PS51D550 i konsole
Pilecc, poniżej link do filmiku na youtube demonstrujący problem na plazmie Panasonica G10.
G10 Motion handling Problem Video 1 - YouTube
Filmik uwydatnia ten efekt bardziej, niż ma to miejsce w rzeczywistości (myślę, że to efekt filmowania). Wydaje mi się, że dużo zależy też od gry (na filmiku jest chyba Gears of War). Na niektórych tytułach 30fps jest bardzo źle, na innych mniej (dla mnie najgorzej gra się w platformer'y pokroju Little Big Planet i Trine). Podkreślam też jeszcze raz, że percepcja tego efektu to bardzo indywidualna sprawa. To co ja obserwuję jest bliższe zdjęciom Drachenfels'a ze strony 16. Pamiętaj, że wszystko dzieje się w mniej lub bardziej dynamicznym ruchu, za którym Twoje oko może nie nadążać.
Moja osobista uwaga po obserwacji G30E w sklepie jest taka, że na Panasonic'u kontury dodatkowo nabierają wielokolorowej obwódki, jakby różne odcienie żółtego, jaskrawego zielonego. Nie zauważyłem tego efektu na Samsung'u. Nie wiem też, czy włączenie Inteligent Frame Creation na Panasonic'u nie pomogłoby trochę kosztem input lag'u.
Ja ostatecznie zostałem z tym tv, głównie ze względu na jakość obrazu poza grami 30fps, ale problem double image / frame doubling ciągle mam gdzieś pod czaszką. Nie wiem, czy dam radę się przyzwyczaić.
Pilecc, pamiętaj jeszcze o jednym. Mój obecny egzemplarz jest trzecim z kolei, na który wymieniałem ze względu na martwe pixele. Wybrałem wielką sieć sprzedaży ze względu na raty, ale też przy wymianie nie robiono mi żadnych problemów i mogłem sobie sprawdzać tv pod względem martwych pixeli na miejscu przed zabraniem go do domu.
Jak będę miał chwilę to machnę jakieś podsumowanie moich doświadczeń i wrzucę na wątek "TV pod PS3". Wiele osób rekomenduje tam plazmy bez słowa o tym problemie. Myślę, że lepiej, żeby ludzie byli w pełni świadomi zalet i wad swoich wyborów.