redcoon

astw

New member
Gwarancja

Opinie o sklepie z RFN:

https://www.trustpilot.de/review/www.redcoon.de
http://www.shopauskunft.de/bewertung/redcoon--S-1173.html

Na temat przejścia uprawnień gwarancyjnych na osobę trzecią:

Gwarancja konsumencka - www.gwarancja.info

Uważam, iż sklep oferujący towary z dystrybucji z innych państw członkowskich UE, o ile towary te dysponują gwarancją (tzw. europejską) na terytorium naszego kraju, jest bardzo potrzebny. Oferuje bowiem produkty niedostępne na rynku regionalnym, a koszty ewentualnego transportu zwrotnego towaru do sklepu (lub serwisu za pośrednictwem sklepu) są niższe niż przy nabyciu produktu drogą kurierską bezpośrednio w innym państwie członkowskim UE (są jednak sklepy z UE oferujące bezpłatny lub tani transport zwrotny) . Wystarczająca jest moim zdaniem także informacja, iż uprawnienia gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem sklepu (wysyłka towaru przez sklep do sklepu w innym państwie UE i następnie do serwisu). Konsument ma świadomość, że taka obsługa trwa dłużej i wybiera to rozwiązanie dokonując zakupu.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Opinie o sklepie z RFN:

https://www.trustpilot.de/review/www.redcoon.de
Händlerbewertungen zu redcoon bei ShopAuskunft.de - Erfahrungen, Bewertungen, Berichte, Meinungen, Rezensionen

Na temat przejścia uprawnień gwarancyjnych na osobę trzecią:

Gwarancja konsumencka - www.gwarancja.info

Uważam, iż sklep oferujący towary z dystrybucji z innych państw członkowskich UE, o ile towary te dysponują gwarancją (tzw. europejską) na terytorium naszego kraju, jest bardzo potrzebny. Oferuje bowiem produkty niedostępne na rynku regionalnym, a koszty ewentualnego transportu zwrotnego towaru do sklepu (lub serwisu za pośrednictwem sklepu) są niższe niż przy nabyciu produktu drogą kurierską bezpośrednio w innym państwie członkowskim UE (są jednak sklepy z UE oferujące bezpłatny lub tani transport zwrotny) . Wystarczająca jest moim zdaniem także informacja, iż uprawnienia gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem sklepu (wysyłka towaru przez sklep do sklepu w innym państwie UE i następnie do serwisu). Konsument ma świadomość, że taka obsługa trwa dłużej i wybiera to rozwiązanie dokonując zakupu.

Kolego w cale nie musi trwać dłużej taki serwis, mam kolegę w sklepie gdzie Onkyo wysyłają do Niemiec i często gęsto naprawa mieści się w okolicach dwóch , trzech tygodni... wszystko kwestia jak sklep jest solidny i gdzie reperują ten sprzęt czy gdzieś w serwisie sprawdziwego zdarzenia np w Niemczech, czy gdzieś za miedzą i nie ma to znaczenia, a że to też może być serwis w Niemczech tylko inaczej działający od tego dobrego :)...
 
D

Deleted member 121090

Guest
No i minął znowu tydzień, i redcoon ani słowem się do mnie nie odezwał.
Zadzwoniłem więc do nich i uzyskałem odpowiedź, że nic nowego nie wiadomo. Sprzęt jest w serwisie i tyle. Żadnych innych informacji mi nie udzielą. Czekam więc dalej.
 
D

Deleted member 121090

Guest
C. D. żartów ze strony sklepu Redcoon.
Od pierwszej informacji, że sprzęt jest w serwisie i ma satus naprawa, minęło już prawie dwa tygodnie. Sprzęt dostali 28-sierpnia.
Dzisiaj naraz przyszedł mail, że odtwarzacz jest obecnie poddawany ekspertyzie i może będzie naprawiany. A niby już dwa tygodnie temu był w naprawie. Po prostu mnie okłamali. Albo wtedy albo teraz. Niby mieli 21 dni na naprawę, ale dzisiaj usłyszałem, że w wyjątkowych przypadkach nawet 66 !!!
 

rott319

Member
REDCOON oferuje na ALLEGRO te same modele TV w cenie nawet o kilkaset złotych niższej niż na swojej firmowej stronie.
Co ciekawe, na ALLEGRO sklep ten ma sygnaturkę REDCOON OUTLET.
Co jest powodem takiej rozbieżności cen ?
Czym różni się zwykły REEDCON od REDCOON OUTLET ?
 
Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Juz nieraz tak bylo że ten sam produkt, od tego samego sprzedawcy a różna cena:) Nawet zobacz "AGD Market", niby sklep ten sam a ceny rózne tego samego produktu. Kiedyś do Nich zadzwoniłem z zapytaniem czemu tak jest, to mi odpowiedzieli że to jakby rózne filie tego samego sklepu w różnych miastach, gdzie każdy może sobie narzucać swoje ceny.
 

rott319

Member
REEDCON nie ma żadnych oddziału w Polsce oprócz siedziby w Bydgoszczy i zajmuje się tylko sprzedażą internetową, więc wspomniane uzasadnienie polityki cenowej w tym przypadku będzie podejrzane.
Co ciekawe, na ALLEGRO sklep ten ma inną sygnaturkę tj. REDCOON OUTLET i wystawia tylko kilka sztuk popularnego TV w rewelacyjnej cenie.

Przykład:panasonic 48AS640
strona sklepu internetowego REDCOON: 2789 zł
strona ALLEGRO -> REDCOON OUTLET: 2499 zł (w tym opłata dla pośrednika tj. Allegro)
Koszt dostawy w cenie w obu przypadkach.

Czy jest możliwe, że REDCOON OUTLET, to specjalny oddział REDCOON zajmujący się sprzedażą towaru np. powystawowego, ze zwrotów konsumenckich itd. ?
Musi być jakieś ekonomiczne uzasadnienie takiej nielogicznej na pierwszy rzut oka polityki cenowej.
 
Ostatnia edycja:

rott319

Member
Zagadka rozwiązana, choć dopiero za drugim razem powiedzieli mi prawdę.
Uważajcie na ten sklep !

"Witam,

Różnica w cenach wynika z wewnętrznej polityki cenowej naszej firmy.
Towar jest oczywiście nowy, pełnowartościowy.

Pozdrawiam i zapraszam do zakupu,
XYZ"


kłamstwo ma jednak krótkie nogi ...

"Szanowny Kliencie,

Produktu w ofercie allegro różnią się cenowo od tych oferowanych na
naszej stronie gdyż są to często produkty po serwisowe, bądź z uszkodzonym opakowaniem.
W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą.

Serdecznie pozdrawiam,
XYZ"
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Minął kolejny tydzień, już upłynął miesiąc jak wysłałem sprzęt i ciągle zero jakiejkolwiek odpowiedzi na pytania, co się zepsuło w moim Asusie i kiedy go naprawią. Ja wysyłam maile, dzwonię, pytam a tam zero informacji. Tylko wymijające odpowiedzi.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Polecam przeczytanie regulaminu ich sklepu Regulamin sklepu internetowego redcoon Polska Sp. z o. o. | redcoon Polska szczególnie tego działu § 9 Rękojmia i gwarancja:

pkt. 9. Wady Sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawcę. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do innego, specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz, w szczególności poza granicami kraju, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejnych 45 dni roboczych :)

Tylko tak sie sklada że to co mają kupione za naszą granicą to wszystko jest reperowane gdzieś u kogoś w tym kraju .... pytanie tylko co to za seriws. Bo ja znam sklep który cześciowo np kupuje Onkyo dla tych co chcą taniej w Niemczech i tam często gęsto reperacja odbywa się w ciagu dwóch, trzech tygodni. Tylko sprzęt jest naprawiany w centralnym serwisie Onkyo..
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Do tego trzeba jeszcze dodać że nawet jak dojdą do wniosku że będą chcieli oddać kasę bo nie da się naprawić np tv a tego modelu już nie ma to jeszcze liczą sobie amortyzację która oczywiście jest tak skonstruowana żeby klient dostał jak najmniej kasy. ( mój kumpel to przerabiał i oczywiście takie samo podejście ma jak Ty czyli pierwszy i ostatni raz coś takiego wykupił jak ubezpieczenie...)
I ważne to co napisałeś, każda naprawa powinna być odnotowana w książce gwarancyjnej z odpowiednimi wpisami i pieczątką serwisu - to jest mega ważne bo w innym wypadku właśnie jest tak jak napisałeś - Czesiu za rogiem mógł taką reperację wykonać ,a sklep sam może napisać co było naprawione i przystawić swoją pieczątkę. Widziałem na oczy jak sprzęt Onkyo wracał z naprawy od Autoryzowanego serwisu Onkyo z Niemiec i tak właśnie jest jak było opisane. Nie ma żadnego wpisu sklepu i żadnej początki sklepu - wszystko jest od serwisu.
I oczywiście zawsze zostaje Sąd :).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
Minął kolejny tydzień a ja w dalszym ciągu nie mam najmniejszej nawet informacji co padło w moim Asusie, czy da się go naprawić i kiedy to zrobią.
A od momentu jak mają mój odtwarzacz minął już ponad miesiąc!
 
D

Deleted member 121090

Guest
Podajesz jakiś wariant optymistyczny. Bo mi napisali, że mają prawo do 66 dni.
 
Do góry