giancik123
New member
Witam.
Ostatnio zakupiłem TV Samsung (40UB7000) wyposażony w funkcje internet@TV, jednak po podłączeniu TV przez kabel sieciowy do routera usłga ta nie działa. Po próbie połączenie się z usługą wyskakuje błąd na temat zakłóceń sieci pomimo, że wyniki testu są pozytywne. Co więcej, podczas pierwszej próby połączenie się zaczęło się coś pobierać a następnie sie zainstalowało. Mógłby mo ktoś doradzić co mam z tym zrobić? Dodam jescze że w TV ustawiłem IP na Auto, a router wykrywa odbiornik.
P.S. A czy długośc kabla ma coś z tym wspólnego skoro ma on 25m ?
Ostatnio zakupiłem TV Samsung (40UB7000) wyposażony w funkcje internet@TV, jednak po podłączeniu TV przez kabel sieciowy do routera usłga ta nie działa. Po próbie połączenie się z usługą wyskakuje błąd na temat zakłóceń sieci pomimo, że wyniki testu są pozytywne. Co więcej, podczas pierwszej próby połączenie się zaczęło się coś pobierać a następnie sie zainstalowało. Mógłby mo ktoś doradzić co mam z tym zrobić? Dodam jescze że w TV ustawiłem IP na Auto, a router wykrywa odbiornik.
P.S. A czy długośc kabla ma coś z tym wspólnego skoro ma on 25m ?