samsung s95c i s90c

gulus23

New member
Cześć wszystkim,

Zakupiłem wczoraj S90C 55 cali. Pierwsze podłączenie, konfiguracja wszystko działa. Włączam netflixa i po minucie telewizor robi się szary i jest tylko dźwięk. Po wyłączeniu go pilotem wciąż jest szary ekran dopiero po jakimś czasie robi się czarny. W trakcie włączenia "spadają" jakby 3 wąskie paski jak na zdjęciu. Macie pomysł co to może być? Kabel wykluczyłem - działa z innym tv.
Messenger_creation_e0b99aba-2877-4e99-8eb8-33c5827fd035.jpeg
20240420_195024.jpg 20240420_194957.jpg
 

Attachments

  • Messenger_creation_e0b99aba-2877-4e99-8eb8-33c5827fd035.jpeg
    Messenger_creation_e0b99aba-2877-4e99-8eb8-33c5827fd035.jpeg
    23,1 KB · Wyś: 70

Waldorff

Member
Cześć wszystkim,

Zakupiłem wczoraj S90C 55 cali. Pierwsze podłączenie, konfiguracja wszystko działa. Włączam netflixa i po minucie telewizor robi się szary i jest tylko dźwięk. Po wyłączeniu go pilotem wciąż jest szary ekran dopiero po jakimś czasie robi się czarny. W trakcie włączenia "spadają" jakby 3 wąskie paski jak na zdjęciu. Macie pomysł co to może być? Kabel wykluczyłem - działa z innym tv.
View attachment 25625
View attachment 25622 View attachment 25623
Te 2 okrągłe punkty po lewej stronie to co to jest? Przecież chyba nie wypalenia?
 

gulus23

New member
Nie mam pojęcia. Serwis już zamówiony na poniedziałek. Raz jeszcze górna lewa cześć ekranu dosłownie na 2 sekundy wyświetliła menu netflixa i znowu te takie śnieżenie na szaro. Może to zasilacz wewnętrzny ? Nie mam pomysłu.
 

atom2008

Member
Cześć,
jakby ktoś z Was kupował teraz ten TV i miał jeszcze stary soft, to przestrzegam przed instalowaniem nowego firmware 1420.9. Ja niedawno kupiłem S90C i zaraz po zakupie zaktualizowałem do najnowszego 1420.9. Nie wiem jaki miałem oryginalnie, bo nie sprawdziłem, ale ten ma poważną wadę przy ruchu w SDR. Najpierw myślałem, że to może wina jakiś ustawień, może wina tego egzemplarza, bo nie chciało mi się wierzyć, że ten typ tak ma, po tylu dobrych recenzjach co o nim przeczytałem. Pogrzebałem jednak w sieci (m.in na AVS, Redit) i się okazało, że to problem najnowszego softu (w wersji 1410 też ponoć występuje ten problem). Chodzi o to, że oglądając np. z dekodera Canal+ przez HDMi lub z TV naziemnej w SDR, co parę/paręnaście minut obraz zwalnia (klatkuje) na 1-2sek. Widać to bardzo wyraźnie m.in. na meczach piłki nożnej. W filmach z HDR z platform streamingowych tego problemu nie ma, zauważyłem tylko w SDR. Mam nadzieję, że samsung to naprawi, choć martwi mnie, że w wersji 1410 ponoć już był ten problem, a w 1420.9 tego nie poprawili. Jakbyście wiedzieli kiedy będzie nowy soft rozwiązujący ten problem to dajcie proszę znać.
 

Damian1995

New member
Witam
Jestem nowy na grupie.
Kupiłem tv samsung s95c i ustawiłem go w miarę tego co ogarniam lecz obraz szału nie robi.
Mógłby ktoś podesłać screeny jak ustawić idealnie obraz i dźwięk i co ew. jeszcze skonfigurować (głośniki w tv nie grają za głośno. Jeszcze nie doszedłem do tego dlaczego) wiem że muszę kupić soundbar lub kino ,ale muszę najpierw ogarnąć się z tym tv więc bardzo bym prosił ,aby jakiś dobry człowiek podesłał swoje parametry.
Do pokoju cały dzień nie pada światło.
 

Supernorby

New member
Dzień dobry,

mam na imię Norbert i jestem nowy na forum. Pozdrawiam wszystkich.

Kilka dni temu kupiłem a wczoraj uruchomiłem QE77S90CATXXH (WB więc chyba 2gen)
Od marca tego roku przymierzałem się do niego ale jednak cena mnie odstraszała.
Zaczynało się wtedy od 13999 zł + dodatkowe ubezpieczenia. Wychodziło ok. 16000 zł za TV.
Dla mnie to za dużo. Czekałem na obniżki i szukałem go jak najtaniej, aż niemal zniknął z rynku i pojawiał się następca.

Udało się kupić za 9 499 zł z dostawą do domu.
Olałem wszelkie dodatkowe gwarancje.
Wiem, że to trochę ryzykowne ale... 9,5k to jednak nie 16k.
(tyle chcieli ode mnie za S90D e EURO RTV AGD, bo modelu S90C oficjalnie już nie posiadają)

Będzie co będzie. Najwyżej zaliczy śmietnik a 9,5k jakoś przeboleję.
Mam nadzieję, żę wytrzyma chociaż 4-5 lata :)
i nie zrazi mnie do technologii OLED
Jest 2 lata gwarancji + 1 rok rękojmi.

Obraz mnie wręcz zachwyca, szczególnie w treściach 4K w HDR.
Netflix wygląda również bardzo dobrze, ale zwykła telewizja, nawet w HD
to już niestety inna bajka. Wiem, że to nie wina TV.

Mam pytanie czy warto zamawiać kalibrację tego TV?
Może ma ktoś jakiegoś gotowca do podesłania.
 

Supernorby

New member
Czy odstawanie tylnego panelu od matrycy po bokach to też często spotykane i 'normalne' zjawisko?
Normalne raczej nie. Często spotykane chyba tak.
Ja niestety w 77S90C też tak mam.
Może mniej niż u Ciebie ale jednak.
Zauwazłyłem to dopiero po zawieszeniu na ścianie i centrowaniu TV na uchwycie.
Próbowałem to nawet jakoś wepchać bo myslałem, że coś wyskoczyło z zatrzasku ale
nie ma szans. Szybciej uszkodze TV niż to wyrównam.
Szczerze to nie chce mi się z tym nic robić,
bo namęczyłem się żeby go powiesić
na wieszaku typu slim (VOGEL'S).
Wkurzający jest brak OneConnect w tym modelu.
Mam 7 letniego Samsunga 55' serii 7 i miał OneConnect.
Dla mnie to mega wygodne. No ale cóż. Dopłacać do S95C nie chciałem

1726654132948.png
 
Ostatnia edycja:

Kamienezg

New member
Cześć,
jakby ktoś z Was kupował teraz ten TV i miał jeszcze stary soft, to przestrzegam przed instalowaniem nowego firmware 1420.9. Ja niedawno kupiłem S90C i zaraz po zakupie zaktualizowałem do najnowszego 1420.9. Nie wiem jaki miałem oryginalnie, bo nie sprawdziłem, ale ten ma poważną wadę przy ruchu w SDR. Najpierw myślałem, że to może wina jakiś ustawień, może wina tego egzemplarza, bo nie chciało mi się wierzyć, że ten typ tak ma, po tylu dobrych recenzjach co o nim przeczytałem. Pogrzebałem jednak w sieci (m.in na AVS, Redit) i się okazało, że to problem najnowszego softu (w wersji 1410 też ponoć występuje ten problem). Chodzi o to, że oglądając np. z dekodera Canal+ przez HDMi lub z TV naziemnej w SDR, co parę/paręnaście minut obraz zwalnia (klatkuje) na 1-2sek. Widać to bardzo wyraźnie m.in. na meczach piłki nożnej. W filmach z HDR z platform streamingowych tego problemu nie ma, zauważyłem tylko w SDR. Mam nadzieję, że samsung to naprawi, choć martwi mnie, że w wersji 1410 ponoć już był ten problem, a w 1420.9 tego nie poprawili. Jakbyście wiedzieli kiedy będzie nowy soft rozwiązujący ten problem to dajcie proszę znać.
Jest nowy 2013 ale mój model go nie widzi moze po nowym roku na chwile obecną mam versje 2000
 
Do góry