Produkty Philips'a

Kisiel

New member
Puszczam przez DVP 720 SA , a obraz mam przesuniety przy 720p a przy VGA tylko takie malusienkie paski z boku , nie pozostalo nic jak czekac na DVP 9000 S .
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Napisz jak gra ten amplituner z kolumnami Balboa ?
Jaki dźwięk ? jakie wady zauważyłeś ?
Jak ze sterowaniem i czasem odpowiedzi na komendy z pilota ?
czym Cię zaskoczył pozytywnie ?
 

Kisiel

New member
W porownaniu do starego kina dzwiek jest bardziej przytlumiony i cichszy . Jedyna wada jaka zauwazylem to to ze jak przelacze scene w jakims filmie to dziwek wlacza sie dopiero po okolo 3 sekundach ,ale to chyba wina " kombinowanego " podlaczania . Pilot dziala normlanie nacisniesz i dziala. A co do zaskoczenia to caly mnie zaskoczyl i jestem z niego zadowolony . Jedyne co mnie denerwuje to nie ma takiego wyjsca zeby podlaczyc dzwiek z satelity i dvd recordera sa inne np. cd-r ale tych 2 nie ma . Trzeba poszukac ktore moga to byc .
 

Naujack

New member
Kisiel napisał:
Jak ja bede mial 9000 H to wam napisze jak sie spisuje .

Przykro mi oznajmic Ci Kisiel, ze nie będziesz miał DVDR 9000H:(
Na 99,99% to wiem, bo czekałem od grudnia i teraz pozwolili mi oddać DFR 9000, bo nie dadza do kompletu DVD-R 9000!
Juz mam Harmana 635 i nie omieszkałem porównać z Philem. Phil dzielnie sie bronił, nawet byłem zdziwiony aksamitnym brzmieniem, przy ostrym Harmanie ale po kalibracji głosników Harman pokazał klasę - przez duuże "K"... Czekam juz na DVD 31 - oczywiście Harmana, a nagrywarka... to pewnie bedzie jakies LG, czy coś podobnego, bo żadne DVD-R z HDD, nie dorównuje - ponoć- jakością odtwarzania obrazu dobremu DVD... No chyba, ze Pionieer za 5500zł... po rabacie ;)
 
Ostatnia edycja:

Kisiel

New member
Jak nie bede mial DVDR 9000 H to kupie sobie nagrywarke z serii 9100 ktora ma wejsc na przelomie kwietnia i maja br. W sklepach mowili ze DVDR 9000 H bedzie na poczatku kwietnia wiec zobaczymy .
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
@ Naujack

Jakie masz głosniki ? Czy możesz porównać trochę więcej tego DFR-a z HK ?
Chcę kupić HK, Yamahę 2600 albo tego Phila i ciągle nie mogę się zdecydować.
 

MNEntertainment

New member
Kisiel napisał:
Jak nie bede mial DVDR 9000 H to kupie sobie nagrywarke z serii 9100 ktora ma wejsc na przelomie kwietnia i maja br. W sklepach mowili ze DVDR 9000 H bedzie na poczatku kwietnia wiec zobaczymy .

Nie chcę nikomu psuć nastroju ani cokolwiek w tym sensie, ale (obym się mylił) nic nie wiadomo o serii 9100, nie było żadnych informacji prasowych na ten temat, więc tym bardziej byłoby to niemożliwe aby nagrywarka serii 9100 weszła na rynek na przełomie kwietnia i maja - wystarczy zwrócić uwagę na fakt, że w maju wejdą na rynek kina domowe HTS 6500 i 9800, o których trąbi się od lutego. Byłbym w związku z tym raczej sceptykiem. Ale jak mówiłem na początku - obym się mylił (choć nie sądzę ;) )
 

MNEntertainment

New member
MNEntertainment napisał:
Nie wiem czy Cię to zainteresuje, czy nie, w każdym razie zestaw kina domowego Philips Cineos HTS9800W pojawi się w Europie w kwietniu br w cenie 999 Euro, z kolei drugi z zestawów - HTS6500 - w maju, wartość - 599 Euro. Róznicy większej w dostępności produktu na rynku zachodnioeuropejskim a naszym być nie powinno. Pzdr.

Już wcześniej o tym pisałem. Jeśli ktokolwiek miałby ochotę dowiedzieć się coś więcej nt. obu tych kin domowych, zapraszam tu --> http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=HTS6500/37&scy=&slg=ENG&grp=HOME_AUDIO_VIDEO_GR&cat=HOME_THEATRE_SYSTEMS_CA&sct=HOME_THEATER_SYSTEM_DVD_SU
i tu --->
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=HTS9800W/12&scy=&slg=ENG&grp=HOME_AUDIO_VIDEO_GR&cat=HOME_THEATRE_SYSTEMS_CA&sct=HOME_THEATER_SYSTEM_DVD_SU

Można sobie obejrzeć fotki obu produktów jak i przeczytać instrukcje obsługi.
Pzdr
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Obrazki obejrzałem, instrukcję od 9800 przeczytałem i co?
Ano kiszka :confused: :confused:
1. Systemik ma złącza sprężynkowe do głośników - poraha !!!
2. Brak wejścia optycznego, jedynie coaxial - klęska !!!
3. Wkładanie płytki z boku, brak szufladki - są tego zwolennicy ale mi sie akurat nie podoba takie rozwiązanie :(
4. Dwie płytki "luzem" - jedna z gniazdami (HDMI i tak w panelu głównym) a druga do bezprzewodowych głośników, obie mają leżec luźno "gdzieś z tyłu" - wprowadza to moim zdaniem bałagan i znowu ciągnące się wszędzie kable.
5. System nie odtwarza plików *.txt w divixach (przynajmniej nie jest to napisane w instrukcji). Pozostałe - tak, można nawet wybierać między formatami ale z kolei ich nie listuje (to akurat jest w instrukcji) - trochę to dziwne.
6. Już tradycyjnie u Filipka - brak obsługi DVD-Audio.
7. Tylko jedno wejście audio (oprócz koaksjala) - to nawet w moim 4-letnim samsungu są dwa wejścia AV.
8. Pilot - ładny - jak wszystkie piloty Filusia.

Ogólnie nie jestem zachwycony. Poczekam na pierwsze recenzje pism i użytkowników oraz jak sie da to posłucjam w sklepie bo nie wiem jak te głośniczki zagrają. Wprawdzie mają "wstęgi" ale zobaczymy jak z basem i średniczką.
 

MNEntertainment

New member
5. System nie odtwarza plików *.txt w divixach (przynajmniej nie jest to napisane w instrukcji). Pozostałe - tak, można nawet wybierać między formatami ale z kolei ich nie listuje (to akurat jest w instrukcji) - trochę to dziwne.


Akurat w tym jednym mimo wszystko nie masz racji - może inaczej, Twoje domysły są nieuzasadnione. Już nawet w wypuszczanych w ub. roku odtwarzaczach dvd z divx'em spokojnie istnieje możliwość oglądania filmów divx z napisami zarówno w .srt, .sub, czy .txt. Wybór polskich czcionek również istnieje, więc nie ma obaw, że wyskoczą jakieś dziadowskie znaki zamiast naszych z ogonkiem. I również w ich przypadku nie było wzmianki o tym w instrukcji. Więc przynajmniej pod tym względem nie ma powodu do obaw. Mnie osobiście też nie przypadło w 100% to kino do gustu, nie jestem hurraoptymistą. Nie ma się jednak co czepiać - wszędzie jest reklamowany jako "tańszy" zestaw kina domowego, więc nawet się go (niestety) w Philipsie nie przewiduje jako produkt z "wyższej półki", jak niegdyś LX8500W.
 
Ostatnia edycja:

Fatman_1

New member
Bez reklam
Chyba w związku z tym zakupię amplitunerek HK albo Denonka i jakieś głośniki, będzie mi pasowało wzorniczo (czrno srebrne obudowy i niebieskie wyświetlacze) a z tym kinkiem 9800 to dam sobie spokój.
Mój system w załącznikach.

A mogło to wyglądać tak jak w załączniku nr 3...:( :( :(
 

Attachments

  • day_view.jpg
    day_view.jpg
    37,8 KB · Wyś: 100
  • night_view.jpg
    night_view.jpg
    38,2 KB · Wyś: 94
  • day_view_9800.jpg
    day_view_9800.jpg
    23,9 KB · Wyś: 93
Ostatnia edycja:

kukes

New member
Mam pytanie do MNEntertainment , skoro pojawił się na forum ,żeby zajrzał na te linki i zobaczył co się dzieje z autoryzowanymi serwisami Philipsa , jak wyglądają naprawy co klienci słyszą od serwisów , i przede wszystkim dlaczego Philips odstawia taką sztukę ze swoim sprzętem ,firma Philips powoli staje się symbolem tandetnej masówki.Awaryjność przynajmniej tv Philipsa jest spora ,a pożniejszy ,,koszmar,,z serwisem to droga przez mękę.Również infolinia Philipsa to porażka , minęło ok.2 tygodni od wysłania maila do Philipsa z ich strony intern. i zero odzywu.Ciekawe czy jak wyślę info do siedziby Philipsa w Amsterdamie też tak zostane potraktowany czy spróbują pewne rzeczy wyprostować.Oto linki:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=5533

http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=5487
pozdrawiam.

przeglądając wszystkie posty w tym temacie mam obawy co do przyszłości Philipsa , przecież ten sprzęt się sypie na potęgę co się stało z Philipsem!!!!!
 
Ostatnia edycja:

Fatman_1

New member
Bez reklam
kukes napisał:
Ciekawe czy jak wyślę info do siedziby Philipsa w Amsterdamie też tak zostane potraktowany czy spróbują pewne rzeczy wyprostować.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci - też tak zostaniesz potraktowany. Zobacz jak goście "gotują" na AVForum. Jakąś stronkę założyli z protestami, petycję wysłali, podpisy pozbierali a Phil co ???

Ano cisza ..... :confused:
 

MNEntertainment

New member
kukes napisał:
Mam pytanie do MNEntertainment , skoro pojawił się na forum ,żeby zajrzał na te linki i zobaczył co się dzieje z autoryzowanymi serwisami Philipsa , jak wyglądają naprawy co klienci słyszą od serwisów , i przede wszystkim dlaczego Philips odstawia taką sztukę ze swoim sprzętem ,firma Philips powoli staje się symbolem tandetnej masówki.Awaryjność przynajmniej tv Philipsa jest spora ,a pożniejszy ,,koszmar,,z serwisem to droga przez mękę.Również infolinia Philipsa to porażka , minęło ok.2 tygodni od wysłania maila do Philipsa z ich strony intern. i zero odzywu.Ciekawe czy jak wyślę info do siedziby Philipsa w Amsterdamie też tak zostane potraktowany czy spróbują pewne rzeczy wyprostować.Oto linki:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=5533

http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=5487
pozdrawiam.

przeglądając wszystkie posty w tym temacie mam obawy co do przyszłości Philipsa , przecież ten sprzęt się sypie na potęgę co się stało z Philipsem!!!!!

Żeby być fair, przejrzałem te 2 linki, nie odpowiadam na nie tam, bo... mi się nie chce a i cenię sobie moją niezależność. I tak szczerze mówiąc nie wiem co Ty ode mnie oczekujesz, że napiszę.
1) nie jestem prezesem warszawskiego oddziału, zeby się z tego tłumaczyć. Od tego masz infolinię i serwis. A pisanie maili w takich sprawach nie ma większego sensu - niestety w wielu firmach, nie tylko Philipsie, są one traktowane po 'macoszemu' w porównaniu z choćby kontaktem telefonicznym;
2) co jak co, ale ten telewizor jak sądzę nie był produkowany w Polsce, co znaczy, że nie ma co się czepiać Philipsa w Polsce za nietrafiony model; a jeśli myślisz, że Holandia Ci nie wiem jak bardzo pomoże... to próbuj - Twoja wola;
3) każdej firmie zdarza się nietrafiony model jakiegokolwiek produktu. I na to nie ma wyjątków. Tak nawiasem mówiąc, podobnie mogłoby być z nagrywarą 9000H - i może właśnie dlatego nie wiadomo, czy w ogóle ten produkt się pojawi. Co mogłoby oznaczać, że właśnie wręcz przeciwnie do tego, co piszesz, Philips się uczy na błędach;
4) określenie "tandetnej masówki" na podstawie kilku przykładów osób zdenerwowanych na firmę to trochę przegięcie. A tak szczerze mówiąc, myślisz, że nie natrafiłbyś na podobnie nietrafiony produkt Sony, Samsunga, czy Panasonica i nie spotkałbyś się z analogicznym potraktowaniem? Kurcze, no zdarza się, co można innego powiedzieć;
5) z takim podejsciem to tez nie dziwię się, że tak ktoś może być potraktowany. Co jak co, ale do drugiego człowieka trzeba mieć podejście. A i ja mogę Cię oceniać przez pryzmat tonu, w jaki do mnie piszesz i nie koniecznie muszę to oceniać pozytywnie. I powtarzam, oceniając firmę przez pryzmat kilku przypadków naprawdę nie będzie miał wpływu na jej upadek. To naprawdę kiepski argument. W moim życiu zdarzyło mi się kupić kilka produktów innych firm, z których ekhm nie do końca byłem zadowolony i... kurcze, no zdarza się, świata do góry nogami nie wywróciłem, mój błąd, że je kupiłem i... trudno;
6) miałem też w mej przeszłości akcję z Philipsem, przyznaję. Jednak sprawę załatwiłem szybko, bez nerwów i jakichkolwiek większych problemów;
7) studium przypadku (na samochodach, żeby nie być posądzonym o stronniczość) - na 100 Volkswagenów przypada 335 usterek. Jak chcesz jeździć całkowicie bezpiecznie wybierasz Porsche 911, które ma zaledwie 5 usterek na 100 aut. Kwestia wyboru;
8 ) jeśli ktoś z czonków forum ma awersję do Philipsa, a poza tym (sorry za stwierdzenie, ale niektóre określenia były dla mnie lekko infantylne) jego frustracja nie pozwala mu zrozumieć, że i w przypadku innej firmy mógłby przeżyć to samo, to pozostaje mi życzyć, żeby rzeczywiście nic mu się podobnego nigdy więcej, czy to z Philipsem, czy z inną firmą, przydarzyło. Co mogę innego powiedzieć? Chyba nie oczekujesz, że będę przepraszać za firmę, w której pracuję?
9) jeszcze raz w kwestii "masówki", o której tak trąbisz - łatwo mówić coś, czego nie widziałeś na oczy. Nie stałeś przy produkcji więc nie wypowiadaj się odnośnie jakości pracy pracowników tej firmy - gdyż w tym momencie ich (i firmę) obrażasz swoją arogancją i niewiedzą. Miałem okazję poobserwować procesy produkcji w philipsowskiej fabryce żarówek (a niestety na wielu innych przykładach wypowiadać się nie mogę, bo w Polsce głównie żarówki i elementy oświetleniowe produkujemy) i wiesz co to jest ZERO WAD? To jest, wyobraź sobie produkcja nastawiona na absolutnie zero produktów wadliwych opuszczających firmę. I taką właśnie normę przyjmuje fabryka żarówek samochodowych Automotive w Polsce. Nie masz chłopie pojęcia, ile lat poświęcenia wymagało firmie dojście do miejsca, w którym odpady zajmują absolutne minimum, a wszystkie ewentualne wadliwe produkty nie opuszczają zakładu. Nasz polski Automotive dzięki temu zyskał renomę wewnątrz Philipsa i poza nim na całym świecie. Gdyby teraz olali sprawę cały wieloletni wysiłek poszedłby na marne. Nie wiem jak jest w fabryce telewizorów Philips, ale śmiem stwierdzić, że takie określenia, na jakie pozwoliłeś sobie Ty i inne osoby poruszające ww. wątki jest (niestety) pisaniem farmazonów przez ignoranta, bo zdecydowanie znacznie więcej jest jednak sprzętu działającego jak najbardziej poprawnie (danych odnośnie sprzedaży naszych produktów nie będę podawał, bo przecież nie na tym rzecz polega). A że serwis działa tak a nie inaczej - nie twierdzę, że wszystko jest pięknie, jednak określanie wszystkiego mianem "masówka", "tandeta" to przesada;
10) a dla "rewolucjonisty", który tak symbolicznie stwierdził, że nic więcej ponad żarówkę 100W Philipsa nie kupi, mam do powiedzenia - i tak jesteś frajer (sorry za bycie bezpośrednim). Gdybyś był mniejszym ignorantem wiedziałbyś, że Philips jest właścicielem równiez marki Narva, sprzedawanej na rynki wschodnie, jak i również u nas. I chyba na tym poprzestanę - reszty się domyśl - tym bardziej, że jak bym napisał więcej poczułbyś się naprawdę głupio, mądralo.
Do Admina tego forum - mam nadzieję, że nie potraktujesz tego wpisu przesadnie negatywnie, wszystko co napisałem miało być względnie uprzejme. Moja obecność tutaj miała na celu pomoc komukolwiek, kto chciałby się czegoś dowiedzieć o produkcie Philips. Szczerze mówiąc rejestrując się miałem napisać tylko jeden post i na tym poprzestać, kolejne pytania doprowadziły jednak do tego, że czasem dawałem o sobie znać. Ale trochę drażni mnie, jesli ktoś oczekuje ode mnie nie wiem czego. Nie będę się tłumaczył za firmę, w której pracuję, nie jestem jej rzecznikiem. Nie mam zamiaru pisać, ze wszystkie produkty są super skoro tak niekoniecznie jest - i patrząc na moje poprzednie wpisy nikt mi tego zarzucić nie może. Ale jak frustraci oczekują ode mnie, że będę czytał ich gorzkie żale i odpowiadał za kogoś z serwisu to chyba jakieś nieporozumienie. Pozdrawiam.
 

Fatman_1

New member
Bez reklam
Moje pełne poparcie dla MNEntertainmenta !

Korzystajmy z tego, że mamy w firmie "swojego" człowieka, żeby zapytać o różne rzeczy, do których jest mu bliżej niż nam a nie żeby wylewać żale na firmę. Kazdy gdzieś pracuje a ideałów nie ma.
Gdyby tak było ludzie nie wymyślili by Lean Sigma ani PDSA. Jestem świadomym użytkownikiem produktów Philipsa i kupiłem je dlatego, że je wybrałem, również czytajac negatywne opinie na forach. Jednym zdaniem: "widziały gały co brały".
Jeżeli komuś sie nie podoba to niech nie kupuje, niech idzie gdzie indziej i niech nie zawraca d... Nie ma już czasów "jedynie słusznych" firm. Jest wolny rynek i każdy kupuje co chce i gdzie chce. Kropka.
 

ThYX

New member
MNEntertainment napisał:
10) a dla "rewolucjonisty", który tak symbolicznie stwierdził, że nic więcej ponad żarówkę 100W Philipsa nie kupi, mam do powiedzenia - i tak jesteś frajer (sorry za bycie bezpośrednim). Gdybyś był mniejszym ignorantem wiedziałbyś, że Philips jest właścicielem równiez marki Narva, sprzedawanej na rynki wschodnie, jak i również u nas. I chyba na tym poprzestanę - reszty się domyśl - tym bardziej, że jak bym napisał więcej poczułbyś się naprawdę głupio, mądralo.
Nie pisałem do Ciebie, opisałem swój przypadek, wiele perypetii z serwisem i tyle. Raczej pisałem "ku przestrodze innych" dla innych użytkowników. Zresztą na ten model 32 PW 9520 (mój był produkowany w Czechach) wiele osób się skarżyło nie tylko na tym forum. Powiem tak, dla mnie sprawa była prosta - migotanie obrazu z prawej i lewej strony było spowodowane źle ekranowanymi głośnikami. Ale serwis twierdził że (dosłownie):
- to wysiadł układ PixelPlus2
- maskę CRT należy lepiej wytłumić (co wpisano w kartę gwarancyjną),
- to wpływ pola magnetycznego ziemi,
- mam zbyt duże wymagania w stosunku do tego produktu gdyż większość klientów jest zadowolona,
- jeśli to Panu przeszkadza to proszę zwrócić się do Federacji Konsumentów, wg nas ten telewizor działa dobrze i kończy się w tym miejscu odpowiedzialność nas (czyli Philips Polska) jako gwaranta.

A gdy chciałem żeby mi napisali to expertyzie (w szczególności o tym polu magnetycznym to Pan się wypierał napisania tego), w końcu serwis napisał:

"Zgłoszony dp naprawy odbiornik TV działa prawidłowo i nie wykazuje objawów wskazujących na występowanie wad i usterek technicznych. Wszystkie funkcje działają prawidłowo, natomiast zgłaszany objaw - migotanie obrazu jest naturalnym zjawiskiem występującym na ekranach o przekątnej 32"

I ? Na tym serwis kończy i nie przyjmuje moich uwag !!!

Ja dałem za wygraną, sprzedałem tv .... totalna porażka :-(


Zgadzam się, to mogło się przydażyć z każdą firmą .. ale mie wydarzyło się z firmą Philips. I tyle ! Dlatego ja teraz szukam LCD lub plazmy nawet nie oglądam marki Philips. A wystarczyło tak niewiele aby zaizolowac lepiej głośniki i było by po kłopocie. Ja byłbym zadowolony a tak tv wróci pewnie znowu do serwisu z tego samego problemu generując kolejnego niezadowolonego klienta i koszty dla serwisu. Serwis niestety wyznaje inną myśl - że klient ma federacje i sądy od tego aby dochodzić swoich praw! To chyba grube nieporozumienie.... ja na to nie miałem czasu... ale na przyszłość jedna znana i kiedyś szanowana przeze mnie firma (siostra ma tv tego producenta który działa już 18 lat) odpadła z grona moich faworytów.

Pozdr.
 

MNEntertainment

New member
ThYX napisał:
Nie pisałem do Ciebie, opisałem swój przypadek, wiele perypetii z serwisem i tyle. Raczej pisałem "ku przestrodze innych" dla innych użytkowników. Zresztą na ten model 32 PW 9520 (mój był produkowany w Czechach) wiele osób się skarżyło nie tylko na tym forum. Powiem tak, dla mnie sprawa była prosta - migotanie obrazu z prawej i lewej strony było spowodowane źle ekranowanymi głośnikami. (...) Pozdr.

Słuchaj - 10 punkt skierowany był do rewolucyjnego stwierdzenia, że nic więcej ponad żarówkę 100W Philipsa nie kupisz... a prawda jest taka, że i tu (jeśli tak nie lubisz Philipsa) się nacinasz. Żarówki Narva są praktycznie identyczne jak Philipsowskie, a tańsze. I chodziło mi tylko o to.
 

MNEntertainment

New member
I jeszcze jedno, ale na inny temat - właśnie opadły mi ręce jak się dowiedziałem, że zestaw HTS 9800W, który na rynek Polski ma jednak wejść w czerwcu, ma kosztować... 4499 PLN. To nawet jak na mnie - względnego laika jeśli chodzi o możliwości tego sprzętu (tu opieram się głównie na opinii Fatmana) to trochę za dużo.
Informacje odnośnie tego produktu przeczytacie tutaj
Pzdr
 
Do góry