dokladniepokemon2 napisał:moze wczoraj wylaczyl a dzisiaj odinstalowal. A ty go odrazu gorącym kislem oblewasz
wczoraj wyłaczyłem firewalla w nortonie a dzisiaj go całkowicie odinstalowałem
dokladniepokemon2 napisał:moze wczoraj wylaczyl a dzisiaj odinstalowal. A ty go odrazu gorącym kislem oblewasz
lighthammer napisał:Odłącz kable sieciowe, nic nie kombinuj w konfiguracji (SSDP włączone) i zrestartuj komputer oraz konsolę.
To kiedy w końcu odinstalowałeś tego firewalla? Jak szukasz pomocy - pomożemy, ale jak chcesz robić śmietnik i zamieszanie to pomyliłeś działy.
wczoraj wyłaczyłem firewalla w nortonie a dzisiaj go całkowicie odinstalowałem
pokemon2 napisał:przegrales i ch
Jynx [edytuj]
Jynx (jap. ルージュラ Rougela) to człekokształtny Pokemon typu lodowo-psychicznego, forma ewolucyjna Smoochuma. Mierzy ponad metr (1.4) i waży 40 kg i 6 dag. Jej zdolności to Oblivious i Forewarn. Jak wskazuje jej gatunek, jest to Pokemon przypominający w budowie człowieka. Występuje tylko jako samica. Dalej nie ewoluuje.
lighthammer napisał:To może jeszcze napiszesz o jakim połączeniu wczoraj rozmawialiśmy? Bo już się całkiem pogubiłem. Czy wczoraj nie działało Ci streamowanie przez WiFi czy przez LAN?
Moja rada: na spokojnie przeczytaj wszystkie posty w tym wątku - nie ma szans, by PS3 MS nie zadziałał.
Pokemon ty trolu , znowu zaatakowałes mój wątek.
Za wikipedią:
Wiemy już, że jesteś samicą. Czemu za mną łazisz? Spodobałem Ci się, czy co?
Jak się zachować gdy jednak dojdzie do kontaktu z niebezpiecznym psem (bullshitem dop. pokemon)?
Pies nie atakuje niesprowokowany. Prowokacją do ataku może być Twoje bezpośrednie zachowanie, czyli drażnienie psa, zabieranie mu jedzenia, zabawek, szarpanie się z nim. Przyczyną ataku jest też często niewłaściwy sposób, w jaki pies został wychowany i brak odpowiedniej opieki (uczony agresji, nie szczepiony itp.) lub to, że miał on złe doświadczenia w kontaktach z ludźmi (był bity, więziony, głodzony itp.).
W przypadku ataku psa nie jesteś jednak bezbronny. Po pierwsze staraj się zachować spokój. Nie szarp się, bo pies chcąc Cię zatrzymać, zaciśnie szczęki jeszcze mocniej. Nie uciekaj, ponieważ pies ma swoisty instynkt pościgu i złapania ofiary, więc zrobi wszystko, żeby Cię dogonić. Pamiętaj przy tym, że w większości wypadków psy biegają znacznie szybciej niż ludzie. Nie patrz mu w oczy, gdyż możesz go rozdrażnić i sprowokować do walki.
przeleciałem trochę stron i nie spotkałem żeby miał ktoś podobny problem do mojego z tym routerem może jednak coś z nim nie tak?
O czym ty człwoieku do mnie rozmawiasz? Znalazł się kaleki Robespierre."atakujesz nisprowokowany"
że miał on złe doświadczenia w kontaktach z ludźmi (był bity, więziony, głodzony itp.
dla chetnych dam link do calego artykulu
zorkadar napisał:nie spotkałem żeby miał ktoś podobny problem do mojego z tym routerem może jednak coś z nim nie tak?
Spokojnie, mówisz że to Twój pierwszy kontakt z jakimkolwiek routerem więc bez paniki. Do testów wyłącz wszystkie szyfrowania i podaj mi jakie IP dostaje komputer "bezprzewodowy" (czy jest w tej samej klasie co konsola?)
W opcjach PS3 Media Servera:
ustawienia jakości obrazu: keyint=25:vqmax=5:vqmin=2 /* Good quality for HD Wifi Transcoding */
Testowo możesz wyłączyć firewalla na routerze (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), odinstaluj wszelkie firewale na komputerze z kartą bezprzewodową, oraz próbować wymusić IP serwera / numer portu (konfiguracja ogólna PS3 MS).
O czym ty człwoieku do mnie rozmawiasz? Znalazł się kaleki Robespierre.
Tak, zgadza się. Kiedyś mnie jakiś beton na forum wkurzał i przegryzłem mu tchawicę.
Ja poproszę o link do artykułu: "Jak pielęgnować w sobie tolerancję do upośledzonych dzieci"
Pozdrawiam
W sytuacji, gdy pies nie wykazuje nami zainteresowania i nie stara się nas zaatakować, powinieneś podjąć próbę opuszczenia jego terytorium.
Jeśli jednak zachowanie psa jednoznacznie wskazuje na to, że może nas zaatakować i nie istnieje możliwość uniknięcia ataku (np. znajdujemy się na otwartej przestrzeni) najlepszym sposobem obrony jest tzw. pozycja „żółwia”.
Szyfrowanie (wpa2 etc) nie am tu nci do zreczy bo wifi dziala
2 strony dalej napiszesz ze wlasciwie to nei trzea tego
kolejne usprawnienei nei majace nic wspolnego z problemem
firewalle juz odinstalwoane chyba ze dlajej nei wierzysz autorowi postu.
a co ma firewall na routerze do lanu?
przyjawszy pozycje zlowia
Chlast (ang. Slash) – zły zmutowany żółw, który należał do Bebopa. Pochodzi z Wymiaru X. Jest jeszcze głupszy niż Bebop i Rocksteady razem wzięci. Później powrócił, z większą inteligencją.
1. Komputer ma taki sam adres IP przy połączeniu kablem / bezprzewodowo?Komputer 192.168.1.100
zapomniales jeszcze o ruchach tektonicznych. kolega pobiera content tym wifi takze packet loss nie jest az tak duzy zeby tcp nie dalo radyHeh, masz szklaną kule? Nie wiemy jaki jest poziom sygnału i jaki jest stopień zakłuceń / pakietów utraconych. Powinien wyłączyć szyfrowanie dla poprawy siły sygnału / zniwelowania ewentualnych interferencji.
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Chodziło mi o uPNP w sensie auto konfiguracji routera (forwardingu / switchingu) myślałem, że za pomocą uPNP można także konfigurować połączenia lokalne. Co nie zmienia faktu, że w koło pisałem o uPNP w kontekście przekierowania portów.
Ten problem jest do rozwiązania w kilka minut, więc usprawnienie jest jak najbardziej na miejscu. Bo za 5min padnie pytanie o szybkość transmisji / jakość obrazu / przepustowości sieci.
Gdzie jest napisane, że połączenie LAN i WiFi tyczy się tego samego komputera?
To dlaczego konsola nie widzi Media Servera? Widzisz jeszcze coś "po drodze" oprócz firewalli? Jak widzisz to napisz, a jak nie to nie zadawaj głupich pytań.
Za wikipedią:
Edit:
Cytat:Komputer 192.168.1.100
1. Komputer ma taki sam adres IP przy połączeniu kablem / bezprzewodowo?
2. Czy interface bezprzewodowy jest na tym samym komputarze, na którym wcześniej testowałeś serwer przewodowo?
Kończę sesję na dzisiaj, trzeba w coś pograć . Odpiszę Ci jutro po południu.
Pozdrawiam
Ciekawa sprawa jak konsola ma mniejszą końcówkę ip to nawet po kablu nie widzi serwera np:
Wole napisać o tym 10x, niż głowić się nad problemem - a jutro zostanie napisane, że firewall nie został odinstalowany. U mnie wszystko działa, pomimo pełnego firewalowania ruchu sieciowego. Jeżeli są problemy pierwotna konfiguracja ma być wykonywana na systemie bez firewala.a jak juz jest drugi komp to co autorowi tzreba jeszcze raz powiedziec ze trzeba wylaczyc firewall
To ze przemyslales (czy tez jak napisales " dowiedziales sie" ) ze to byl strzal kula w plot to ci sie chwali
Czy ja kogoś k*rwa nazywam idiotą? Przestań wkładać mi w usta słowa, których nie wypowiedziałem. Betonietroche powagi nie kazdy tu jest idiota
Tak właśnie, powtarzasz swój bełkot i nic z tego nie płynie pożytecznego. Jak wiesz w czym problem to pisz, jak nie wiesz to wiń żagle.wspomnailem o firewallu na routerze(ktory, powtarzam sie, nei am nci do rzeczy)
pytanai powinny brzmiec:
czy ps3 ma taki sam adres na wifi i na kablu?
tak nie powinno byc chyba kazdy interfejs ma wlasny mac i wifi powinno miec(otrzymac z dhcp) inny adres niz interfejs ethernetowy/kablowy
Tak, w PS3 jest jeden MAC dla 2 interfaców (czyli korzystanie z jednego uniemożliwia pracę drugiego). "Serdecznię gratuluję", "bardzo Cię polubiłem Ryśku".Chyba ze to jakis wymysl sony ale watpie.
lighthammer napisał:Wole napisać o tym 10x, niż głowić się nad problemem - a jutro zostanie napisane, że firewall nie został odinstalowany. U mnie wszystko działa, pomimo pełnego firewalowania ruchu sieciowego. Jeżeli są problemy pierwotna konfiguracja ma być wykonywana na systemie bez firewala.
lighthammer napisał:Co było strzałem w płot? uPNP nie jest wymagane do PS3 Media Servera, ale spróbuj zagrać bez uPNP przez sieć. Dzięki tej opcji konsola potrafi "wymusić" na routerze przekierowanie portów, bez uPNP (przekierowania portów) granie po sieci jest praktycznie niemożliwe, albo będziesz skazany na "lagi".
Problem masz po stronie routera. Jeżeli nie uda Ci się uruchomić uPNP, możesz spróbować ręcznie przekierować port 5001 na adres IP komputera
lighthammer napisał:Czy ja kogoś k*rwa nazywam idiotą? Przestań wkładać mi w usta słowa, których nie wypowiedziałem. Betonie
Pokręciłem, oczywiście chodziło o dwa interface'y PS3 (LAN i WiFi) a nie o dwa komputery.
Jeżeli lease time DHCP jest krótki, to oferta może być ważna przez dowolny kwant czasu. Czyli przydział adresu dla LAN może zostać unieważniony i po chwili ten sam adres może dostać WLAN. No chyba, że kolega ma przydział IP przydział po MAC'u (Manually Assigned) - w co wątpię.
Tak, w PS3 jest jeden MAC dla 2 interfaców (czyli korzystanie z jednego uniemożliwia pracę drugiego). "Serdecznię gratuluję", "bardzo Cię polubiłem Ryśku".
zorkadar napisał:Ciekawa sprawa jak konsola ma mniejszą końcówkę ip to nawet po kablu nie widzi serwera np:
konsola 192.168.1.101
komputer 192.168.1.102
Jak ręcznie na komputerze wpisze ip mniejsze od konsoli np: 192.168.1.100 to konsola odnajduje serwer.
Ale po wifi dalej lipa.
margielm napisał:ja też miałem taki problem - rozwiązaniem było wgranie nieoficjalnego firmware do routera.
poddaje się zostawiam konsole na kablu dobrze że chociaż tak hula
PS3 była połączona z modemem prze wi-fi i w tej konfiguracji miałem problemy z połączeniem mediaserwerów DLNA (testowałem cztery) z PS3: czasem było, ale najczęściej nie było
A nastepnym razem przemysl sprawe zanim wyskoczysz z czyms w stylu firewalla na routerze
Prawdopodobnie autorowi chodziło o wykluczenie jakiegokolwiek wpływu firewala na ruch sieciowy pomiędzy serwerem i klientem (pomimo że oba leżą w tym samym LAN'ie). Surowa konfiguracja jakiejkolwiek sieci powinna odbywać się bez zbędnych opcji, bo widziałem już różne "głupie zachowania" elektroniki i wpływ na funkcjonalność opcji, które teoretycznie wpływu na nią mieć nie powinny (wiem przecież, że firewale w tych routerach dotyczą LAN to WAN albo WAN to LAN). Kluczem do zrozumienia tej wypowiedzi jest słowo "TESTOWO". Bardzo trudne słowo.Testowo możesz wyłączyć firewalla na routerze
Wspomniales o upnp jako rozwiazanie problemu i byl to strzal w plot nie ma co do tego watpliwosci no i ten pomysl z pzrekierowaniem portu z lanu do lanu... LITOSCI
lighthammer napisał:uPNP nie jest do niczego potrzebne. Przed chwilą wyłączyłem uPNP na routerze i wyłączyłem je ręcznie w konfiguracji połączenia konsoli (uPNP: disabled) i wszystko działa. Bezproblematyczna komunikacja.
Ten watek jest o graniu czy media serwerze?
Połączenie między dwom kompami za NAT'em bardzo często generuje lagi w grach (pamiętam ze Starcrafta), nie wiem co powoduje te opóźnienia. Może przeciążanie / polityka routingu routerów ISP. Nie gadaj "sensej", że nie wiedziałeś.Jakie lagi? co ma port forward do lagow?
zapomnialem ze jestes wszechwiedzacy a jak nie masz racji to tak naprawde miales co innego na mysli i wlasciwie miales racje
No i oczywiscie ani razu nie wspomniales wczesniej o 2 komputerach.
Może się połóżA jezeli do wifi uzywa innego routera ?
Lan/Net + PSP?po co konsoli dwa jednoczesnie dzialajace interfejsy
Heh, chyba nie myślisz że PS3 ma programowalne porty?A tak na serio to koncepcja logicznych portow jest jak najbardziej zrozumiala
Mocne, mocne. Dobre, dobrewspomnialem o tym z nutka sarkazmu
czuje sie jakbym dyskutowal z megalomanem z poradnikiem domoroslego sieciowca w dloniach.
No i problem:
Proponuje zresetowac router do factory defaults ustawic postawowy konfig i wklej screeny podstawowych stron konfiguracji... wireless, dhcp, interfejsy lanowe.