Jak pisałem wcześniej, około miesiąc temu, gdy już to forum huczało opisując tą wadę, dzwoniłem na infolinię (czyli to Centrum Obsługi Klienta) i człowiek z drugiej strony zapewniał mnie, że jestem pierwszą osobą zgłaszającą ten problem i nie ma żadnych problemów z tą linią telewizorów.gutekkk napisał:Duzo ludzi na to narzeka i opisuje swoje przezycia z serwisem i sklepami, a samsung pisze ze nikt nie zglaszal takich problemow.
Nie będę odkrywcą (pisano to na zagr forum), że Samsung NIGDY nie przyzna się oficjalnie do tej, czy jakiejkolwiek innej wady telewizora (nawet gdyby kogoś miał porazić ze skutkiem śmiertelnym prąd). Takie przyznanie się oznaczałoby pojawienie się informacji we wszystkich mediach oraz konieczność kosztownej naprawy wszystkich sprzedanych odbiorników. Wiadomo, że takiej 'reklamy' ani takich kosztów nie chcą i mają nadzieję, że sprawa zamknie się w ograniczonym kręgu 'nawiedzonych' użytkowników kilku forów.
Tyle w temacie.