Pisk w LC-40LE600E

jedrek80

New member
Witam Wszystkich.
Od paru dni jestem posiadaczem LC-40LE600E no i niestety pojawił się problem z dźwiękiem. Co kilka minut pojawia się pisk i trwa parę sekund. Widzę że problem ten nie dotyczy tylko mojego leda. Jeśli ktoś rozwiązał ten problem to może się podzieli wiadomościami na ten temat?
 

George62

New member
jedrek80 napisał:
Witam Wszystkich.
Od paru dni jestem posiadaczem LC-40LE600E no i niestety pojawił się problem z dźwiękiem. Co kilka minut pojawia się pisk i trwa parę sekund. Widzę że problem ten nie dotyczy tylko mojego leda. Jeśli ktoś rozwiązał ten problem to może się podzieli wiadomościami na ten temat?
Ja mam taki sam problem od ponad 2 m-cy.Mój telewizor to 32LE600E.Prawdopodobnie w większości telewizorów tej serii /LE600E/ występuje ten problem.Należy czekać na nowy soft,który ukaże się na stronie Sharpa.Telewizor LC-40LE600E posiada BOB77 ale On z piskiem nie ma problemu./może ma nowszy soft -1.21/ Sprawdź swój.Ja mam 1.13 ale tv. LC-32LE600E.
 

George62

New member
jedrek80 napisał:
Jak sprawdzić jakie jest oprogramowanie?
Rzeczywiście,znalazłem się na innej stronie bo nie kliknąłem tam gdzie trzeba.Ale do rzeczy.Otwierasz menu-ustawienia- i tam masz m.in. napis "indentyfikacja" otwierasz "OK" i masz podany model TV i wersję softu.
 

jedrek80

New member
Jutro zadzwonię do sharpa i spróbuje się czegoś dowiedzieć. Może będzie można wymienić na ten z nowszym oprogramowaniem.
 

George62

New member
jedrek80 napisał:
Udało mi się sprawdzić, trzeba włączyć sygnał z anteny :cool:. Niestety mam soft 1.13.
I tu jest pies pogrzebany.BOB77 ma 1.21.Na stronie Sharpa nie ma jeszcze nowej aktualizacji.W Sharpie znają nasz problem i obiecują szybką aktualizację./już od dwóch m-cy/W czasie,kiedy prowadzę z Tobą korespondencję mój TV zapiszczał cztery razy.Czasem co kilka godzin.I tak już od dwóch miesięcy./od chwili zakupu w pierwszy dzień/.Telewizor ładnie odbiera,więc go nie wymieniałem na inny.Za wyższy model LE700E musiałbym dopłacić ok.1000 zł. a bajerów mi nie potrzeba.
 

jedrek80

New member
Mi też ten tv się bardzo podoba, obraz jest super no i cena, tylko te piski... A może trzeba zawieźć do sharpa ten tv i na miejscu go zaktualizują?
 

bob77

New member
Widac faktycznie jest to sprawa wersji softu, bo ja nadal zadnego pisku nie uslyszalem przy odbiorze sygnalu z roznych zrodel, ani nie zauwazylem tez zadnych dziwnych zachowan TV.

Podejrzewam, ze gdyby skontaktowac sie bezposrednio z Sharpem to rozwiazanie znalazlo by sie bardzo szybko, np. w postaci aktualizacji softu przyslanej mailem. Po kontakcie z polskim dystrybutorem nie liczylbym na zadna sensowna reakcje.
 

George62

New member
jedrek80 napisał:
Jutro zadzwonię do sharpa i spróbuje się czegoś dowiedzieć. Może będzie można wymienić na ten z nowszym oprogramowaniem.
Spróbuj,bo ja kupiłem jeden z pierwszych modeli.Późniejsze modele napewno mają nowy soft,ale dlaczego nie udostępniają nam go na stronie.Do Sharpa dzwoń,żeby nie myśleli,że tylko ja mam do nich pretensję o ten feler.Na początku,twierdzili,że to wina dekodera,więc biegałem do Polsatu i testowałem dekoder./Samsung 370G a potem Echostar HD 7200 z tym samym skutkiem na moim medelu/ W sklepie testowałem na TV Samsung i pisku nie było.
 

George62

New member
bob77 napisał:
Widac faktycznie jest to sprawa wersji softu, bo ja nadal zadnego pisku nie uslyszalem przy odbiorze sygnalu z roznych zrodel, ani nie zauwazylem tez zadnych dziwnych zachowan TV.

Podejrzewam, ze gdyby skontaktowac sie bezposrednio z Sharpem to rozwiazanie znalazlo by sie bardzo szybko, np. w postaci aktualizacji softu przyslanej mailem. Po kontakcie z polskim dystrybutorem nie liczylbym na zadna sensowna reakcje.
Tak BOB77,ale trzeba znać język,by móc się porozumieć z producentem.Nasi twierdzą,że już pracują nad nowym softem.Ty go już masz,więc o co tu chodzi?
 

jedrek80

New member
Właśnie, im więcej ludzi będzie tam dzwonić to może coś w końcu zrobią z tym problemem. Zawsze myślałem ze sharp to dobra firma a tu się zawiodłem :?
 

bob77

New member
George62 napisał:
Spróbuj,bo ja kupiłem jeden z pierwszych modeli.Późniejsze modele napewno mają nowy soft,ale dlaczego nie udostępniają nam go na stronie.Do Sharpa dzwoń,żeby nie myśleli,że tylko ja mam do nich pretensję o ten feler.Na początku,twierdzili,że to wina dekodera,więc biegałem do Polsatu i testowałem dekoder./Samsung 370G a potem Echostar HD 7200 z tym samym skutkiem na moim medelu/ W sklepie testowałem na TV Samsung i pisku nie było.

Nie udostepniaja, bo zapewne nie jest przygotowany jako aktualizacja do samodzielnego przeprowadzenia. Z cala pewnoscia w czasie produkcji pojawia sie multum roznych wersji softu, ale nie wszystkie sa udostepniane w postaci aktualizacji.

To ze nie ma reakcji ze strony Sharpa w postaci aktualizacji rozwiazujacej problem swiadczy najprawdopodobniej o tym, ze Sharp nie jest swiadomy istnienia problemu. Taka przypadlosc moze byc przyczyna wielu reklamacji, a dla kazdego producenta problemy na rynku sa sprawa krytyczna i zrodlem najwiekszych strat.
 

George62

New member
jedrek80 napisał:
Mi też ten tv się bardzo podoba, obraz jest super no i cena, tylko te piski... A może trzeba zawieźć do sharpa ten tv i na miejscu go zaktualizują?
Zanim zawieziesz,zadzwoń czy mają nowy soft.Bo jak nie to pogrzebią,popsują i będzie jeszcze gorzej.Soft może wgrać każdy z nas,bo jest to bardzo prosta procedura,byle był nowy soft.
 

bob77

New member
George62 napisał:
Tak BOB77,ale trzeba znać język,by móc się porozumieć z producentem.Nasi twierdzą,że już pracują nad nowym softem.Ty go już masz,więc o co tu chodzi?

Jesli chodzi o jezyk to sluze pomoca. "Nasi" to maja to gleboko gdzies, a opowiadaja rozne historie zeby miec problem z glowy. Sam pracuje w dziale rozwoju duzej miedzynarodowej korporacji tuz przy fabrykach, ktora jak wiekszosc firm ma swoje przestawicielstwo w Stolycy. Tam jest infolinia, tam sie przygotowuje reklamy do TV i prasy, tam sie odbiera zgloszenia od klientow. Dla mnie jako osoby pracujacej w dziale rozwoju najcenniejsza informacja jest co dzieje sie niedobrego z naszymu produktami na rynku. Myslisz, ze od "odbieraczy telefonow" dostaje jakiekolwiek informacje? Z tego co wiem tak jest w kazdej, no moze prawie kazdej firmie.
 

jedrek80

New member
bob77 napisał:
Jesli chodzi o jezyk to sluze pomoca. "Nasi" to maja to gleboko gdzies, a opowiadaja rozne historie zeby miec problem z glowy. Sam pracuje w dziale rozwoju duzej miedzynarodowej korporacji tuz przy fabrykach, ktora jak wiekszosc firm ma swoje przestawicielstwo w Stolycy. Tam jest infolinia, tam sie przygotowuje reklamy do TV i prasy, tam sie odbiera zgloszenia od klientow. Dla mnie jako osoby pracujacej w dziale rozwoju najcenniejsza informacja jest co dzieje sie niedobrego z naszymu produktami na rynku. Myslisz, ze od "odbieraczy telefonow" dostaje jakiekolwiek informacje? Z tego co wiem tak jest w kazdej, no moze prawie kazdej firmie.

To może napiszesz maila do sharpa z opisem naszego problemu? Byłbym bardzo wdzięczny.:)
 

George62

New member
bob77 napisał:
Nie udostepniaja, bo zapewne nie jest przygotowany jako aktualizacja do samodzielnego przeprowadzenia. Z cala pewnoscia w czasie produkcji pojawia sie multum roznych wersji softu, ale nie wszystkie sa udostepniane w postaci aktualizacji.

To ze nie ma reakcji ze strony Sharpa w postaci aktualizacji rozwiazujacej problem swiadczy najprawdopodobniej o tym, ze Sharp nie jest swiadomy istnienia problemu. Taka przypadlosc moze byc przyczyna wielu reklamacji, a dla kazdego producenta problemy na rynku sa sprawa krytyczna i zrodlem najwiekszych strat.
Ja jeszcze poczekam do końca listopada.Jeżeli nie będzie aktualizacji oddam im ten TV i kupię coś innego np.Samsung serii 6000./Ledy ma krawędziowo,może to gorzej ale nie piszczy/.
 

bob77

New member
jedrek80 napisał:
To może napiszesz maila do sharpa z opisem naszego problemu? Byłbym bardzo wdzięczny.:)

Poszukaj maila do Sharpa, najlepiej bezposrednio do Japonii, ja opisze problem po angielsku. Japonskiego nie znam :?
 
Do góry