Pisk w LC-40LE600E

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
jaką masz gwarancję ?
kiedy i gdzie kupiłeś ?
gdzie zgłaszałeś do serwisu ?
co serwis Ci napisał ?
 

jedrek80

New member
Właśnie dzwoniłem do serwisu sharpa w Warszawie i powiedziano mi że nie przyjmują tych TV ponieważ pracują nad tym problemem i prawdopodobnie jest to wina oprogramowania. A problem polega na tym że czy to przy złączu hdmi czy analogowym co jakiś czas zanika dźwięk i zaczyna się pisk który trwa jakieś 5s. Na pewno nie jest to wina dekodera bo po podłączeniu dvd czy komputera dzieje się to samo.
 

jedrek80

New member
Dziś zareklamowałem TV w sklepie i dostałem odpowiedz zeby go przywieźć. Mówili że kontaktowali się z serwisem i odradzili mi ten model wiec zdecydowałem się na 700EV, niestety z dopłatą 800zł. Teraz muszę poczekać aż przyjdzie bo nie mieli go na stanie.
 

bob77

New member
jedrek80 napisał:
Dziś zareklamowałem TV w sklepie i dostałem odpowiedz zeby go przywieźć. Mówili że kontaktowali się z serwisem i odradzili mi ten model wiec zdecydowałem się na 700EV, niestety z dopłatą 800zł. Teraz muszę poczekać aż przyjdzie bo nie mieli go na stanie.

No to widac, ze profesjonalizm polskiego serwisu i dystrybutora Sharpa jest zadziwiajacy. Rozwiazanie jest juz niemal gotowe, bo sa na rynku te modele z nowszym softem, gdzie problem nie wystepuje, ale po co sie wysilac? Lepiej namowic klienta zeby dobulil. Ja w takiej sytuacji chyba rozwazylbym oferte konkurencji.
 

jedrek80

New member
bob77 napisał:
No to widac, ze profesjonalizm polskiego serwisu i dystrybutora Sharpa jest zadziwiajacy. Rozwiazanie jest juz niemal gotowe, bo sa na rynku te modele z nowszym softem, gdzie problem nie wystepuje, ale po co sie wysilac? Lepiej namowic klienta zeby dobulil. Ja w takiej sytuacji chyba rozwazylbym oferte konkurencji.

Też o tym myślałem, ale do samsunga musiałbym jeszcze wiecej dopłacić... a wydaje mi sie jednak że sharp nie jest złą firmą, każdy popełnia jakieś błędy ;) Pan ze sklepu powiedział mi jeszcze że sharp zamierza wycofać ten model z rynku do czasu wyjaśnienia problemu.
 

bob77

New member
Wlasnie dostalem dwie ciekawe odpowiedzi z Sharpa z UK.

1) Sugerujemy oddac TV do serwisu.

2) Inny czlowiek napisal, ze zobaczyl odpowiedz kolegow sugerujaca oddanie TV do serwisu, ale on prosi o podanie pelnego adresu, na ktory wysle mi USB sticka z updatem softu i prosi zeby sprobowac tego rozwiazania przed oddaniem TV do serwisu.

Podalem adres, ale poprosilem tez o wyslanie aktualizacji mailem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 

jedrek80

New member
bob77 napisał:
Wlasnie dostalem dwie ciekawe odpowiedzi z Sharpa z UK.

1) Sugerujemy oddac TV do serwisu.

2) Inny czlowiek napisal, ze zobaczyl odpowiedz kolegow sugerujaca oddanie TV do serwisu, ale on prosi o podanie pelnego adresu, na ktory wysle mi USB sticka z updatem softu i prosi zeby sprobowac tego rozwiazania przed oddaniem TV do serwisu.

Podalem adres, ale poprosilem tez o wyslanie aktualizacji mailem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Może coś z tego będzie. Dzięki wielkie.
 

marioximus

New member
Witam.
Mam ten TV od 2 miesięcy i był z tym "piskiem" już 2 razy w serwisie. Wymienili płytę główną, moduł dźwięku, kable do głośników i same głośniki. Bez zmian... Teraz zgłoszę usterkę po raz trzeci. Według tego co pisze w karcie gwarancyjnej, jeśli nie naprawią do 14 dni kalendarzowych, to wymiana na nowy.
 

bob77

New member
Niestety w dyskusje wciela sie jakas glupia angielska cipa i po podaniu przeze mnie adresu napisala, ze pomagaja tylko klientom angielskim i irlandzkim. Probuje ja jeszcze przekonac, ze wyslanie aktualizacji mailem nic nie kosztuje.
 

bob77

New member
Ostatecznie dostalem odpowiedz z angielskiego serwisu, ze w tym modelu nie ma mozliwosci wykonania aktualizacji samodzielnie bez podlaczenia odpowiednio przygotowanego USB sticka z aktualizacja i niemozliwe jest przeslanie mi jej e-mailem. Gdybym mieszkal w UK lub w Irlandii wyslaliby mi taki USB stick. W tym przypadku sugeruja kontakt z przedstawicielstwem Sharpa w Polsce.
 

R_jeden

New member
Trzy dni temu zakupilem Lc32le600e w Saturnie.Wersja softu 1.23. Tuner podlaczony do TV via HDMI i niestety te wkurzajace piski sa!!! A pytalem 3 razy sprzedawcy czy znany mu jest ten problem. Odpowiedzial, ze ogladali filmy po Hdmi na tym TV i nie bylo zadnych problemow (pewnie sciemnial). Jutro zwracam sprzet (na szczescie mam na to 14 dni) i poczekam az Sharp upora sie z tym problemem - bo ten model Tv jaknajbardziej mi odpowiada, a z drugiej strony nie zamierzam dorzucac prawie 1000zl do 700tki. Aha... Dzwonilem do Sharpa... Problem znany. Podejrzewaja bug w sofcie. Nieznana natomiast data udostepnienia poprawionego softu. Ciekawe czy zdaja sobie sprawe ile traca?
 

bob77

New member
R_jeden napisał:
Trzy dni temu zakupilem Lc32le600e w Saturnie.Wersja softu 1.23. Tuner podlaczony do TV via HDMI i niestety te wkurzajace piski sa!!! A pytalem 3 razy sprzedawcy czy znany mu jest ten problem. Odpowiedzial, ze ogladali filmy po Hdmi na tym TV i nie bylo zadnych problemow (pewnie sciemnial). Jutro zwracam sprzet (na szczescie mam na to 14 dni) i poczekam az Sharp upora sie z tym problemem - bo ten model Tv jaknajbardziej mi odpowiada, a z drugiej strony nie zamierzam dorzucac prawie 1000zl do 700tki. Aha... Dzwonilem do Sharpa... Problem znany. Podejrzewaja bug w sofcie. Nieznana natomiast data udostepnienia poprawionego softu. Ciekawe czy zdaja sobie sprawe ile traca?

A moze ten problem dotyczy wersji 32". Trudno mi zrozumiec dlaczego w mojej wersji 1.21 tego problemu nie ma, a w wersjach starszych i nowszych jest.
 

bob77

New member
R_jeden napisał:
Jestes pewien ze masz polaczenei przez HDMI, a nie przez component? Bo z tego co wiem to ostatnie to jest analogowe.

Component jest analogowe. Mam n-recorder przez HDMI i DVD przez Component. Nie ma zadnych piskow.
 

bob77

New member
Dzisiaj pojawil sie pisk (srednio wysokie buczenie trwajace ok. 2 sekund) Wystapilo to 2 razy podczas ogladania TVP 2 z nboxa. Wczoraj wieczorem jednak wlaczylem w telewizorze AVC i widac to spowodowalo problem. Wczesniej bez AVC telewizor intensywnie uzytkowany przez 3 tygodnie nie wydal ani razu z siebie pisku.

Polecam sprawdzic ustawienie opcji "Automatyczna Regulacja Glosnosci".
 

aerO^

New member
Witam czy występuje ten problem w modelach LE700 ? Tych troszkę lepszych? Wygląda mi to na bardzo poważny problem i jestem ciekawe czy w 40LE700E.
 
Ostatnia edycja:

insane

New member
bob77 napisał:
Dzisiaj pojawil sie pisk (srednio wysokie buczenie trwajace ok. 2 sekund) Wystapilo to 2 razy podczas ogladania TVP 2 z nboxa. Wczoraj wieczorem jednak wlaczylem w telewizorze AVC i widac to spowodowalo problem. Wczesniej bez AVC telewizor intensywnie uzytkowany przez 3 tygodnie nie wydal ani razu z siebie pisku.

Polecam sprawdzic ustawienie opcji "Automatyczna Regulacja Glosnosci".

ciekaw jestem jak to wyglada u innych posiadaczy LE600 - szczegolnie wersji 32 calowej - czy wylaczenie AVC rozwiazuje problem?

pozdrawiam
 
Do góry