Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

marioking

Member
Ja byłem nawet zadowolony chociaż z przerażeniem czytałem o tym co sie może stać w sumie nietanim tv ze kurz wchodzi pod matryce albo robaki a co wiecej serwis smie twierdzic winę niewłasciwego uzytkowania to po prostu włosy na głowie stawia... W najtanszej chinszczyznie, telefonach i tabletach taki shit mi się nie zdarzał!

Po drugie weźmy pod uwagę że obecne produkty IT nie kończą się z chwilą nabycia ale wymagają wsparcia też po sprzedaży... A tu philips popisał się totalnym brakiem poszanowania klienta... Kupując chinszczyzne nie spodziewam sie supportu, ale kupując markowy produkt za niebagatelna kwote człowiek spodziewa się że jednak czegoś innego... Szczególnie że jakoś producenci innych marek mogą zaoferować nawet w starszych produktach takie wsparcie do hdr10+ vide Sony i modele z 2016! Poza tym nasz cudny producent wydał teraz nawet budzetowe TV z takim samym hardware majace wsparcie hdr10+ i dolby vision!!!! A u nas rzekomo jak pamietam z reklam firmowanych przez philipsa to ponoć p5 jest lepsza od x reality sony! Więc podejście Philipsa jest tym bardziej godne pogardy bo wyrzuca nas smietnika w nadziei że nastepnie kupimy ich tv majacy te nowe ficzery!?!?! Jak również takie trywialny upgrade do oreo które chyba nawet w noname markcha jak TCL miał miejsce! A u nas według ostatnich informacji z infolini to powinien mieć 1,5 miesiąca temu!



Póki co TV mi działa ale wręcz drże z obawy jak się jednak coś stanie przy takich wadach, serwisie i podejsciu.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ja byłem nawet zadowolony chociaż z przerażeniem czytałem o tym co sie może stać w sumie nietanim tv ze kurz wchodzi pod matryce albo robaki a co wiecej serwis smie twierdzic winę niewłasciwego uzytkowania to po prostu włosy na głowie stawia... W najtanszej chinszczyznie, telefonach i tabletach taki shit mi się nie zdarzał!

Po drugie weźmy pod uwagę że obecne produkty IT nie kończą się z chwilą nabycia ale wymagają wsparcia też po sprzedaży... A tu philips popisał się totalnym brakiem poszanowania klienta... Kupując chinszczyzne nie spodziewam sie supportu, ale kupując markowy produkt za niebagatelna kwote człowiek spodziewa się że jednak czegoś innego... Szczególnie że jakoś producenci innych marek mogą zaoferować nawet w starszych produktach takie wsparcie do hdr10+ vide Sony i modele z 2016! Poza tym nasz cudny producent wydał teraz nawet budzetowe TV z takim samym hardware majace wsparcie hdr10+ i dolby vision!!!! A u nas rzekomo jak pamietam z reklam firmowanych przez philipsa to ponoć p5 jest lepsza od x reality sony! Więc podejście Philipsa jest tym bardziej godne pogardy bo wyrzuca nas smietnika w nadziei że nastepnie kupimy ich tv majacy te nowe ficzery!?!?! Jak również takie trywialny upgrade do oreo które chyba nawet w noname markcha jak TCL miał miejsce! A u nas według ostatnich informacji z infolini to powinien mieć 1,5 miesiąca temu!



Póki co TV mi działa ale wręcz drże z obawy jak się jednak coś stanie przy takich wadach, serwisie i podejsciu.

Moja dobra rada : sprzedaj tego badziewiaka bo się zawału nabawisz - szkoda Twojego zdrowia !
A to tylko TV.....
 

albert123

New member
Mój dzisiaj odebrany przez serwis w Krakowie. Mają wyczyścić matryce z kurzu. Jeśli się uda w ciągu 2 tyg tv. powinien wrócić. Jeśli nie zaczne się modlić.
 

philipstv

New member
Ja swój postawiłem od zawietrznej, może mojego nie zawieje kurzem co 3 dni wycieram z tyłu obudowę specjalną szmatką i tylko rozczelniam okna na moment jak zapylenie małe -:grin: jak na razie jest super
 
Ostatnia edycja:

marvis

New member
No dobra dużo osób narzeka na ten tv i problemy z nim i nieadekwatną cenę do jakości wykonania, a ciekawi mnie ile jest osób zadowolonych z niego... Póki co ja u siebie jakoś do matrycy za bardzo nie mogę się przyczepić (nie jest idealna, ale tragedii nie ma), ale jak za jakiś czas coś wylezie to też będę miał wkur..... Ogólnie jestem z niego zadowolony i dałbym mu ocenę 6/10.

Telewizor kupiony w październiku 2017, jak dla mnie ocena 9.5/10, absolutnie nie mam do czego przyczepić się w tym telewizorze. Obraz to głównie ps4, komputer(gry i filmy),nc+, netflix , w każdym przypadku obraz jest więcej niż zadowalający. Jedynie hdr w netflix mogliby poprawić, część filmów jest za ciemna.
 

dlugilong

Member
Wątek był już poruszany wcześniej, ale jakoś nikt stosownie się do tego nie odniósł. Część userów potwierdzała ten problem. Nadal tak macie?

A chodzi o to, że obojętnie jaki tryb obrazu ustawisz DZIEŃ NOC czy nawet OSOBISTY, po każdym dłuższym (8 - 12 godzin) nie używaniu TV włączając go ponownie obraz jest ciemny. Trzeba przełączyć tryb góra - dół np na JASKRAWY i z powrotem na OSOBISTY, żeby obraz znów się rozjaśnił.

Próbowałem zasłaniać czujnik światła, świecić na niego latarką, odblokowałem tryb ISF zablokowałem ISF, zmieniałem na włączony czujnik światła i wyłączony. Wszystko bez zmian! Dostaję szału już powoli na ten badziew.

Przy okazji wiecie po co jest ten czujnik światła? Ja mam wrażenie, że on w ogóle nie działa...
 

philipstv

New member
Też tak mam ale to są małe problemy może następna łatka to poprawi, liczy się jakość obrazu która w tym modelu jest na wysokim poziomie
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Też potwierdzam tą przypadłość - trzeba zmienić tryb za każdym razem jak się włączy TV - inaczej ustawienia nie wiem z czego są ale tragedii nie ma ;)
 

kismoMR

New member
No dobra dużo osób narzeka na ten tv i problemy z nim i nieadekwatną cenę do jakości wykonania, a ciekawi mnie ile jest osób zadowolonych z niego... Póki co ja u siebie jakoś do matrycy za bardzo nie mogę się przyczepić (nie jest idealna, ale tragedii nie ma), ale jak za jakiś czas coś wylezie to też będę miał wkur..... Ogólnie jestem z niego zadowolony i dałbym mu ocenę 6/10.
Ja bym dał 6.5/10 ocena była była by większą jakbym miał ustawienia po takiej kalibracji jaka robią zawodowcy..... Tylko to kosztuje.... Bardzo mnie to interesuje.... Mam zrobioną kalibrację przyrzadami ale.... Może coś jeszcze się da wycisnać
Pozdro

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
 

dlugilong

Member
Też tak mam ale to są małe problemy może następna łatka to poprawi, liczy się jakość obrazu która w tym modelu jest na wysokim poziomie

Małe problemy? Włączanie telewizora ma być czynnością, w której oprócz ON trzeba wielokrotnie naciskać klawisze góra dół prawo OK potem znów dół lub góra i znów OK? Włączam i ma działać a nie mam mieć ciemnego obrazu na dzień dobry...

W życiu z takim badziewiem się nie spotkałem, a miałem już wiele marek telewizorów, to jest największy syf z jakim się spotkałem... Jakość obrazu na wysokim poziomie? Tak, jak wykonasz serię czynności po włączeniu.

Żenada.
Zastanawiam się czy zareklamować to badziewie. Jak myślicie jest na to jakiś sposób czy TV do wymiany?
 

Miyagi

Member
A Oreo jak nie było tak nie ma.Kiki pisał że zadał pytanie i czeka na odpowiedź.Ale to już tyle trwa że nawet się nie pytam.
 

DrLiveAct

Member
@kismoMR

plz wyczyść skrzynkę :)

@SEBOL74
"na żywo" jest to bardzo widoczne

na powiększeniu trochę lepiej widać
https://im gur.com/a/9i6erIw
bez spacji
 

Attachments

  • img.jpg
    img.jpg
    14,2 KB · Wyś: 43
Ostatnia edycja:
Do góry