Zamówiłem u nich tv. Na pytania mailowe odpowiedzieli po dniu tendencyjnie. Oficjalna odpowiedź była sucha, bez konkretów, jakby podobne do wszystkich wysyłali. Nie odpowiedzieli mi na wszystkie pytania. Jedyny plus to najniższa cena za jaką kupiłem tv.
Redcoon nie daje chyba gwarancji dystrybutora, więc np. autoryzowany serwis Samsunga w razie awarii Ci tego nie naprawi. Po prostu oddajesz do sklepu, a oni mają jakiś własny serwis, tylko nie wiadomo co to za ludzie naprawiają i jak naprawiają Ja bym się w takie coś nie bawił. Napisz do Blackninja a podejrzewam że cena będzie podobna a może i lepsza. Wszystko jest cacy jak się sprzęt nie psuje, ale w razie awarii później sa nerwy.
Jakie macie ostatnio doświadczenia z tym sklepem, jesli chodzi o reklamowanie TV?
Jak długi w praktyce jest okres naprawy w przypadku sprzętu, który redcoon wysyla do naprawy za granice?