colargol777 napisał:witajcie, czy komuś z was udało się podłączyć do komputera ten telewizor i monitor crt? bo jak włączam pc to działa albo monitor albo tv nigdy razemtv mam podłączony do karty graficznej GeForce 8600Sonic+ zlaczem DVI-HDMI, a monitor VGA-VGA. Bardzo proszę o pomoc, będę baaardzo wdzięczny
Kolejny specjalista ktory gdzies tam widzial, cos slyszal i juz wszystko wie.karolmok napisał:Moim zdaniem w stosunku do a656 i a756 postępu w obrazie nie widać , nie równe podświetlanie i niebieską czerń widać nawet w sklepie na plus lepsze wyposarzenie i podobno skaler sd choć tego nie mogłem z twierdzić
Przeczytałem cały temat zanim jeszcze problem się pojawił i nie przypominam sobie żeby było gdzieś po drodze rozwiązanie problemu. Dzięki za odp, masz przynajmniej +1 post ^_^kurczak80 napisał:Przeczytałbyś kilka stron wstecz to byś wiedział co jest z dźwiękiem i co zrobić żeby był odtwarzany. Podawane było już kilkakrotnie a co do przewijania to jeszcze nie znalazłem filmu który by mi się nie przewijał.
kurczak80 napisał:Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.
z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,
Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?
kurczak80 napisał:Telewizor mam już trzy tygodnie chyba i był zakupiony przez internet ze sklepu w Zielonej Górze to jest około 200km od mojej miejscowości. Nie widzi mi się wysyłać go do sklepu na mój koszt.
z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,
Także jest to dwa miesiące i może sklep sam wysłać do naprawy albo wymienić na nowy chyba że się coś zmieniło. Czyli nawet jak wyślę do sklepu to mogą go naprawić i odesłać do mnie naprawiony.
Mam pytanie czy miał ktoś może doświadczenie z serwisem samsunga?