- to nie dystrybutor tylko agencje od marketingu dają zlecenie na "hejty",Może dystrybutor konkurencyjnej marki obiecał
Koszulkę lub inne gadżety Januszą z jakiejś sieciowki i atakują w wolnym czasie .
Dokładnie tak.Wg mnie powinni wymienić matryce bez szemrania na nową ! Sam TV jest w swojej klasie bezkonkurencyjny !
Śmieszne rzeczy piszecie, chcieliście dowodów dostaliście, opisuje sprawę jak to wygląda i niestety ani Philips ani sklep nie kwapią się do wymiany choćby matrycy na nową, zresztą wszystko przed wami jeśli taki problem was spotka sami zobaczycie.
Jasne! Złe dobranie słówMiejmy nadzieję że nie zobaczymy !
Miałem w swoim czasie naprawy serwisowe w różnych modelach Philipsa zawsze było w porządku i bez problemów zgłaszałem usterki przez infolinie . Dostawałem wymiany matrycy a dwa razy propozycję wymiany na zupełnie nowy model.
CZŁOWIEKU OTWÓRZ NOWY WĄTEK np.Zły i nie dobry Philips Atakuje . I tam wylewaj swoje żale w kółko te same .
Witam Wszystkich,
Ja właśnie zamówiłem 8102 u Kikiego w bardzo dobrej cenie za co mu dziękuję.
Dostałem właśnie info że jutro bedzie.opcorn: