Witam,
Man pytanie odnośnie tego odtwarzacza chodzi mi o połączenie z internetem /Smart HUB/.
Po pierwszym podłączeniu przewodu kablowego do routera, ustawieniu parametrów sieci odtwarzacz łączy sie z siecią bezproblemowo wszystko działa lecz po kilku dniach użytkowania podczas spadku transferu w sieci odtwarzacz rozłączył się z siecią, wyzerował wszystkie opcje Smart Hub i nie chciał wznowić połączenia mimo prawidłowych ustawień sieci. Po wymianie przewodu kablowego /który okazał sie sprawny/ zaczął znowu poprawnie działać ale dzisiaj sytuacja znowu się powtórzyła - brak połączenia z siecią . Zerowanie ustawień odtwarzacza nic nie daje, przewód połaczeniowy sprawny, podłączony komputer łaczy sie z siecią bezproblemowo.W czym jest problem ? może ktoś z użytkowników miał podobny problem i znalazł rozwiązanie.
Man pytanie odnośnie tego odtwarzacza chodzi mi o połączenie z internetem /Smart HUB/.
Po pierwszym podłączeniu przewodu kablowego do routera, ustawieniu parametrów sieci odtwarzacz łączy sie z siecią bezproblemowo wszystko działa lecz po kilku dniach użytkowania podczas spadku transferu w sieci odtwarzacz rozłączył się z siecią, wyzerował wszystkie opcje Smart Hub i nie chciał wznowić połączenia mimo prawidłowych ustawień sieci. Po wymianie przewodu kablowego /który okazał sie sprawny/ zaczął znowu poprawnie działać ale dzisiaj sytuacja znowu się powtórzyła - brak połączenia z siecią . Zerowanie ustawień odtwarzacza nic nie daje, przewód połaczeniowy sprawny, podłączony komputer łaczy sie z siecią bezproblemowo.W czym jest problem ? może ktoś z użytkowników miał podobny problem i znalazł rozwiązanie.