Przejście z UPC do VECTRY

maciek_b

New member
Witam,
byłem klientem Vectry 2 dni. Jedyną rzeczą, która mnie przekonała do przejścia z UPC to ich PVR ( interface graficzny, możliwość ustawienia kolejności kanałów). Podpisałem umowę, po kilku dniach podłączyli mi zamówione usługi. Włączyłem telewizor i się załamałem. Jakość kanałów HD przypominała mi kanały zwykłe z UPC ( "brudne, szare" kolory, brak ostrości). Spędziłem 3 godziny, żeby coś poprawić ( Samsung UE55ES8000) . Nic nie pomogło. Poziom sygnału w dekoderze był bardzo dobry.
Na szczęście zadzwoniła do mnie Pani z BUK UPC i przedstawiła nową ofertę oraz poinformowała mnie, że mam 10 dni na wypowiedzenie umowy Vectrze nie podając przyczyny i nie ponosząc żadnych kosztów.
Od wczoraj znów jestem zadowolonym abonentem UPC i płacę niżesz rachunki, mam 2 x szybszy internet i telefon 3h więcej do wygadania.
 
Ostatnia edycja:

maciek_b

New member
nie chodzi o problemy ale o jakość sygnału dostarczanego przez Vectrę.
Wszystkie programy wyglądały dużo gorzej niż w UPC. Czytałem, że Vectra bardzo kompresuje sygnał, który trafia do naszych mieszkań. Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z BUK Vectry i zapytała o powód rezygnacji. Powiedziałem, że powodem jest jakość dostarczanego sygnału. Nic nie powiedziała, zaproponowała tylko możliwość obniżenia abonamentu. Nie wnikając w szczegóły podziękowałem.
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam
Ja nie zauważyłem, żeby jakość była inna. Dla mnie jest dokładnie to samo. Miałem zmianę kablówki w ramach jednego dnia, więc mogłem dobrze porównać.

Nadal mam jedynie nierozwiązany problem napisów w TVN. Lecą w kulki. Obwiniają Emitel (ich dostawca usług) i TVN. TVN nic o problemach nie wie. Emitel też. Ktoś ściemnia.
 

Comret

Member
Rozważam przejście z UPC do Vectry w Warszawie.

Czy dotychczasowi użytkownicy Vectry moga potwierdzić nadal swoje zadowolenie?

Zastanawiją mnie tak skrajne opinie na temat jakosci Tv w obrębie Warszawy.
Do jakości Tv w UPC, czy to HD czy SD nie mogę się przyczepić.

Dodatkowo interesuje mnie sprawa z modernizacjami sieci i przerwami w dostawie usług.
Ktoś pisał, że na Bemowie są jakieś modernizacje itp. Czy możecie napisać jak to wygląda w Warszawie?
 

brodacz

Active member
Bez reklam
To chyba ja pisałem o modernizacjach i muszę przyznać, że problem właściwie się skończył. Jak dla mnie przewaga Vectry nad UPC jest niepodważalna (chyba, że ktoś lubi VOD).
 

Comret

Member
Ja dziś dostałem ofertę z Vectry

140 kanałów + internet 40/80 + telefon 300 min za "jedyne" 99 zł

Obecnie mam 156 kanałów + internet 60/120 + 240 min i z tego co widzę na forum takie pakiety można wynegocjować w UPC nawet taniej jak ta wstępna propozycja z Vectry.

Biorąc powyższe pod uwagę zastanawiam się nad tą "niepodważalną" przewagą, czy ona ma się wyrażać w cenie, czy w jakości usług, czy... ?
 

satmaniak

New member
Dobrze się zastanów. Z UPC nie miałem nigdy okazji współpracować za to Cyfrowa Vectra już niestety tak. Nie wiem czy miałem po prostu pecha i byłem w jakimś promilu klientów którzy mają stałe problemy z : błędami E8, prędkością łącza internetowego, pingiem pokroju 300 i więcej. Po dwóch latach "bujania" się decyzja mogła być tylko jedna. Nie chcę Ci niczego sugerować - po prostu przekalkuluj to sobie raz jeszcze.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Zastanawiam się właśnie nad 3 w 1 Vektry i mam prośbę do użytkowników tej kablówki w Gdańsku. Jaka jest jakość nadawanych kanałów ?
 
Do góry