Pioneer 919

grzegorz1418

New member
witam, stoję przed wyborem amplitunera i zastanawiam sie miedzy Pioneer 919, denon 1909 i hk 255, pioneer strasznie mi sie podoba z wygladu ale na tym forum wiecej piszecie o hk i denonie wiec mam watpliwosci, może pomożecie? dodam ze jestem laikiem, ampli bedzie do plikow mkv z wd tv hd media playera no i do muzyki... pozdrawiam!
 

smyrko1

New member
Witajcie!

a niby czemu ma sobie podarować tego pionka 919?

zależy od potrze, bo jesli np. nie potrzebuje upscalingu a za to przyda mu się wejście USB i IPOD z dołaczonym okablowaniem to Pioneer będzie dobrym wyborem. Optycznie wygląda wyśmienicie i gra bardzo dobrze. Mam go razem z zestawem HK 11 i w kwocie do 3000zł to świetne rozwiązanie.

Na pewno Denon będzie lepszy do słuchania muzyki (ale tu znów pytanie o rodzaj) ale zato Pionek daje ci bardzo dobry bas.

W razie pytań służę pomocą.
pozdr
 

Amra Lew

New member
Bez reklam
Mam kolegę który siedzi troszkę w temacie i jak powiedziałem mu,że Harman AVR255(moj typ numer jeden) waży 14 kilo to mnie wyśmiał i powiedział,że to dobrze zagrać nie może to już o tym Pionku919 wolałem nie wspominać.On wyznaje zasadę,że dobry sprzęt musi ważyć bo ta moc musi się skądś brać.Reasumując,mając do wyboru te trzy o których pisze blackninja na pewno nie wziął bym Pionieera919 i wcale nie ze względu na wagę;)
 

smyrko1

New member
waga.... cóż to za argument pomocny w wyborze....?
a tak na marginesie to właśnie pioneer vsx 919 ma moc 140W a Denon 1910 125W,więcej. A może wazy więcej bo ma większą obudowę?

Wybierałem miedzy pioneerem 919 i Denonem bo HK 255 niestety na problemy z głośnym wiatrakiem i "pstrykaniem".

Różnica dźwiękowa między denonem a tym pioneerem to kwestia indywidualna, mnie przekonało to że ma USB i osprzęt pod Ipoda i gra solidnie oraz mocno.

no ale poproszę o wasze kontraargumenty...
 

Amra Lew

New member
Bez reklam