Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

szczudlo

New member
Panowie, długo nie pocieszyłem się TV OLED w moim domu, po 3 dniach od wymiany 8102 na OLEDa pojawił się na matrycy ładnie świecący niebieski pixel :D serwis zabrał i nie oddał, sklep wymienić na taki sam nie chciał, więc zabrałem kasę do łapy i jestem w trakcie poszukiwania nowego TV a markę philips omijam szerokim łukiem. Miałem już sony xg9505 na testach w domu, obraz niebo lepszy niż w philipsie nie wspominam już o niesamowicie przyjemnej obsłudze, w porównaniu do philipsa sony to demon prędkości. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych maniaków philipsa.
 
Ostatnia edycja:

marioking

Member
Tu niestety myśle że powoli zbliżamy do barriery co da się sensownie produkowac.. Wątpie żeby to bardziej poszło do przodu niż te obecne 85-88", to raczej zaczynają być wartości maksymalne i pewnie co roku będzie już przybywać po 2" a nie 10" jak obecnie....
 

Antoniusz W

New member
Wracając do tematu nienaprawialności mojego 65PUS8102. Nie chciałem nic pisać w tym wątku do czasu rozwiązania sprawy. Dlatego teraz mam dla was krotkie podsumowanie mojej historii z wcześniej wspomnianym telewizorem.

1. Zakup 65PUS8102 na Black Friday w 2018 za 5500 PLN u Kikiego z kalibracją i wieszakiem w cenie.
2. Pierwsza reklamacja telewizora w Maju 2019 z powodu efektu szachownicy na ekranie.
3. Po 4 tygodniach otrzymałem TV spowrotem z wymienioną matrycą.
4. Kilka dni obcowania i wyjazd na urlop stąd dopiero po powrocie rzetelne oględziny tv.
5. Sierpien 2019 ponowna reklamacja. Ciemniejszy pas poziomy od lewej krawędzi o szerokości około 7 cm i długości 20cm. Widoczne przedewszystkim na jednolitych obrazach. Na każdej jednolitej planszy testowej efekt widoczny ewidętnie.
6. Odbiór przez przedstawiciela serwisu i próba podważenia zasadności reklamacji tekstem typu: "Czy naprawdę Panu to przeszkadza podczas normalnego oglądania". Moja odpowiedź: Tak!!!! Telewizor zabrany
7. Po dwóch tygodniach propozycja wymiany na 65PUS8303, na która się nie zgodziłem
8. Po tygodniu dzwonię co dalej z telewizorem bo nie uzyskałem żadnej odpowiedzi co serwis dalej ma zamiar robić. Uzyskuję informację, że jednak wymieniają na zaproponowany 65PUS8303, gdyż jest to lepszy nowszy model.
9. Składam mailowe odwołanie argumentując, że albo chcą mnie oszukać albo nie wiedzą czym przedstawione modele się różnią i nie wiedza czym handulują. Do tego durzucam porównanie specyfikacji i możliwości obu telewizorów po czym czekam na odzew z ich strony.
10. Dostaje informację o nienaprawialności sprzętu i adekwatne oświadczenie wysłane do mnie ze skierowaniem do Sprzedawcy.
11. Kiki dostaje oświadczenie o nienaprawialności i zaczyna działać. Dogadaliśmy się, że spróbuje załatwić mi 65OLED803 jeśli sie nie uda to zwrot pieniędzy lub wybór innego modelu.
12. Nie udało sie dorwać OLED'a 803 za mojego 8102. Jednak obniżono cenę 65OLED803 do 7300 PLN lub 65OLED804 do 9000 PLN.
13. Wczoraj tj. 16.10 dotarł do mnie 65OLED803. Wieczorem ustawienie telewizora i jeszcze nie miałem czasu się nacieszyć TV bo żona zarekwirowała TV pod granie na konsoli :)

Podsumowanie
Nie chciałem dopłacać bo, gdy w tamtym roku kupowałem TV mój max budżet wynosił 6k. Niestety musiałbyć Philips bo ambilight i chyba nie mógłbym już bez niego żyć. Kolejne niestety to: PUS8102 był na tyle dobrym telewizorem, że w ofercie Philipsa nie ma nic, poza oledami, co by nie było gorsze od tego modelu. Stąd żona zarządziła: mają być światełka i OLED i durzuciła różnicę w cenie. Kilka minut na Netflixie(czytała Krystyna Czubówna) i żona stwierdziła, że warto było :) Ja analitycznie podszedłem do sprawy i odrazu spojrzenie w detale czerni. Gdy PUS8102 potrafił ładnie wygasić pewne strefy to jednak OLED803 potrafi wygenerować znacznie lepsze przejścia tonalne w czerrni. Generalnie to OLED ma tyle stref wygaszania co pixeli a tego już nie da się przebić.
 

Antoniusz W

New member
Generalnie muszę znaleźć czas żeby się nim podelektować. Narazie stoi na nóżkach, ale docelowo poleci na ścianę. Dzieki Kiki za negocjacje w moim imieniu. Oczywiście TV kupiony z kalibracją u Kikiego. Gdyby nie OLED to nie ma w ofercie Philipsa nic co by mnie zadawalało. Zwłaszcza cieżko byłoby sie przesiąść na telewizor z niższej półki.
 

kokosz20

Member
65PUS8102/12 Serwic cz II

Witam, przed weekendem otrzymałem info od serwisu że po przeprowadzonych testach tv jest sprawny i usterki w trakcie testów nie wystąpiły.


Białe plamy na czarnym to normalne w tv Led, Smugi(clouding) również norma.

Tv się grzej tez ok no bo ma światełka LED i pobiera dużo prądu.


Ogólnie to już mi się nie chce z serwisem mieć nic wspólnego . . .



Ale mam pytanko, czy możecie sprawdzić czy podczas oglądania( powyżej 1h ) tez macie matryce ciepłą oraz tył obudowy ?


W poniedziałek maja mi oddać Tv, wiec zobaczę co i jak i zastanowię się co dalej ..


Pozdrawiam
 

kokosz20

Member
Każdy ma ciepłą bo to jest podświetlenie strefowe.


Tv już w domu, wisi na ścianie obraz jakby troszkę lepszy bez żadnych smug o dziwo.


Najbardziej rozbawił mnie komentarz Pana "serwisanta" światełek "Ambilight" nie może Pan używać na jasności 10, musi być tak w połowie. Rozbawił mnie do łez.


Po to go producent zamontował i dał możliwość regulacji, żeby każdy mógł go dostosować do swoich potrzeb i upodobań.
 
Ostatnia edycja:

Brelik

New member
Witam,
2.5 tygodnia temu oddałem 65pus8102 do serwisu gwarancyjnego ze względu na kurz + screen flickering na zimnym tv. Dzisiaj dostaje odpowiedź, że propozycją jest wymiana na 65oled803/12. Ktoś mi może pomóc co zrobić w takiej sytuacji? Jestem wręcz pewien, że gdzieś jest haczyk :)
 

Brelik

New member
Nie widzicie w tym niczego dziwnego? Pani na infolinii serwisu powiedziała, że to producent się tym zajmuje, więc telewizor jest raczej nowy.
Po prostu pierwszy raz w życiu dostałem propozycję czegoś korzystnego na rzecz klienta i bardzo mnie to dziwi :)
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Nie szukaj dziury w całym tylko bierz OLEDa jak dają !
Jak nie chcesz to dam Ci swojego w idealnym stanie i wezmę tego OLEDa jak masz się kłopotać :grin:
 
Ostatnia edycja:

Brelik

New member
Dostałem informacje, że serwis będzie u mnie w przyszłym tygodniu z telewizorem. Zobaczę to uwierzę ;D Chyba, że informacja o dopłacie będzie dopiero na miejscu :)
 

szybal

Banned
Dzieci HUE mają we krwi 😁😚 Same kupiły ja podłączyłem.
 

Attachments

  • 20191026_194500.jpg
    20191026_194500.jpg
    32 KB · Wyś: 41
Do góry