Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kokosz20

Member
Witam, u mnie po resecie ustawień obrazu czerń wróciła do normalności. Czarny jest czarny bez przebić.
Później podrzucę jakaś fotkę.
Co do aktualizacji no to producent się nie popisał.
Co może skłaniać do zmiany marki przy wyborze nowego TV.
 
Ostatnia edycja:

marioking

Member
dokladnie, chociaz ja generalnie nie narzekam na obraz ale liczylem chociaz na hdr 10, juz nie wspomne o hdr 10+ a juz wogole o dolby vision/atmos. Szkoda. Moze next time :wink: . Pozdr


Wiesz, ale hdr to oficjalnie nazywa sie hdr10(który mamy) i do tego jest upgrade hdr10+, co określa darmowy standard... no i jest hdr od dolby(vision) ten bardziej licencjonowany. i to tyle, no plus dzwiek dolby atmos... A philips to ciułaki i bumelanci i to raczej był last time jak doświadczylismy aktulizacji poza może jakimś przypadkowym pożarem co będą ewentualnie gasić...



Tak sciubią kase by nie zapłacić za dodatkowe licencje! bo przeciez hardware mamy lepszy niż w tych tanszych modelach z roku później które to już mają! Więc na bank nie było przeciwksazań sprzetowych...Ale jasne, my kupiliśmy, to nas można olać, ale niech nie liczą że wydam grosz więcej kiedykolwiek na cokolwiek z logo philips! Dla mnie ta firma teraz to stoi niżej od sprzętu z biedronki...
 
Ostatnia edycja:

SEBOL74

Member
Bez reklam
Wiesz, ale hdr to oficjalnie nazywa sie hdr10(który mamy) i do tego jest upgrade hdr10+, co określa darmowy standard... no i jest hdr od dolby(vision) ten bardziej licencjonowany. i to tyle, no plus dzwiek dolby atmos... A philips to ciułaki i bumelanci i to raczej był last time jak doświadczylismy aktulizacji poza może jakimś przypadkowym pożarem co będą ewentualnie gasić...



Tak sciubią kase by nie zapłacić za dodatkowe licencje! bo przeciez hardware mamy lepszy niż w tych tanszych modelach z roku później które to już mają! Więc na bank nie było przeciwksazań sprzetowych...Ale jasne, my kupiliśmy, to nas można olać, ale niech nie liczą że wydam grosz więcej kiedykolwiek na cokolwiek z logo philips! Dla mnie ta firma teraz to stoi niżej od sprzętu z biedronki...


Hej. Wydaje mi sie ze hdr w tym modelu to HLG, ale mniejsza z tym i nie w tym problem. Fila broni AMBI dlatego pewnie dlugo nie sprzedadza patentu. Slusznie zauwazyles ze 8102 ma calkiem spoko oprogramowanie, ktore takie "nowinki" jak zaawansowany hdr przyjmie z łatwoscia no ale to sie wiaze z kosztami. Pokusilem sie jeszcze na budzetowy model serii 6704 w 70" i tam tam te nowinki są i naprawdę materialy na NF w hdr dolby vision fajnie wygladaja.


Tak na marginesie - zrobienie aktualizacji po poł roku (ostatnia byla w czerwcu), ktora nie wprowadza zadnych nowinek to jest kpina. Na zasadzie - zobacz kliencie jak o ciebie dbamy! Po pol roku aktualizujemy twoj telewizor! Pamietamy o Tobie ! Eeehh...
 

marioking

Member
Czy ten ambilight tak broni??? Powoli to zaczyna być archaizm i ten pęd za tym wynika raczej z jakiegos przyzwyczajenia... Rozumiem ambilight jak były małe tv i to jakoś zapewniało rozciągniecie obrazu... ale teraz to przeżytek! Jeszcze u mnie mam 5 m scianę wiec ten 65" nie wypełnił i jest pole dla tego ambi, ale kolejny będzie laserowy projektor 120-150"! Zamiast namiastki kolorów wypełni mi tą scianę prawdziwym obraze a nie jakąś popierdółką... Wiec na szczęście AMBI to powoli żaden atut.
 

kerim27

New member
Witam wszystkich!
W zeszłym tygodniu zgłosiłem do EURO RTV AGD reklamację z tytułu rękojmi na 65PUS8102/12 (ciemne plamy w górnej i środkowej części matrycy) a dzisiaj otrzymałem taką oto odpowiedź : W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

W zaistniałych okolicznościach nie możemy się przychylić do załatwienia reklamacji w oczekiwany sposób.



Z poważaniem,

Agnieszka Hanszke
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Czy ktoś z Was Panowie i Panie dostał podobną odpowiedź i jak się sprawa skończyła ???
Dzięki bardzo za ew. odpowiedzi .
Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!
 

accu

New member
Bez reklam
Witam wszystkich!
W zeszłym tygodniu zgłosiłem do EURO RTV AGD reklamację z tytułu rękojmi na 65PUS8102/12 (ciemne plamy w górnej i środkowej części matrycy) a dzisiaj otrzymałem taką oto odpowiedź : W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

W zaistniałych okolicznościach nie możemy się przychylić do załatwienia reklamacji w oczekiwany sposób.



Z poważaniem,

Agnieszka Hanszke
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Czy ktoś z Was Panowie i Panie dostał podobną odpowiedź i jak się sprawa skończyła ???
Dzięki bardzo za ew. odpowiedzi .
Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

Witam uprzejmie,
Twoja wypowiedź potwierdza tylko , że sklep Euro Rtv Agd nie zwykł uwzględniać reklamacji klientów . Ja ten sklep omijam "szerokim łukiem" . :|
Temat podejścia tego sklepu do reklamacji klienta był już opisywany na forum .
Możesz np. skorzystać z usług rzecznika praw konsumenta (UOKiK), którzy urzędują w każdym powiecie ,
gdzie powinieneś otrzymać stosowną poradę .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

kerim27

New member
Na dzień dzisiejszy wysłałem im odpowiedź że nie zgadzam się z oceną serwisu, poprosiłem o sprecyzowanie pojęcia " niewłaściwe użytkowanie" i wskazanie mi w warunkach gwarancji punktu mówiącego o niemożności użytkowania w/w telewizora w warunkach domowych.
"Piłeczka" po stronie EURO RTV
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,
kerim27

Opisuje jeden z użytkowników : www.hdtv.com.pl/forum/newreply.php?do=1519102
Link zablokowany przez administratora forum nie wiedzieć czemu .
Ale post ten , znajduje się w dziale : Gdzie kupić-opinie o sklepach , w temacie : Uwaga ! Rękojmia według sklepu z RTV i AGD TV Philips strona 9 post # 59 użytkownika MartesPL .



Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
To nie tylko dotyczy ERTV ale takze innych sprzedawcow. Mialem ostatnio problem z sieciowka o hiszpansko brzmiacej nazwie. Kupilem 70PUS6704 w ktorym 1 martwy zielony pixel świeci jak gwiazda polarna. Tez zglosilem jako rekojmie i po 12 godzinach dostalem zwrotke ze towar zgodny z cechami produktu. Problem polega na tym ze sklepy z wielka checia przyjmuja reklamacje ale ich juz nie uznaja bo wszystko trafia na weryfikacje serwisow fila a te f---y tak maja "ustawione" regulacje ze nie uznaja bo ci napisza ze plamy, czy banding to norma technologii wspolczesnych telewizorow. Mi napisali ze musza napierd.....ać co najmniej 3 pixele by laskawie sie zajac problemem. Granda i tyle. Kup i sie potem martw albo jak na loterii - trafie lub nie trafie dobra sztuke.

Zamowilem przez neta ale tv przelezal ponad 2 tyg w kartonie ze wzgledu na przeprowadzke wiec nie moglem go oddac.
 

marioking

Member
Witam, jaki telewizor kupić, ktoś coś poleca?


Nie do końca ten temat, ale z osobistego doświadczenia, byle nie philipsa :p


To nie tylko dotyczy ERTV ale takze innych sprzedawcow. Mialem ostatnio problem z sieciowka o hiszpansko brzmiacej nazwie. Kupilem 70PUS6704 w ktorym 1 martwy zielony pixel świeci jak gwiazda polarna. Tez zglosilem jako rekojmie i po 12 godzinach dostalem zwrotke ze towar zgodny z cechami produktu.


Sebol ale to jest to norma od 10 lat i więcej, odkąd weszły lcd... pojedyńcze pixele nigdy nie były uwzgledniane w gwarancji poza jakimiś specjalnymi "promocyjnymi gwarancjami" gdzie producent gwarantował brak nawet jednego "bad pixela"... i są na to normy i uregulowania... a inne wady wizualne to już kwestia chyba nawet nie ujeta zadnymi regulacjami....
 
Ostatnia edycja:

szczudlo

New member
Witam, jaki telewizor kupić, ktoś coś poleca?

Cześć
Szczerze polecam Samsung Q80R, wiem co piszę, w ciągu ostatniego roku miałem 5 telewizorów. Nieszczęsny philips 8102 przez rok czasu, potem oled philipsa 2tyg. i wypalony pixel, następny sony xg9505 fajny, ale problem z kompatybilnością z amplitunerem yamaha, obraz bardzo dobry, system super, pilot rewelacja. Kolejny sony xg8596, ten sam problem z dzwiękiem...obraz totalna porażka, pilot i aystem super. I w końcu ten wybraniec samsung q80r, zupełnie nie brałem go pod uwagę ale miły pan w MM przekonał mnie, obraz celujący codziennie mnie zachcwyca tak jak zachwycał mnie oled philipsa. System na początku trochę dziwny i ten skromny pilot nie mogłem się przyzwyczaić, teraz po ponad miesiącu używania jest wszystko ok, brakuje mi jedynie szybkiego wejścia w menu ustawień. No i ma PIP takiego prawdziwego a nie okrojonego jak w xg9505. Polecam
 

Master-78

Member
Padł Ambi?

Czołem,

Od dawna nie korzystałem z ambilight...
Kilka dni temu włączyłem i zonk jak niżej:

Nie działa w trybie obrazu. Niezależnie od źródła (apka wewnętrzna: YT, Netflix, odtwarzacze wewn.; obraz z amplitunera, obraz z dekodera NC+, odtwarzacza multimediów) - zawsze lewy górny róg to fiolet, reszta jak widać. Nic się nie zmienia.

Wyłączyłem na kilkanaście z prądu sprzęt. Nie pomogło.
Wykonałem reset ustawień - nie pomogło.
Przywróciłem do ustawień fabrycznych - nie pomogło.
Zrobiłem aktualizację do najnowszej wersji - nie pomogło.
Przetrenowałem wszystkie możliwości jakie mi przyszły do głowy - ambilight bez zmian - nie działa.

Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
@Kiki - masz kogoś, do kogo można się zgłosić?
 

Attachments

  • Filip-1.jpg
    Filip-1.jpg
    602,9 KB · Wyś: 34
  • Filip-3.jpg
    Filip-3.jpg
    599,7 KB · Wyś: 33
  • Filip-2.jpg
    Filip-2.jpg
    642,3 KB · Wyś: 49

patee

New member
Mój 65PUS8102 został zabrany do serwisu.
Zobaczymy jak się potoczy sprawa... Po lekturze tematu optymistą nie jestem i nastawiam się na ciężką przeprawę.

PS. DJ82 - praca CEC w tym telewizorze pozostawia dużo do życzenia. U mnie z Onkyo TX-NR686 nie chciał w ogóle współpracować. Teraz mam Marantza i jest lepiej, chociaż do ideału dalej brakuje.
 

inuictus

Member
Minął rok czasu jak użytkuje tv, posiada jedną małą szarą plamę w górnym lewym roku (widoczna tylko na białym tle). Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
3d6295f4cd49a2a5e4e80d1485cf307c.jpg
 
Do góry