Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

albert123

New member
Ciekawe czego KIKI tak gratuluje? Tego, że mnóstwo ludzi kupiła ten BUBEL z którym większość ma lub każdy ma jakiś problem, czy robi dobrą minę do złej gry bo przecież TO TYLKO SZARA PLAMA NA EKRANIE. Z drugiej strony wszyscy właściciele tego modelu mogą być dumni z tego, że jako jedyni za ok. 7000zł są szczęśliwymi użytkownikami tel. z plamami na ekranie. Tego nie da się ot tak kupić. Tylko dla wybranych.
A tak na poważnie to mam ten tv. od prawie dwóch lat i po pierwszym roku oddałem go do serwisu na czyszczenie matrycy. Teraz mija drugi i plama znowu się pojawiła tyle, że jest dwa razy większa a dodatkowo pojawiła mi się mniej więcej na środku ekranu na całej długości pionowa smuga. Problemy z pilotem pomimo aktualizacji nadal występują. Cholera jasna ile można parować pilot z tv. lub resetować telewizor.? Ciekawe co powie tym razem serwis ale czytając opinie poprzedników może być różnie.
Pozdrawiam wszystkich optymistycznych szczęśliwców.
 

Master-78

Member
Czołem,

Od dawna nie korzystałem z ambilight...
Kilka dni temu włączyłem i zonk jak niżej:

Nie działa w trybie obrazu. Niezależnie od źródła (apka wewnętrzna: YT, Netflix, odtwarzacze wewn.; obraz z amplitunera, obraz z dekodera NC+, odtwarzacza multimediów) - zawsze lewy górny róg to fiolet, reszta jak widać. Nic się nie zmienia.

Wyłączyłem na kilkanaście z prądu sprzęt. Nie pomogło.
Wykonałem reset ustawień - nie pomogło.
Przywróciłem do ustawień fabrycznych - nie pomogło.
Zrobiłem aktualizację do najnowszej wersji - nie pomogło.
Przetrenowałem wszystkie możliwości jakie mi przyszły do głowy - ambilight bez zmian - nie działa.

Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
@Kiki - masz kogoś, do kogo można się zgłosić?

Czy ktoryś z Kolegów coś w tej materii odpowie? Podpowie?
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Miałem tego niby felernego Philipsa - niestety z żalem się go pozbyłem kosztem więcej cali.
Nic nie mogłem zarzucić swojemu modelowi - ciemniesze plamy na jasnym tle w narożnikach to nie kurz a tak jest podświetlana matryca - u mnie też delikatnie były ciemniejsze rogi w TV.
Jak Philips zacznie robić TV ponad 80" może kiedyś wrócę do tej marki.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Master 78

1. Napisz na PW dostaniesz kontakt.


-----------------------------------------

2. Albert 123 - zazdrość, że ktoś ma lepiej niż TY działa na Ciebie jak płachta na byka. Jak Kargul i Pawlak.
Ja się zawsze cieszę, że ktoś ma extra i już tak zostanie.
------------------------

Philips będzie miał po Nowym Roku Oled 77".
 

marioking

Member
Ale człowiek uczy się na błędach... Szkoda że ten był taki kosztowny, ale cóż przynajmniej wiadomo że jak od philipsa to brać tylko szuszarki albo czajnik, ewentualnie golarki bo to firma od tego, ale rtv lepiej omijać szerokim łukiem.
 

tygrys33

New member
Witam czytam tu coraz więcej "czarnych postów" niestety muszę dołożyć i swoją, zakupiłem prawie 2 lata temu u Kikiego "cudownego" Philipsa i z racji kończącej śię gwarancji oddać go do serwisu z powodu ciemnych plam na całej długości górnej części matrycy. Naprawa miała potrwać tydzień i niestety jest już ponad 3 tygodnie i Pani z serwisu poinformowała mnie ze dopiero dostanę najwcześniej po świętach. Stąd moje pytanie jakich praw mogę dochodzić z tego tytułu? Z tego co siuę orientuję naprawa ma byc wykonana do 14 dni ew 28 w przypadku konieczności sprowadzenia części.
Miweszkam w Krakowie, firma odbierająca była z Krakowa natomiast wykonawca zlecenia serwisowego jest centrum Serwisowe MIK z Radomia i od nich otrzymałem informacje, oczywiście sam musiałem zadzwonić bo nikt nie raczył poinformować mnie o wydłużeniu czasu "naprawy". Podejrzewam żei tak się nie wyrobią w te 28 dni. Jakie mieliście doświadczenie przy reklamacji "zakurzonego" ekranu?
 

marioking

Member
Termin realizacji gwarancji to taka szara strefa, niby powinno... czasem nawet masz to szczęście, że "wyrobią się w terminie" chociaż taka dygresja, zazwyczaj jak stwierdzają że bezzasadna... i to też nie zawsze w 14dniach.... a jak coś muszą zrobić to fiu fiu.... U nas jest wolna amerykanka w tej kwestii, rzecznik to ledwo co może, jak Cię oszwabia, a co tu mówić przy egzekwowaniu takich niuansów konsumenckich... Niestety większość firm wychodzi założenia ze jak już kupiłeś, to Cie mają gdzieś w skrócie... w PHILIPS szczególnie!!! a gwarancje to realizują jak już nie mają wyboru by zepchnąć winy na Ciebie, bo po zakupie śmiałeś podłączyć do prądu i używać... I to nie jest kuriozalna sytuacja, philips tu króluje z zrzucaniem winy na "niewłaściwe użytkowanie TV" :p i ci się zakurzył od środka bo nie masz sterylności laboratoryjnej... to byłoby nawet śmieszne, gdyby nie takie smutne. Wiec poza zaciskaniem zębów jak masz jakiegoś prawnika w rodzinnie to pozew cywilny za zepsute świeta, bo normalne stawki raczej odbierają sens takiej drodze...


A swoja drogą, podpinał ktoś go do kompa 4k? Bo mi przy ustawieniu obrazu HDR z kompa obraz jest wyprany z kolorów gdy jest SDR i to mimo przesunięcia na maxa tego suwaczka w ustawieniach win 10 dla kompensowania tego efektu... widocznie szczególnie przy oknach i tekscie... Zauważyłem że sprzet podpięty do kompa ma referencyjne driver microsoftu bo philips też nie raczył uwzględnić takiej potrzeby by wydać dedykowane... XXI wiek, cyfrowe złącza że kompa, lapka każdy może podpiąc bez chwili zastanowienia a producent ma to gdzieś!
 
Ostatnia edycja:

marioking

Member
To ze niektórzy mają małe oczekiwania nie jest wielką tajemnicą świata... To że TV spełnia swoją funkcje oraz niektórym działa, też nie jest nie wiadomo jakim osiągnięciem...w końcu kosztował swoje i niewiele brakowało by był najdroższy w swoim rozmiarze... ale liczy się jednak coś więcej! Rozwój i wsparcie, bo to nie zeszłe stulecie że rubina się używało 20lat!



To co dostałem kupując ten produkt to czasem brand noname lepiej się potrafi spisać...
 

szybal

Banned
Człowieku zmień lekarza i daj spokój to model z 2017 roku .
Ja nie żałuję ani złotówki a kosztował 8 tys teraz też bym kupił ten model.
 

marioking

Member
no fakt, nie cierpie na discopolomanie jak niektórzy, i mi swiatełka nie zasłaniaja trzeżwego osądu... Własnie to jest model z 2017! Nim się skończyła gwarancja praktycznie nie miał wsparcia, jedna gówniania aktualizacja do "nowego" android wydana rok po innych producentach TV! I ci inni nie poprzestali na niej... I właśnie gdybym wiedział to co wiem teraz, o tym jak postępuje philips, ile ten model ma niedoróbek i bubli to w życiu bym nie kupił... więc widzisz są różne punkty widzenia i sam może odstaw te używki co tą dyskoteką sobie bostujesz :)
 

marioking

Member
Faktycznie odpust to nie mój styl... Ale prostych ludzi nie brakuje, co jak im kolorowe swiatełko poświeci mają odlot...
Mnie bardziej interesuje epg który w poprzednim tv działał "instant", a tu tylko potrzebował bagatela kilka minut by się wczytać!!! I DOPIERO OSTATNIA AKTUALIZACJA PO 2 LATACH UZYTKOWNIA SPRAWIŁA ZE TO JUŻ MAX 15-30SEKUND... Ale z przyzwyczajenia i tak odpalam komputer by sprawdzić program... To jest dopiero kuzwa nowoczesny markowy sprzęt... A oczekiwać żeby słuchawki BT działały to też cholera powinienem wydać pewnie kilka tysięcy więcej za taki mega ficzer który działął w o 5 lata starszym TV... Wiem, to są takie wymagania, że nie wiem czego chce chyba... Widać powinienem coś łyknąc i odpalić ten "odpust" jak niektórzy... Niestety nie jestem taki łatwy... Właśnie mnie ten telewizor trochę kosztował bo zakładałem że jak kupię coś porządnego to będę zadowolony, poprzednio się sprawdziło a tu zostałem orżniety na tym badziewiu i bublu...
 

marioking

Member
To że ładnie świeci to nie jest jednak wszystko! Gdybym dał za niego 4k max może bym przeżył jakieś niedorobki... chociaż poprzedni TV za ta kasę nie miał z tym problemu... To co wymieniłem w TV tej "klasy" i za tyle kasy! jak to działa, to jest po prostu granda!!! Już nie mówiąc ze youtube w tv 4k nie działa z HDR! Co potrafi głupia przystawka za 200zł!!! Ale oczywiscie wina Youtube.... Tak że netflixa nie ma dolby atmos też nie ich wina... Co też ma głupia przystawka za 200zł!



Ale takich klientów tylko życzyć każdemu każdemu producentowi, bo to jak się chwalić że ma się w garażu Ferari, pięknie wygląda... co z tego że bez silnika :p Fakt ładnie świeci ale ja jednak oceniam produkt całościowo a nie tylko w oparciu o jeden aspekt! Co może jest kluczowy w kontekście TV ale reszta urąga przyzwoitości!
 
Ostatnia edycja:

dlugilong

Member
Ja też dodam coś od siebie o czym już pisałem wcześniej, a mianowicie gubienie ustawień obrazu. Za każdym razem po wyłączeniu obraz jest ciemny. Nie pomogła żadna aktualizacja, a obecnie mam najnowszą, nie pomogły resety do ustawień fabrycznych. Teraz jeszcze dodatkowo przy dekoderze 4k Canal+ bledną kolory (podobno Philips nie ma jakiejś funkcji co dekoder). Zdarzają się też nagłe zwiechy obrazu na Youtube. Po prostu nagle zrywa połączenie przez zdalne połączenie ze smartfonem (tv po kablu) ale ma to miejsce dopiero od najnowszego softu. Do tego zdarza się, że znika dźwięk. Tak po prostu. Trzeba wtedy resetować cąły tv - wyjąc z prądu i odczekać aż android wystartuje na nowo...

A czy reklamować? Nie, bo oddam na 3 tygodnie i zwrócą z informacją, że wszystko jest ok... Także kupiłem badziew i nigdy więcej Philips. Mam Hue, mam dodatkowe żarówki fajnie świecą, ale to niestety nie nadrobi moich nerwów jakie straciłem na takie gówienka - niuansiki, które psują cały wizerunek tej marki. Gdybym miał jeszcze jakieś kurze, przebarwienia i plamy to chyba bym wypieprzył ten tv przez okno i poleciał po nowy tv, nawet Mantę, ale nie Philipsa...
Na początku nie żałowałem zakupu mimo gubienia ustawień obrazu, ale teraz... Nikomu nie polecam.
 

patee

New member
U mnie był telefon z serwisu i oczywiście "Panie..wszystko w normie, działa jak trzeba". A clouding taki, jakbym chmurki na wiosennym niebie oglądał.

Sprawa w toku...
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Ludzie, zacznijcie w końcu skutecznie korzystać ze swoich praw. Jeżeli macie sprzęt na gwarancji to z rekojmią do sprzedawcy!!! a nie reklamacja do producenta. Jak zwykły "Kowalski" uderzy z reklamacją do producenta to łatwiej jest mu olać takiego klienta. Ze sklepem jest już inaczej, takie jest moje zdanie.
 
Do góry