Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

DzaceQ

Banned
Dokładnie tak jak wspomina kolega wyżej.
Na fanpage Philipsa notorycznie usuwane są negatywne, niewygodne opinie o telewizorach tej marki właśnie z powodu kurzu, złapałem nawet kontakt w tej sprawie z pokaźną liczbą osób, które zostały też tak potraktowane.
 

2018

New member
Polskie fora stały się dawno darmowym polem walki dla speców od czarnego marketingu. Liczą się tylko opinie nabywców z potwierdzonym zakupem. Reszta to radosna twórczość ...
Każdy może pisać co chce.
Kiedyś taki "koleś" dostał po publikacji @GW oficjalną ofertę wymiany TV PHILIPS na nowy no i ... nie zgłosił się !

Obecnie trwa kampanie anty-oledowa.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wiem, bo też proponowałem że będzie zwrot kasy i jeszcze 1000 zł górką za straty moralne. I nie zgłosił się - bo to był zwykły hejter.
 

szybal

Banned
Może dystrybutor konkurencyjnej marki obiecał
Koszulkę lub inne gadżety Januszą z jakiejś sieciowki i atakują w wolnym czasie .
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Wg mnie powinni wymienić matryce bez szemrania na nową ! Sam TV jest w swojej klasie bezkonkurencyjny !
 

2018

New member
Może dystrybutor konkurencyjnej marki obiecał
Koszulkę lub inne gadżety Januszą z jakiejś sieciowki i atakują w wolnym czasie .
- to nie dystrybutor tylko agencje od marketingu dają zlecenie na "hejty",
- Janusze z sieciówek stoją na halach po 8-12 h dziennie i nie mają czasu ani sił na pisanie w necie,
- pozostają opłacani zleceniobiorcy - promotorzy.
Działają pod dyktando speców od PiR-u.
Hejty są zwykle dobrze zaprojektowane. Na wszystkich forach.
 

DzaceQ

Banned
Śmieszne rzeczy piszecie, chcieliście dowodów dostaliście, opisuje sprawę jak to wygląda i niestety ani Philips ani sklep nie kwapią się do wymiany choćby matrycy na nową, zresztą wszystko przed wami jeśli taki problem was spotka sami zobaczycie.
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Miałem w swoim czasie naprawy serwisowe w różnych modelach Philipsa zawsze było w porządku i bez problemów zgłaszałem usterki przez infolinie . Dostawałem wymiany matrycy a dwa razy propozycję wymiany na zupełnie nowy model.
CZŁOWIEKU OTWÓRZ NOWY WĄTEK np.Zły i nie dobry Philips Atakuje . I tam wylewaj swoje żale w kółko te same .
 

DzaceQ

Banned
Szybal nic nie będę otwierał bo ty tak powiesz, to jest wątek o tym modelu i jego autor nie ma z tym problemu, bo widać jest człowiekiem myślącym. Polecam raczej tobie otworzyć wątek w postaci wyznawcy philipsa i tam się podniecać.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Śmieszne rzeczy piszecie, chcieliście dowodów dostaliście, opisuje sprawę jak to wygląda i niestety ani Philips ani sklep nie kwapią się do wymiany choćby matrycy na nową, zresztą wszystko przed wami jeśli taki problem was spotka sami zobaczycie.

Miejmy nadzieję że nie zobaczymy ! :D
 

accu

New member
Bez reklam
Miałem w swoim czasie naprawy serwisowe w różnych modelach Philipsa zawsze było w porządku i bez problemów zgłaszałem usterki przez infolinie . Dostawałem wymiany matrycy a dwa razy propozycję wymiany na zupełnie nowy model.
CZŁOWIEKU OTWÓRZ NOWY WĄTEK np.Zły i nie dobry Philips Atakuje . I tam wylewaj swoje żale w kółko te same .

Witam uprzejmie,

Pamiętam jednak , jak sam "wylewałeś" swoje żale na telewizor firmy Philips , w czasie , kiedy firma TP Vision
nie była właścicielem telewizorów z logo "Philips" .
Każdy ma prawo do swobodnej wypowiedzi , krótko bez dwóch zdań" . :-|

BTW , za mój wpis nie w temacie wątku przepraszam , ale czasem tak należy zrobić .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:
G

Grant2008

Guest
G

Witam Wszystkich,
Ja właśnie zamówiłem 8102 u Kikiego w bardzo dobrej cenie za co mu dziękuję.
Dostałem właśnie info że jutro bedzie.:popcorn:
 

szybal

Banned
Accu jesteś na tym forum od lat zawsze grzeczny i z bardzo dużą wiedzą .
Piszesz i zakładasz wątki o wszystkich markach tak się zastanawiam czy to hobby czy
sam sprzedajesz elektronikę.
Mając zabytkowy model Philipsa sam nie zmieniasz telewizora.Kim jesteś?
 
Do góry