do karty graficznej GeForce 8600Sonic+ zlaczem DVI-HDMI, a monitor VGA-VGA. Bardzo proszę o pomoc, będę baaardzo wdzięczny
 

Tynio

New member
colargol777 napisał:
witajcie, czy komuś z was udało się podłączyć do komputera ten telewizor i monitor crt? bo jak włączam pc to działa albo monitor albo tv nigdy razem :( tv mam podłączony do karty graficznej GeForce 8600Sonic+ zlaczem DVI-HDMI, a monitor VGA-VGA. Bardzo proszę o pomoc, będę baaardzo wdzięczny


W sterownikach karty graficznej masz opcje klonowania obrazu
i dzięki tej opcji masz już obraz na CRT + LCD
Pamiętaj o ustawieniu takiej rozdzielczości by i Monitor i TV mógł wyświetlić (obsłużyć) nie dawaj więcej niż 60Hz (przy 75hz też LCD działa, ale mogą się pojawić problemy)

Tynio

Pozdrawiam
 

arturmk

New member
Instrukcja na penie

Może ktoś o tym pisał, nie znalazłem. Wybieram na pilocie source i elektroniczna instrukcja i mam komunikat, że nie znaleziono pliku lub nieobsługiwany format. Miał ktoś taki problem?
 

neo2006a

New member
karolmok napisał:
Moim zdaniem w stosunku do a656 i a756 postępu w obrazie nie widać , nie równe podświetlanie i niebieską czerń widać nawet w sklepie na plus lepsze wyposarzenie i podobno skaler sd choć tego nie mogłem z twierdzić
Kolejny specjalista ktory gdzies tam widzial, cos slyszal i juz wszystko wie.:grin:

Tak sie sklada ze seria B650 ma najlepsze podswietlenie i czern ze wszystkich TV, oprocz tych LEDowych.
 

szymuR

New member
Czy macie też problem z ,,ziarnistością obrazu"? Widzę piksele (takie malutkie krateczki jak siedze ok. 1-1,5 od TV) przy PS3. Z filmami BD nie ma tego problemu. Czy można to jakoś nastroić?
 

kurczak80

New member
Właśnie przed chwilą padł mi mój samsung :( . Jestem chyba pierwszą ofiarą. Przy włączaniu telewizora pokazuje się obraz a po chwili tak jakby wyłącza się całkowicie podświetlenie matrycy. Słychać głos ale obrazu już nie ma tylko widać lekkie kontury jakby coś leciało ale nie było podświetlone. Eh w poniedziałek dzwonie na serwis.
 
Ostatnia edycja:

unre

New member
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś z Was też ma problem z odtwarzaniem niektórych plików mkv? W zasadzie problem mam z dźwiękiem tylko, bo obraz jest git. Jak uruchamiam film to dostaję komunikat: "Nieobsługiwany kodek audio". Jest jakaś szansa, żeby odtworzyć taki plik z dźwiękiem czy 8gb ściągnięte na darmo? Trochę irytujące, bo to już drugi film na który musiałem "chwilę" czekać i lipa.

Jeszcze jedno pytanie. Niektóre filmy dają mi się przewijać bez problemu, a niektóre ni hu hu. Ktoś ma jakiś pomysł?
Z góry dzięki za rady.

Pozdro.
 

kurczak80

New member
Przeczytałbyś kilka stron wstecz to byś wiedział co jest z dźwiękiem i co zrobić żeby był odtwarzany. Podawane było już kilkakrotnie a co do przewijania to jeszcze nie znalazłem filmu który by mi się nie przewijał.
 

Samsung1975

New member
Wgralem wkoncu upgrade 1008 (wczesniejsza moja wersja to 104). Otoz na wczesniejszej wersji nie chodzily pliki .mkv typu 5x (dekodowal tylko do wersji mkv4). Teraz po wgraniu oprogramowania chodza mkv5. A wiec chociaz jedna zmiana jest jak dla mnie :)
 

trebord

New member
Nie dzwoń do serwisu!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeżeli nie minęło 6 miesięcy od zakupu to sklep musi Ci wymienić na nowy albo zwrot kasy!!!!!!!!!! Jest to związane z niezgodnością towaru z umową. Mówię bo przetestowałem to z innym LCD-kiem.
 

kurczak80

New member
Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.

z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,

Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?
 
Ostatnia edycja:

unre

New member
kurczak80 napisał:
Przeczytałbyś kilka stron wstecz to byś wiedział co jest z dźwiękiem i co zrobić żeby był odtwarzany. Podawane było już kilkakrotnie a co do przewijania to jeszcze nie znalazłem filmu który by mi się nie przewijał.
Przeczytałem cały temat zanim jeszcze problem się pojawił i nie przypominam sobie żeby było gdzieś po drodze rozwiązanie problemu. Dzięki za odp, masz przynajmniej +1 post ^_^
 

kurczak80

New member
Widocznie źle czytałeś mówi ci coś popcorn audio converter? Program do konwersji z DTS na AC3 innej rady na razie nie ma. Posiada on również możliwość obniżenia bitrate dla dźwięku AC3 ale jeszcze nie doszedłem jak to uruchomić. Mój post był bardzo pomocny ale jak komuś nie chce się poszukać to już druga sprawa. Każdy nowy post to pytanie o coś co było już kilkakrotnie,zaczyna się robić śmietnik.
 
Ostatnia edycja:

amelia25

New member
kurczak80 napisał:
Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.

z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,

Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?

nic się nie zmieniło - odpowiedzialnośc jest taka jak napisałeś :)
 

abezus

New member
kurczak80 napisał:
Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.

z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,

Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?

Ja mialem doswiadczenia z serwisem samsunga... I musze powiedziec same dobre rzeczy... Sprawa wyglada tak. Sprawdzasz numer infolini... dzwonisz tam oni tam ci podaja numer do serwisu kotry obsluguje twoje miasto... u mnie byl to rzeszow... dzwonie tam... oni sie ze mna umawiaja na date i godzine odebrania uszkodzonego sprzetu. Oczywiscie podajesz im numer komorkowy zeby mogli sie z toba skontaktowac. Przyjezdzaja biora telewizor... Za tydzien dzwonia na numer komorkowy ktory im podales i umawiaja sie kiedy moga go odwiezc. Odwoza i koniec. Wiadomo ze ten tydzien to moze byc tydzien, dwa albo cztery. Zalezy co sie zepsulo... Mi sie zepsul 37A656 podczas wgrywania softu i po tygodniu oddali mi z wymieniona plyta glowna. Zero problemow, zgrzytow itp. Wiec z mojej strony musze pochwalic serwis samsunga. Pozdrawiam.
 
Do góry