PS51E550 - zaprogramowany na samouszkodzenie?

vectra1

Member
Bez reklam
Objawy są zdecydowanie inne ale bardziej chodzi mi o kwestię moim zdaniem przeobrażania marki Samsung.
Z „małej” firmy w niedługim czasie opanowali rynek praktycznie większości urządzeń od agd, przez rtv czy telefony.
Był moment, że "każdy" chciał albo dalej chce mieć najnowszy telefon Samsunga np. serii S.
Teraz mam wrażenie że zaczyna się kierunek coraz większej usterkowości, może pogorszenia jakości, okej sprzedają miliony więc procent usterkowości jest większy.
Zastanawiam się czy w niedługim czasie Samsunga nie spotka los Sony po latach 80-90 tych, gdzie ze sprzętu must have spadli trochę z jakością i stali się mniej pożądani i kojarzeni ze sprzętem niezawodnym.
 

Theng

New member
art. 581 par. 1 k.c.
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
Tyle w temacie 3 miesięcy gwarancji na wymieniony element.
 

ogoorek

New member
art. 581 par. 1 k.c.
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
Tyle w temacie 3 miesięcy gwarancji na wymieniony element.
A to nie jest aby tak (nie wiem tego na pewno, pisze tylko to co przeczytałem na innych forach), że ten punkt, który przytaczasz odnosi się tylko do zakupów na firmę. Dużo w necie jest interpretacji tego punktu i trudno dojść do ładu i składu

Wysłane z mojego GT-I9300
 

groszek6

New member
Matryca padła w czasie trwania gwaracncji , została wymieniona, po niecałym roku problem powraca. Komuś udało się wyegzekwować gwarację na matycę która rzekomo została przedłużona po naprawie o 24 miesiące ?
 

ogoorek

New member
Komuś udało się wyegzekwować gwarację na matycę która rzekomo została przedłużona po naprawie o 24 miesiące ?

Niestety ale według Samsunga jak i serwisu nie ma czegoś takiego jak gwarancja na wymieniany element.
Kolega waszek_rmc miał niesamowitego fuksa, który niestety nie jest regułą.
Samsung w warunkach gwarancji wydłuża ją tylko o taki czas, jaki TV spędził w serwisie. A że TV najczęściej jest naprawiany u klienta w domu - nici z przedłużenia gwarancji...
Ja już się pogodziłem z tymi 3 paskami na ekranie, póki co nie zmieniam jeszcze TV, bo tak bardzo nie razi w oczy no i szkoda mi kasy. Ale na pewno następnym zakupem nie będzie Samsung
 

groszek6

New member
No to bida, tylko czekac aż pasków wyskoczy więcej i zmieniać telewizor :/ Samsunga to bym za ja..a powiesił za taki bubel !
 

Limakos

New member
Niestety ale według Samsunga jak i serwisu nie ma czegoś takiego jak gwarancja na wymieniany element.
Kolega waszek_rmc miał niesamowitego fuksa, który niestety nie jest regułą.
Samsung w warunkach gwarancji wydłuża ją tylko o taki czas, jaki TV spędził w serwisie. A że TV najczęściej jest naprawiany u klienta w domu - nici z przedłużenia gwarancji...
Ja już się pogodziłem z tymi 3 paskami na ekranie, póki co nie zmieniam jeszcze TV, bo tak bardzo nie razi w oczy no i szkoda mi kasy. Ale na pewno następnym zakupem nie będzie Samsung
Ciekawe co ma do powiedzenia UOKiK w sprawie gwarancji na nowy element? Ktoś pytał?

Wysłane z mojego SM-T800 przy użyciu Tapatalka
 

waszek_rmc

New member
Jestem po wymianie panelu - farta miałem, przyznaje. dostałem panel inny, jakby ciemniejszy w trybie wyłączonym (poprzedni był szarawy, ten jest prawie czarny). ale do rzeczy, samsung wypina się n a gwarancję na część, a serwis "na słowo" dał mi 3 miesiące rękojmi - bo tyle oni mają w samsungu.
Moim zdaniem trzeba walczyć o swoje, mi udało się za pierwszym razem co faktycznie było fuksem. Ja wiem, że ciężko mi będzie teraz go sprzedać - po pierwsze jestem z niego (z jakości obrazu) mega zadowolony, a po drugie nastepcą będzie OLED - a na tego mnie nie stać. Wiem też, że za 9 m-cy spotka mnie to samo... :) Czyli pasy na matrycy. Podobno przyczyną są zgrzewy jakiejś taśmy na krawędzi matrycy - odklejają się czy coś, dlatego sygnał i sterowanie jest zakłócone. Ktoś gdzies pisał, ze w sieci podobno piszą, że ludziska żelazkiem na chwilę dotykają te miejsca i naprawiają. to by miało sens w tym wypadku, ale ja bym nie ryzykował
 

MKV

New member
Problem w tym ze ten pasek juz nie jest jeden tylko 3 się pojawiają u mnie. Kwestia czasu jak 1/4 ekranu zaczną zajmować :-/

Wysłane z mojego SM-T800 przy użyciu Tapatalka

U mnie po pół roku od wystąpienia jest w sumie już chyba z 5 tych pasków w bliskiej odległości od siebie - prawie jeden koło drugiego...

A może wadliwa jest ta płytka logiczna o której jest mowa tutaj??
https://youtu.be/gnkyAGyI7GA?t=5m19s

[youtube]https://youtu.be/gnkyAGyI7GA?t=5m19s[/youtube]
 
Ostatnia edycja:

Smykoo

New member
Po 3,5 roku sprawnego działania dziś pojawiły się dwa paski po prawej stronie ekranu :(. I co teraz ? Nowy tv ? Gwarancji już nie ma, a nowa matryca pewnie totalnie nie opłacalna. Ma ktoś jakąś radę ?
 

Smykoo

New member
Z ciekawości zapytałem w serwisie Samsunga w Stolicy i matryc już nie ma do tego modelu, a nawet gdyby były to koszt wymiany z robocizną to 3 tys zł !!! Tv tylko do utylizacji :(
 

Damiano2d

New member
Sprzedaje duży sklep - siostrzany MM i Saturna.
OUTLET TV Plazmowy Samsung PS51E550 3D (5712584281) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

TV wrocił z serwisu gdzie dokonano naprawy matrycy.

Czyli można naprawić matrycę.

Witam,
tak się okazało iż jestem posiadaczem tego telewizora z tej aukcji (PS51E550 3D). Zanim zalicytowałem go rok temu, nie przeczytałem tego wpisu ... a szkoda.

Parę dni temu pojawił się po lewej "pas" pionowy na matrycy. Dzisiaj zawitał Pan z serwisu mówiąc że matryc już do niego nie ma i zabrał go. Co dalej, jeszcze nie wiem...
 
Ostatnia edycja:

Smykoo

New member
Dokładnie. Wymienią na inny model. Matryc nie ma. A naprawić nie na jak info z serwisu samsunga.

Wysłany z Google Nexus
 
Do góry