@Brelik
Sprawdzałem na kilku kablach i nic...nie przełącza sie 65PUS7601...A ten kanał można zakupić za 10 zł miesięcznie
WitamCześć,
Kilkanaście/kilkadziesiąt stron wcześniej widziałem problem z tym, że po włączeniu wybrany styl obrazu nie jest aktywny. Czy ktoś z Was dalej ma ten problem i jak często się on pojawia? Będę próbował rozmawiać z Philipsem na ten temat
Dolby Atmos w TV, a to ci heca... To tak, jak kiedyś było z wyrobem czekoladopodobnym
Ja przezyłem przykre rozczarowanie nabywajac system dzwiekowy Dolby atmos, bo Netflix na TYM TV nie obsługuje GO! Szczerze mowiać nawet nie pomyślałem że w sumie premium TV za grubą kasę a stosują takie bezczelne wymagania, bo co to niby za różnica względem TV OLED!! Matryca nie ma przecież w tym względzie znaczenia!
Naiwnie zapytam czy zanosi się by dodali obsługę dolby atmos?
tydzien nie uzywalem tv i teraz znowu od czasu do czasu gubi ustawienia podswietlenia matrycy w trybie dzien. Musze dac suwak gora albo dol. Natomiast zauwazylem (to na plus) jeszcze wieksza glebie czerni i poprawe nasycenia kolorow. Tylko ten cholerny, nie duzy ale jednak widoczny banding wkurza w obecnej wersji.
Czołem,
Przez dwa tygodnie TV był u mnie odpięty od prądu. Po powrocie po uruchomieniu - obraz bardzo ciemny. Pomogło dopiero kilkukrotne przełączenie trybu obrazu.
Upierdliwe toto nieco.
Niestety 'szachownica' w jaśniejszych scenach jest u mnie widoczna i to niezależnie od tego jaką wersję softu akurat miałem. Jest to wg mnie związane z montażem (w tym obszarze diody lub dyfuzor nie są idealnie równo rozłożone) - albo nieskorygowanym podświetleniem tej części diod.
Ręczne obniżenie siły podświetlenia pozwala nieco zniwelować ten efekt. Ale wpływ ma to na kontrasty (są niższe) i ogólny odbiór obrazu.
Oprogramowanie raczej nie zmieni tutaj za wiele - chyba, żeby dla konkretnej sztuki zmodyfikowano siłę podświetlenia dla każdej diody...
Przy okazji - widzę tutaj soft datowany na 17 września br.:
65PUS8102/12 Philips 8100 series 4K Ultra-Slim TV powered by Android TV 65PUS8102 164***cm (65") 4K Ultra-HD LED TV Quad Core, 16***GB and expandable DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 with Ambilight 3-sided and P5 Perfect Picture Engine - Philips Support
Nie miałem czasu sprawdzać (może wieczorem) czy to nowa wersja softu, czy zrobili re-upload z datą wczorajszą.
Swojego chyba w październiku zgłoszę do serwisu - szachownica i migotanie (paski lub cały ekran) - jakby czasem przebijał obraz z innego źródła.
Ogólnie z TV jesteśmy zadowoleni, poza ww. wymienionymi 'wadamia-przypadłościami'.
Świrowanie wyjścia dźwięku (HDMI/SPDIF) jest również uciążliwe (Netflix) i konieczność przełączania na inne wyjście, aby przestało go 'szatkować', ale to akurat wada softu wg mnie.
Netflix w TV - miewa słabsze dni. Gorzej jest z KODI - tutaj przestaję używać, bo po prostu nie ma to sensu i korzystam z zewnętrznego sprzętu (daje lepszy obraz i dźwięk i bez problemów).
Ot uroki sprzętu 'za (nieco-wygórowaną) rozsądną cenę.
Cze.
Dzk. za info w sprawie update. Na stronie Filipa jeszcze nie ma. Wieczorem sprawdze czy jest dostepna na TV. Przejrzalem komunikaty dotyczace nowego softa. Za duzo tego nie ma ale kusi info "Improvements for system stability". Mam nadzieje ze moze to rozwiaze problem bandingu i nie trzymania ustawien obrazu. Szkoda tylko ze zero poprawek do HDR i wsparcia HDR w YT.
W kazdym razie ja zaryzykuje i zrobie aktualizacje.
Pozdr.
Sadze,zebys zrobil update, a nie wierzyl pseudo "ekspertowi" z phlipsa.
Jest dostepna aktualizacja przez TV.
Poza tym, nie ludz sie,ze ci banding zniknie przez kolejna aktualizacje, bo to nie wina softu tylko wada matrycy.
Az taki naiwny jestes ?