Witam,
byłem klientem Vectry 2 dni. Jedyną rzeczą, która mnie przekonała do przejścia z UPC to ich PVR ( interface graficzny, możliwość ustawienia kolejności kanałów). Podpisałem umowę, po kilku dniach podłączyli mi zamówione usługi. Włączyłem telewizor i się załamałem. Jakość kanałów HD przypominała mi kanały zwykłe z UPC ( "brudne, szare" kolory, brak ostrości). Spędziłem 3 godziny, żeby coś poprawić ( Samsung UE55ES8000) . Nic nie pomogło. Poziom sygnału w dekoderze był bardzo dobry.
Na szczęście zadzwoniła do mnie Pani z BUK UPC i przedstawiła nową ofertę oraz poinformowała mnie, że mam 10 dni na wypowiedzenie umowy Vectrze nie podając przyczyny i nie ponosząc żadnych kosztów.
Od wczoraj znów jestem zadowolonym abonentem UPC i płacę niżesz rachunki, mam 2 x szybszy internet i telefon 3h więcej do wygadania.
byłem klientem Vectry 2 dni. Jedyną rzeczą, która mnie przekonała do przejścia z UPC to ich PVR ( interface graficzny, możliwość ustawienia kolejności kanałów). Podpisałem umowę, po kilku dniach podłączyli mi zamówione usługi. Włączyłem telewizor i się załamałem. Jakość kanałów HD przypominała mi kanały zwykłe z UPC ( "brudne, szare" kolory, brak ostrości). Spędziłem 3 godziny, żeby coś poprawić ( Samsung UE55ES8000) . Nic nie pomogło. Poziom sygnału w dekoderze był bardzo dobry.
Na szczęście zadzwoniła do mnie Pani z BUK UPC i przedstawiła nową ofertę oraz poinformowała mnie, że mam 10 dni na wypowiedzenie umowy Vectrze nie podając przyczyny i nie ponosząc żadnych kosztów.
Od wczoraj znów jestem zadowolonym abonentem UPC i płacę niżesz rachunki, mam 2 x szybszy internet i telefon 3h więcej do wygadania.
Ostatnia edycja: