Przestrzegam przed zakupem telewizorów Sony.

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
Status
Zamknięty.

miniasy

New member
Łoł, łoł... Kolego... Nalej sobie szklaneczkę... weź głęboki oddech i... przeczytaj jeszcze raz...
To nie szyderstwo, tylko delikatna ironia..., chociaż "ironię" też możesz opacznie zrozumieć...
Odrobina dystansu, poproszę.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Łoł, łoł... Kolego... Nalej sobie szklaneczkę... weź głęboki oddech i... przeczytaj jeszcze raz...
To nie szyderstwo, tylko delikatna ironia..., chociaż "ironię" też możesz opacznie zrozumieć...
Odrobina dystansu, poproszę.

Ujmijmy to tak, delikatna ironia to tak w najlepszy sposob mozna to okreslic, bo tak jak napisales ironie rowniez mozna zrozumiec dwojako... nie istotne . Kazdy ma prawo wyboru i kupuje to co mu sie podoba czy tez uwaza ze to bedzie najlepszy zakup. Pozdrawiam.
 

maciek8791

New member
Rozumiem, że chcesz od nich jakiś droższy model niż zapłaciłeś, bo niby ten droższy ma być "odpowiednikiem" Twojego starego modelu, ale to i tak niezłe rozwiązanie że firma oddała całe pieniądze po tym czasie, nie potrącając ani grosza.

Problem w tym że za te pieniądze, on nie kupi nic podobnego do z5500.
Ja tak samo miałem w5500 i kupiłem w805. Jest dużo gorzej, o całe niebo gorzej.

Po użytkowaniu takich telewizorów jak z5500 czy w5500 nie chciałbyś kopnąć takiego w805 butem.
Dużo bardziej to mnie wk... w sony niż ich polityka gwarancyjna. Ale i tak przyznać muszę, że poza beznadziejną czernią w805 daje radę jeśli chodzi o fhd i o skalowanie sd. Porównując do telewizora LG którego oddaliśmy do sklepu po dwóch dniach bezskutecznego ustawiania obrazu, LG i tak nie dorasta sony do pięt.

Tak więc stąd ta frustracja bo miał chłop dobry telewizor, a teraz w sonym żebym dostać coś podobnego musi dołożyć z 5-6 tyś.
 

Domely

New member
Po przeczytaniu tego wątku uważam że podejście Sony do reklamacji to farsa i kpina z ludzi.
W taki sposób to sobie mogą gwarancje dawać nawet na 50 lat i co z tego...

Dlatego też właśnie zamówiłem tv nie Sony i innym również odradzam!
 

Bebol

New member
Do Domely: moim zdaniem przesadzasz i to bardzo. Ciekaw jestem co powiesz jak po 2 latach (o ile nie wykupiłeś dodatkowej polisy) posypie ci się twój nowy wspaniały TV. Czy nie będziesz żałował, że nie wziąłeś Soniaka (czy też każdego innego) z 5 letnią gwarancją, czy nawet 50 letnią jak to ująłeś. Nie byłbyś zadowolony jakby ci oddali całą kasę np. po 4,10 czy 15 latach?. Pewnie nie, wolałbyś żeby ci TV naprawiali, albo wymieniali na podobny, bo przecież nie ma w gwarancji napisane, że mogą oddać kasę. A jak nie ma to trzeba typowo po polsku się szarpać. Bo przecież kasa nie rekompensuje mi niczego i jest to fasa i kpina. Z butami też byś się szarpał jakby po 1.5 roku zamiast naprawiać oddali by kasę?. Ja bym się cieszył, że swoje pochodziłem za darmoszkę i mam szansę kupić sobie coś innego, lepszego, czy bardziej modnego itd. . Ale być może jestem jakiś dziwny.

PS. Nie mam z Sony nic wspólnego, żeby nie było, że ich tak gorliwie bronie, ale mnie telepie jak coś takiego czytam.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Do Domely: moim zdaniem przesadzasz i to bardzo. Ciekaw jestem co powiesz jak po 2 latach (o ile nie wykupiłeś dodatkowej polisy) posypie ci się twój nowy wspaniały TV. Czy nie będziesz żałował, że nie wziąłeś Soniaka (czy też każdego innego) z 5 letnią gwarancją, czy nawet 50 letnią jak to ująłeś. Nie byłbyś zadowolony jakby ci oddali całą kasę np. po 4,10 czy 15 latach?. Pewnie nie, wolałbyś żeby ci TV naprawiali, albo wymieniali na podobny, bo przecież nie ma w gwarancji napisane, że mogą oddać kasę. A jak nie ma to trzeba typowo po polsku się szarpać. Bo przecież kasa nie rekompensuje mi niczego i jest to fasa i kpina. Z butami też byś się szarpał jakby po 1.5 roku zamiast naprawiać oddali by kasę?. Ja bym się cieszył, że swoje pochodziłem za darmoszkę i mam szansę kupić sobie coś innego, lepszego, czy bardziej modnego itd. . Ale być może jestem jakiś dziwny.

PS. Nie mam z Sony nic wspólnego, żeby nie było, że ich tak gorliwie bronie, ale mnie telepie jak coś takiego czytam.

Bardzo dobrze napisane ...
 

Rafal7

Banned
Do Domely: moim zdaniem przesadzasz i to bardzo. Ciekaw jestem co powiesz jak po 2 latach (o ile nie wykupiłeś dodatkowej polisy) posypie ci się twój nowy wspaniały TV. Czy nie będziesz żałował, że nie wziąłeś Soniaka (czy też każdego innego) z 5 letnią gwarancją, czy nawet 50 letnią jak to ująłeś. Nie byłbyś zadowolony jakby ci oddali całą kasę np. po 4,10 czy 15 latach?. Pewnie nie, wolałbyś żeby ci TV naprawiali, albo wymieniali na podobny, bo przecież nie ma w gwarancji napisane, że mogą oddać kasę. A jak nie ma to trzeba typowo po polsku się szarpać. Bo przecież kasa nie rekompensuje mi niczego i jest to fasa i kpina. Z butami też byś się szarpał jakby po 1.5 roku zamiast naprawiać oddali by kasę?. Ja bym się cieszył, że swoje pochodziłem za darmoszkę i mam szansę kupić sobie coś innego, lepszego, czy bardziej modnego itd. . Ale być może jestem jakiś dziwny.

PS. Nie mam z Sony nic wspólnego, żeby nie było, że ich tak gorliwie bronie, ale mnie telepie jak coś takiego czytam.

nie jesteś dziwny tylko dobrze napisales,tez bym wolal aby oddawali pieniadze zamiast naprawiali tv,zawsze do tych oddanych mozna cos dolozyc i kupic nowy tv,lepsze to niz wykladanie pieniedzy od zera na nowy sprzet.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Problem w tym że za te pieniądze, on nie kupi nic podobnego do z5500.
Ja tak samo miałem w5500 i kupiłem w805. Jest dużo gorzej, o całe niebo gorzej.

Po użytkowaniu takich telewizorów jak z5500 czy w5500 nie chciałbyś kopnąć takiego w805 butem.
Dużo bardziej to mnie wk... w sony niż ich polityka gwarancyjna. Ale i tak przyznać muszę, że poza beznadziejną czernią w805 daje radę jeśli chodzi o fhd i o skalowanie sd. Porównując do telewizora LG którego oddaliśmy do sklepu po dwóch dniach bezskutecznego ustawiania obrazu, LG i tak nie dorasta sony do pięt.

Tak więc stąd ta frustracja bo miał chłop dobry telewizor, a teraz w sonym żebym dostać coś podobnego musi dołożyć z 5-6 tyś.
\
To prawda. Na szczęście kupiłem 55VT30 i teraz wiem co to jakość obrazu. Tylko jak ona mi kiedyś padnie to już tylko chyba projektor.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Po przeczytaniu tego wątku uważam że podejście Sony do reklamacji to farsa i kpina z ludzi.
W taki sposób to sobie mogą gwarancje dawać nawet na 50 lat i co z tego...

Dlatego też właśnie zamówiłem tv nie Sony i innym również odradzam!
Jak widzisz po odpowiedziach nie można się pochwalić wyborem innej firmy bo zaraz kółko różańcowe Sony spróbuje Twój wybór zdyskredytować.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
\
To prawda. Na szczęście kupiłem 55VT30 i teraz wiem co to jakość obrazu. Tylko jak ona mi kiedyś padnie to już tylko chyba projektor.

Zgadza sie - projektor tylko tak czy siak jakis tv bedziesz musial miec i cos bedziesz musial kupic jakiegos cukierkowatego samsunga czy lg , ktore znacznie czesciej sie psuja... Zreszta tak jak mowie to nie jest istotne, kazdy ma swoj wybor i nikt nie musi kupowac sonego , samsunga czy panasonica - kazdy moze kupic co sie komu podoba. Ja powiem, ze jaki bym nie kupil tv i jak mi beda oddawac 100% kasy to do kazdej takiej transakcji bede im wodke dobra stawial bez wzgledu co bedzie w tej gwarancji - wole kase jak jakis tv za 3 lata ktory bedzie poronywalny parametrami, dlatego ze kupie taki jaki bede ja chcial, a nie to co wg kogos bedzie adekwatne do tego co ja kupilem 3 lata temu. Chyba ze bedzie to okres gdzie jeszcze bedzie ten model na rynku...
 

tdx

New member
Bez reklam
bedziesz musial kupic jakiegos cukierkowatego samsunga czy lg , ktore znacznie czesciej sie psuja...

bullshitting!
Wykaż procentowo opierając się o jakieś merytoryczne dane że więcej psuje się się Samsungów lub LG w stosunku do innych marek dzieląc ilość sprzedanych TV do liczby serwisów.

Matematyka jest prosta :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
bullshitting!
Wykaż procentowo opierając się o jakieś merytoryczne dane że więcej psuje się się Samsungów lub LG w stosunku do innych marek dzieląc ilość sprzedanych TV do liczby serwisów.

Matematyka jest prosta :)

Kolego nie patrz ile jest sprzedawanych tych tv tylko wez przelicz tyle samo szt. sprzedanych samsunga czy lg i tyle samo sztuk np sonego i panasonica i daje dobra wodke kolego ze znacznie wiecej wyjdzie wlasnie samsungow i lg.. Wystarczy popytac sprzedawcow w sklepach i oni mowia ile wraca szt., oczywiscie wszystko nie oficjalnie ale mowia jak czlowiek dobrze popyta...Kiedys w saturnie nawet slyszalem jak gosc od firmy... mowil kobiecie ze ten model to niech nie kupuje bo na 10 sprzedanych to tak 2-3 szt. wracaja, sa tanie ale bardzo awaryjne i lepiej dolozyc i kupic jakis tam model inny..ale sie dobrze sprzedaja to je trzymaja na sklepie :) przyklad z zycia ... Merytoryczne dane - to znasz takie dane zeby ktos ci powiedzial oficjalnie ktora firma najbardziej sie psuje... bo ja nie,a znam bardzo wysokigo menadzera z pewnej sieciowki na rejon centralnej Polski i przed zakupem tv spytalem sie go co psuje sie najbardziej to odpowiedzial lakonicznie to czego najwiecej sie sprzedaje ... :) Bardzo prosta odpowiedz, bo dziecko wie ze jak firma x najlepiej sie sprzedaje to i zapewne najwiecej awarii ma bo stosunek sprzedanych tv jest wiekszy do innych firm, ktore znacznie mniej sie sprzedaja... tylko juz nikt nie poda ile sie psuje tv za powiedzmy 7-10 tys na 100 szt. sprzedanych... Tylko tez nikt nie powiedzial ze to co duzo sie sprzedaje jest najlepsze.. A kazdy ma prawo kupic co mu sie podoba i ja tego nie neguje...
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Pierwsze slysze zeby sklepy bawily sie w serwis przeciez od tego jest gwarancja a sklep w tym nie uczestniczy... chyba ze od razu nie dziala to wymieniaja a sami odsylaja na przedsprzedaz...

Ja wiem jakich tv sprzedaje sie najwiecej, ale sam rozumiesz ze pytam o cos innego

Wysłane z mojego GT-I9100
 

kkdrg

New member
Bez reklam
Kolego nie patrz ile jest sprzedawanych tych tv tylko wez przelicz tyle samo szt. sprzedanych samsunga czy lg i tyle samo sztuk np sonego i panasonica i daje dobra wodke kolego ze znacznie wiecej wyjdzie wlasnie samsungow i lg.. Wystarczy popytac sprzedawcow w sklepach i oni mowia ile wraca szt., oczywiscie wszystko nie oficjalnie ale mowia jak czlowiek dobrze popyta...Kiedys w saturnie nawet slyszalem jak gosc od firmy... mowil kobiecie ze ten model to niech nie kupuje bo na 10 sprzedanych to tak 2-3 szt. wracaja, sa tanie ale bardzo awaryjne i lepiej dolozyc i kupic jakis tam model inny..ale sie dobrze sprzedaja to je trzymaja na sklepie :) przyklad z zycia ... Merytoryczne dane - to znasz takie dane zeby ktos ci powiedzial oficjalnie ktora firma najbardziej sie psuje... bo ja nie,a znam bardzo wysokigo menadzera z pewnej sieciowki na rejon centralnej Polski i przed zakupem tv spytalem sie go co psuje sie najbardziej to odpowiedzial lakonicznie to czego najwiecej sie sprzedaje ... :) Bardzo prosta odpowiedz, bo dziecko wie ze jak firma x najlepiej sie sprzedaje to i zapewne najwiecej awarii ma bo stosunek sprzedanych tv jest wiekszy do innych firm, ktore znacznie mniej sie sprzedaja... tylko juz nikt nie poda ile sie psuje tv za powiedzmy 7-10 tys na 100 szt. sprzedanych... Tylko tez nikt nie powiedzial ze to co duzo sie sprzedaje jest najlepsze.. A kazdy ma prawo kupic co mu sie podoba i ja tego nie neguje...

Wiesz te Twoje bajdy to przypominają mi jako żywo wypowiedzi sprzedawców w sklepach różnej maści, którzy albo mają prowizję od sprzedaży określonej marki albo są zwyczajnymi ignorantami albo zwyczajnie dorabiają teorię do rzeczywistości żeby wypchnąć ze sklepu coś co zalega w magazynie.
Po prostu podaj konkretne dane albo przestań wypisywać takie poematy bo jeszcze ktoś to poważnie potraktuje ;).
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Pierwsze slysze zeby sklepy bawily sie w serwis przeciez od tego jest gwarancja a sklep w tym nie uczestniczy... chyba ze od razu nie dziala to wymieniaja a sami odsylaja na przedsprzedaz...

Ja wiem jakich tv sprzedaje sie najwiecej, ale sam rozumiesz ze pytam o cos innego

Wysłane z mojego GT-I9100
To jeszcze bardzo mało rzeczy wiesz Kolego... Tym bardziej jak np. dany tv, nie będę pisal o jaka chodzi, tv pewnego gościa 3 szt. po kolei rozwalaly sie po kilku dniach użytkowania, to Ty dalbys taki tv do serwisu czy do sklepu ??? I chciał nowy tv czy tez chcialbys żeby po 4 dniach uzytkowania wymienili Ci na nowa sztuke? I nie pisałem ze prowadza jakas ksiazke tylko często ludzie przychodzą i sie pytaja co zrobić bo większość ludzi w tym bardzo dużo starszych osob tv chce przynosić do sklepu tam gdzie kupili. I pewni ludzie na odpowiednich stanowiskach wiedza na koniec roku jak jest z awaryjnoscia roznych marek żeby wiedzieć to do kolejnych zamowien na najbliższy rok.. na ile sa to sprawdzone informacje tego sie nie dowiemy ale maja i na pewno nie sa to informacje z kosmosu...
nie istotne zresztą . Jestes zagorzaly fanatyk Samsunga i wszystko boli Ciebie co sie napisze zle o tej firmie w każdym watku gdzie tylko pojawi sie slowo Samsung.. moze to talizman Twój na zycie.. ale nie koniecznie musi być dla innych ...
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wiesz te Twoje bajdy to przypominają mi jako żywo wypowiedzi sprzedawców w sklepach różnej maści, którzy albo mają prowizję od sprzedaży określonej marki albo są zwyczajnymi ignorantami albo zwyczajnie dorabiają teorię do rzeczywistości żeby wypchnąć ze sklepu coś co zalega w magazynie.
Po prostu podaj konkretne dane albo przestań wypisywać takie poematy bo jeszcze ktoś to poważnie potraktuje ;).
Na podhalu moze i sie podaje z nazwiska takiego czlowieka co takie informacje ma, jeśli takowego sie zna, ale w Warszawie takich rzeczy nie podaje sie .. a Ty nie musisz w to wierzyc przecież nie przykładam Ci pistoletu do glowy.. I na Podhalu to tacy wspaniali sami ludzie, a tylko w sklepach to krętacze i naciągacze... ale w miescie nie biora kasy za szklanke wody tak jak to zdarzylo mi sie w gorach naszych...
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Ksiazeczki i zeszyty to za komuny byly...

Ty Kolego widze ze wiesz jeszcze mniej...

W sklepie mozesz zglosic niezgodnosc towaru z umowa w przypadu oddania tv na gwarancje producenta serwis do wiekszych tv przyjezdza do domu...

Zgadza sie ze okazjonalnie sklep pomaga z serwisowaniem poduktow. Ale zazwyczaj to telefon na infolinie zgloszenie RMA przyjezdza serwis zabiera sprzet lub naprawia na miejscu :)

Wysłane z mojego GT-I9100
 
Status
Zamknięty.
Do góry