Kurcze, numer jaki ja spisałem z mojego ma format FF-XXXXXXXJa mam problem z rejestracją telewizora - model p50s10e.
Nr seryjny:
FB-93211360
...
Matrycy nie odmówią, bo zgodnie z deklarowanym czasem działania wynosi on 100.000 godzin - przeliczcie sobie, to ponad 11 lat
Mnie interesuje wszakże co innego. Czy w sieci Mixelectronics można bez obaw kupować plazmę Panasonica, bo nie rozumiem po co w przypadku telewizorów tego producenta oferują przedłużenie seryjnej gwarancji do 3 lub 5 lat?
Czy odbiorniki kupione w tej sieci nie podlegają akcji gwarancja 5-letnia? Ktoś coś wie?
AFAIK Rejestracja pozwala na dostanie dodatkowej gwarancji na 3,4 i 5 rok eksploatacji. Pierwsze dwa lata obowiązuje normalna (e-)gwarancja na telewizory Panasonica.czy rejestrujac sie na stronie producenta nie rezygnuje sie jednoczesnie z uprawnien wynikajacych z neizgodnosci towaru z umowa?
Ja też mam problem z rejestracją. Na początku podaje swoje dane podstawowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, nr telefonu, hasło, zaznaczam wszystkie "wyrażam zgodę ...." i daję "zapisz" Wyskakuje komunikat że dostanę maila z linkiem. I koniec. Żadnego maila zwrotnego od Panasonica. Próbuje się zalogować na tej stronie adresem mailowym i podanym hasłem i nic. Pojawia sie komunikat - KONTO NIE ZOSTAŁO AKTYWOWANEJa mam problem z rejestracją telewizora - model p50s10e.
Nr seryjny:
FB-93211360
Czy ktos mial podobny problem? Czy Wasz numer ser. ma taki sam format? Podany wyzej zostal spisany z kartonu i tak go wpisuje w formularzu, ktory komunikuje iz jest niepoprawny. Nie chce mi jeszcze sciagac kloca ze sciany, zeby tylko potwierdzic, ze tv ma taki sam nr jaki znajduje sie na kartonie. ALe chyba bedzie to konieczne.....
Mam dokładnie to samo, dziś trzeci dzień z rzędu.Ja też mam problem z rejestracją. Na początku podaje swoje dane podstawowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, nr telefonu, hasło, zaznaczam wszystkie "wyrażam zgodę ...." i daję "zapisz" Wyskakuje komunikat że dostanę maila z linkiem. I koniec. Żadnego maila zwrotnego od Panasonica. Próbuje się zalogować na tej stronie adresem mailowym i podanym hasłem i nic. Pojawia sie komunikat - KONTO NIE ZOSTAŁO AKTYWOWANE
KLIKNIJ W LINK W WYSŁANYM EMAILU AKTYWACYJNYM.
na pudełku to nie wiem, ale z tyłu na obudowie jest mała biała naklejka z modelem, i numerem serii.w ktorym miejscu na kartonie jest umiejscowiony NR SERYJNY ?? bo ja jakos nie widze
Mnie dziś przysłali linka aktywacyjnego. Czekałem od 7 stycznia !Witam.
Kupiłem P42S10ES wypełniłem co trzeba aby aktywować konto i przejść do rejestracji. Kończy się drugi dzień a ja czekam z utęsknieniem na maila z linkiem od Panasonica. Czytałem że niektórzy koledzy czekali ponad 3 dni. Mam pytanie maile z linkiem dotarły? A może kilka dni oczekiwania to standard a ja się tylko niepotrzebnie denerwuję?
Pozdrawiam wszystkich
Telewizorami objętymi Promocją są wyłącznie egzemplarze, które były
przeznaczone przez ich producenta do sprzedaŜy na polskim rynku, zostały
wprowadzone do obrotu przez Organizatora i zostały zakupione w placówce
handlowej na terenie Polski. W szczególności do udziału w Promocji
nie uprawnia nabycie egzemplarza, który nie został wprowadzony do obrotu
na terytorium Polski przez Organizatora, został nabyty zagranicą
(np. przez Internet) lub nabyty od osoby fizycznej nie prowadzącej
działalności gospodarczej (np. na aukcji internetowej).
Orientuje się ktoś czy można przedłużyć sobie gwarancje do 5 lat na TV Panasonica, który był zakupiony poza Polską ale w UE? Chciałem kupić plazmę poprzez sklep internetowy ale od sprzedawcy dowiedziałęm się, że są sprowadzane z Niemiec i nie wiem co robić.
Oni maja tam coś nie tak z tymi mailami.