Promocja - Gwarancja 5 Lat Panasonic - Free

Bucek

Banned
czy rejestrujac sie na stronie producenta nie rezygnuje sie jednoczesnie z uprawnien wynikajacych z neizgodnosci towaru z umowa?
 

langolier

New member
Ja mam problem z rejestracją telewizora - model p50s10e.
Nr seryjny:
FB-93211360
...
Kurcze, numer jaki ja spisałem z mojego ma format FF-XXXXXXX
czyli FF i 7 cyfr....:confused:
Możesz sprawdzić, czy nie za dużo cyferek wstawiłeś u siebie ?
Bo u mnie wywala "nie odnaleziono w bazie danych" a jak dodałem jedno "0" do środka to wywalił "Podano błędny numer seryjny. Prosimy ponowić próbę."
 

Kristobal

New member
Miałem to samo - brak numeru seryjnego w bazie danych Panasonica (P50S10)... zacząłem kombinować i ustawiłem model P50G10 - i zarejestrowało się -więc oni mają błąd w bazie numerów seryjnych. Napisałem do nich i mam im podesłać skan faktury.
 

czesio_666

New member
Matrycy nie odmówią, bo zgodnie z deklarowanym czasem działania wynosi on 100.000 godzin - przeliczcie sobie, to ponad 11 lat :cool:

Mnie interesuje wszakże co innego. Czy w sieci Mixelectronics można bez obaw kupować plazmę Panasonica, bo nie rozumiem po co w przypadku telewizorów tego producenta oferują przedłużenie seryjnej gwarancji do 3 lub 5 lat?
Czy odbiorniki kupione w tej sieci nie podlegają akcji gwarancja 5-letnia? Ktoś coś wie?

Ja też kupiłem w mixelectronic panasa TX-42S10E i zarejestrowałem go bez problemów na stronie panasonica.

Akcja przedłużania gwarancji za kasę jest tez w sklepach
euro rtv agd i innych na produkty firm "telewizorowych" i nie tylko.
 

boby7

Member
czy rejestrujac sie na stronie producenta nie rezygnuje sie jednoczesnie z uprawnien wynikajacych z neizgodnosci towaru z umowa?
AFAIK Rejestracja pozwala na dostanie dodatkowej gwarancji na 3,4 i 5 rok eksploatacji. Pierwsze dwa lata obowiązuje normalna (e-)gwarancja na telewizory Panasonica.
Fragment wyjęty z e-gwarancji Panasonica dla modelu TX-P42S10E:
"Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach prawnych wynikłych z niniejszej gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego."
 

irzi

Member
Ja mam problem z rejestracją telewizora - model p50s10e.
Nr seryjny:
FB-93211360
Czy ktos mial podobny problem? Czy Wasz numer ser. ma taki sam format? Podany wyzej zostal spisany z kartonu i tak go wpisuje w formularzu, ktory komunikuje iz jest niepoprawny. Nie chce mi jeszcze sciagac kloca ze sciany, zeby tylko potwierdzic, ze tv ma taki sam nr jaki znajduje sie na kartonie. ALe chyba bedzie to konieczne.....
Ja też mam problem z rejestracją. Na początku podaje swoje dane podstawowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, nr telefonu, hasło, zaznaczam wszystkie "wyrażam zgodę ...." i daję "zapisz" Wyskakuje komunikat że dostanę maila z linkiem. I koniec. Żadnego maila zwrotnego od Panasonica. Próbuje się zalogować na tej stronie adresem mailowym i podanym hasłem i nic. Pojawia sie komunikat - KONTO NIE ZOSTAŁO AKTYWOWANE
KLIKNIJ W LINK W WYSŁANYM EMAILU AKTYWACYJNYM.
 

kacy21

Member
Ja też mam problem z rejestracją. Na początku podaje swoje dane podstawowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, nr telefonu, hasło, zaznaczam wszystkie "wyrażam zgodę ...." i daję "zapisz" Wyskakuje komunikat że dostanę maila z linkiem. I koniec. Żadnego maila zwrotnego od Panasonica. Próbuje się zalogować na tej stronie adresem mailowym i podanym hasłem i nic. Pojawia sie komunikat - KONTO NIE ZOSTAŁO AKTYWOWANE
KLIKNIJ W LINK W WYSŁANYM EMAILU AKTYWACYJNYM.
Mam dokładnie to samo, dziś trzeci dzień z rzędu.
 

marmar3

New member
Witam.
Kupiłem P42S10ES wypełniłem co trzeba aby aktywować konto i przejść do rejestracji. Kończy się drugi dzień a ja czekam z utęsknieniem na maila z linkiem od Panasonica. Czytałem że niektórzy koledzy czekali ponad 3 dni. Mam pytanie maile z linkiem dotarły? A może kilka dni oczekiwania to standard a ja się tylko niepotrzebnie denerwuję?
Pozdrawiam wszystkich
 

irzi

Member
Witam.
Kupiłem P42S10ES wypełniłem co trzeba aby aktywować konto i przejść do rejestracji. Kończy się drugi dzień a ja czekam z utęsknieniem na maila z linkiem od Panasonica. Czytałem że niektórzy koledzy czekali ponad 3 dni. Mam pytanie maile z linkiem dotarły? A może kilka dni oczekiwania to standard a ja się tylko niepotrzebnie denerwuję?
Pozdrawiam wszystkich
Mnie dziś przysłali linka aktywacyjnego. Czekałem od 7 stycznia !
Certyfikat już wydrukowany. 5 la gwarancji jest !
 

sliver001

New member
Orientuje się ktoś czy można przedłużyć sobie gwarancje do 5 lat na TV Panasonica, który był zakupiony poza Polską ale w UE? Chciałem kupić plazmę poprzez sklep internetowy ale od sprzedawcy dowiedziałęm się, że są sprowadzane z Niemiec i nie wiem co robić.
 

bzyk_tc

New member
Punkt 18 regulaminu tej promocji:
Telewizorami objętymi Promocją są wyłącznie egzemplarze, które były
przeznaczone przez ich producenta do sprzedaŜy na polskim rynku, zostały
wprowadzone do obrotu przez Organizatora i zostały zakupione w placówce
handlowej na terenie Polski. W szczególności do udziału w Promocji
nie uprawnia nabycie egzemplarza, który nie został wprowadzony do obrotu
na terytorium Polski przez Organizatora, został nabyty zagranicą
(np. przez Internet) lub nabyty od osoby fizycznej nie prowadzącej
działalności gospodarczej (np. na aukcji internetowej).
 

damian820927

New member
Bez reklam
Orientuje się ktoś czy można przedłużyć sobie gwarancje do 5 lat na TV Panasonica, który był zakupiony poza Polską ale w UE? Chciałem kupić plazmę poprzez sklep internetowy ale od sprzedawcy dowiedziałęm się, że są sprowadzane z Niemiec i nie wiem co robić.


Witam,
A ja kupiłem swój TV na iBood i i zarejestrowałem, co prawda po małej korespondencji z Panasonic Polska z resztą bardzo miłej ;) powiedziałem że kupiłem na stronie ww a Panasonic poprosił o przesłanie faktury w PDFie, modelu i numeru seryjnego i powiedzieli że potrwa to około tygodnia...
Odezwali się na drugi dzień :D z informacją żebym spróbował d 2godzin zarejestrować na stronie swój TV i się udało normalnie przyjęło numer seryjny do bazy i dostałem certyfikat z 5letnią gwarancją do 30 listopada 2014r :D
Pozdrawiam i proszę próbować
 

loky

New member
Czasem mam wrażenie ze wysyłanie tych faktur służy temu, żeby ludzie z panasa dopisali przekazany numer do swojej bazy. Ludzie z redecocn nie kryli ze maja telewizory na 2 letniej gwarancji z innego źródła niż Panasonic Polska, iBood to już w ogóle wiadomo. Najwyraźniej łykają wszystko jak leci.
Jeszcze a propos maili aktywacyjnych, ja dostałem od razu 2 i oba puste. Podkusiło mnie żeby zajrzeć do źródła wiadomości i tam znalazłem treść i link aktywacyjny do skopiowania. Oni maja tam coś nie tak z tymi mailami.
 
Do góry