Ja byłem nawet zadowolony chociaż z przerażeniem czytałem o tym co sie może stać w sumie nietanim tv ze kurz wchodzi pod matryce albo robaki a co wiecej serwis smie twierdzic winę niewłasciwego uzytkowania to po prostu włosy na głowie stawia... W najtanszej chinszczyznie, telefonach i tabletach taki shit mi się nie zdarzał!
Po drugie weźmy pod uwagę że obecne produkty IT nie kończą się z chwilą nabycia ale wymagają wsparcia też po sprzedaży... A tu philips popisał się totalnym brakiem poszanowania klienta... Kupując chinszczyzne nie spodziewam sie supportu, ale kupując markowy produkt za niebagatelna kwote człowiek spodziewa się że jednak czegoś innego... Szczególnie że jakoś producenci innych marek mogą zaoferować nawet w starszych produktach takie wsparcie do hdr10+ vide Sony i modele z 2016! Poza tym nasz cudny producent wydał teraz nawet budzetowe TV z takim samym hardware majace wsparcie hdr10+ i dolby vision!!!! A u nas rzekomo jak pamietam z reklam firmowanych przez philipsa to ponoć p5 jest lepsza od x reality sony! Więc podejście Philipsa jest tym bardziej godne pogardy bo wyrzuca nas smietnika w nadziei że nastepnie kupimy ich tv majacy te nowe ficzery!?!?! Jak również takie trywialny upgrade do oreo które chyba nawet w noname markcha jak TCL miał miejsce! A u nas według ostatnich informacji z infolini to powinien mieć 1,5 miesiąca temu!
Póki co TV mi działa ale wręcz drże z obawy jak się jednak coś stanie przy takich wadach, serwisie i podejsciu.
Po drugie weźmy pod uwagę że obecne produkty IT nie kończą się z chwilą nabycia ale wymagają wsparcia też po sprzedaży... A tu philips popisał się totalnym brakiem poszanowania klienta... Kupując chinszczyzne nie spodziewam sie supportu, ale kupując markowy produkt za niebagatelna kwote człowiek spodziewa się że jednak czegoś innego... Szczególnie że jakoś producenci innych marek mogą zaoferować nawet w starszych produktach takie wsparcie do hdr10+ vide Sony i modele z 2016! Poza tym nasz cudny producent wydał teraz nawet budzetowe TV z takim samym hardware majace wsparcie hdr10+ i dolby vision!!!! A u nas rzekomo jak pamietam z reklam firmowanych przez philipsa to ponoć p5 jest lepsza od x reality sony! Więc podejście Philipsa jest tym bardziej godne pogardy bo wyrzuca nas smietnika w nadziei że nastepnie kupimy ich tv majacy te nowe ficzery!?!?! Jak również takie trywialny upgrade do oreo które chyba nawet w noname markcha jak TCL miał miejsce! A u nas według ostatnich informacji z infolini to powinien mieć 1,5 miesiąca temu!
Póki co TV mi działa ale wręcz drże z obawy jak się jednak coś stanie przy takich wadach, serwisie i podejsciu.