Philips TV LCD 40PFL8605HH seria 8 (32", 37", 40", 46", 52") testy, opinie, wrażenia.

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam wszystkich
Czy ktoś posiadajacy ten model i tv UPC a konkretniej dekoder Cisco ma problemy z dzwiękiem?
U mnie wystepują zaniki dzwięku. UPC wymieniło mi dekoder, serwis Philipsa nie stwierdził wad w tv ale dalej jest to samo. Połaczenie jest kablem HDMI, zaniki wystepują na każdym kanale niezależnie jaką ustawię rozdzielczość w dekoderze. Dziwne jest to o tyle, że z innego zródła (DVD, Blu-ray) nie ma żadnych problemów. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem, bo nie wiem czy dalej reklamować w kablówce czy nie.


Marek
Witam wg mnie jesli na innych zrodlach typu dvd czy bluray jest ok z glosem to wina lezy po stronie upc, niech ci wymienia na ten sam tylko nowy dekoder a jesli to samo bedzie to niech inny model dekodera ci dadza. Chyba ze wina lezy gdzies po stronei okablowania przez upc.... Pozdrawiam
Lolek
 

kamilk1988

New member
a ja mam pytanko odnośnie Zewnętrznych dysków. w instrukcji się nie doczytałem o jakimś ograniczeniu pojemności odczytywanych(widzianych). Ma ktoś może jakieś większe informacje na ten temat albo może testował :) ?
 

sumik13

New member
co do hdd - podpiąłem seagate 500gb i czyta bez problemow, 3 partycje widzi, wszystko ładnie w katalogach. inna sprawa ze nie wszystko jest w stanie przeczytac ale o tym juz pisalem w temacie o bluraye bdp3100 ajki mam w komplecie z tym lcd
instrukcja faktycznie jest na str www philipsa w pdfie, ale to dokladnie to samo co w pomocy w telewizorze.
 

kamilk1988

New member
co do hdd - podpiąłem seagate 500gb i czyta bez problemow, 3 partycje widzi, wszystko ładnie w katalogach. inna sprawa ze nie wszystko jest w stanie przeczytac ale o tym juz pisalem w temacie o bluraye bdp3100 ajki mam w komplecie z tym lcd
instrukcja faktycznie jest na str www philipsa w pdfie, ale to dokladnie to samo co w pomocy w telewizorze.

nie czyta po prostu tego samego co z Pendrive ?

dobrze rozumiem ? :)
 

mareczek007

New member
Witam wg mnie jesli na innych zrodlach typu dvd czy bluray jest ok z glosem to wina lezy po stronie upc, niech ci wymienia na ten sam tylko nowy dekoder a jesli to samo bedzie to niech inny model dekodera ci dadza. Chyba ze wina lezy gdzies po stronei okablowania przez upc.... Pozdrawiam
Lolek

Dekoder już wymienili na nowy a te zaniki zaczynają mnie już wk*****ć.
Nie mogę nic obejżeć bo teksty mi umykają.
Dzisiaj spróbuje jeszcze jednej rzeczy a jak nie podziała to znowu UPC :evil:


Marek
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dekoder już wymienili na nowy a te zaniki zaczynają mnie już wk*****ć.
Nie mogę nic obejżeć bo teksty mi umykają.
Dzisiaj spróbuje jeszcze jednej rzeczy a jak nie podziała to znowu UPC :evil:


Marek
Witam to chyba zostaje tylko jedna rada zeby wymienic dekoder na inny niz cisco bo tu inaczej nie widze tego, moze ten model tv cos ma z czym nie chce wspolpracowac z tym konkretnym modelem dekodera, pytanie tylko co i czemu w innych modelach ten sam dekoder jest uzywany i jest ok.... Pozdrawiam i niech wymienia ci na inny model i wtedy zobaczysz co jest grane, bo jesli bedzie i na innym dekoderze to cos nie tak jest wtedy z tv. Pozdrawiam i daj znac jak cos sie zmieni...
Lolek
 

mareczek007

New member
Witam wg mnie jesli na innych zrodlach typu dvd czy bluray jest ok z glosem to wina lezy po stronie upc, niech ci wymienia na ten sam tylko nowy dekoder a jesli to samo bedzie to niech inny model dekodera ci dadza. Chyba ze wina lezy gdzies po stronei okablowania przez upc.... Pozdrawiam
Lolek

Witam
Wychodzi na to, że jednak to była wina dekodera Cisco. Po wymianie na dekoder Philipsa jakoś nie mam już żadnych problemów.
Chyba ten tv nie lubił się z Cisco. :|
 

accu

New member
Bez reklam
Witam.

Po prostu , dekoder Cisco nie współpracuje prawidłowo z telewizorami LCD firmy Philips.:kom:


Pozdrawiam , :)

accu
 

mk 555

New member
Tak.Oczywiście zadnych zauwazalnych zmian nie widać i Ambilight trzeba ustawić od nowa. Czekam na mozliwość czytania napisów dialogowych txt.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam.

Po prostu , dekoder Cisco nie współpracuje prawidłowo z telewizorami LCD firmy Philips.:kom:


Pozdrawiam , :)

accu

Witam a moze na odwrot moze to lcd philipsa maja cos takiego co nie pozwala prawidlowo dzialac tym dekoderom, bo czemu np z innymi lcd ten dekoder smiga bez zarzutu. nawet znam takich co wymieniali specjalnie dekoder philipsa na dekoder cisco lub podczas zamowienia prosili o cisco. Pozdrawiam
Lolek
 

accu

New member
Bez reklam
Witam a moze na odwrot moze to lcd philipsa maja cos takiego co nie pozwala prawidlowo dzialac tym dekoderom, bo czemu np z innymi lcd ten dekoder smiga bez zarzutu. nawet znam takich co wymieniali specjalnie dekoder philipsa na dekoder cisco lub podczas zamowienia prosili o cisco. Pozdrawiam
Lolek

Witam.
Mojej opinii nie zmieniam.
Pozdrawiam , :)
accu
:kom:
 

Driverek

New member
Witam,


Posiadam TV Philips 37PFL8605, do niego kablem HDMI podłączam kino domowe HTS5590, telewizor sam dodaje sobie zestaw kina do swojego menu, i na tym przyjemności się kończą.
Wchodząc w menu TV w ikonę kina domowego, próbująć kino skonfigurować, na ekranie TV nie pojawia się nic. Nie pomogłą zmiana kabla HDMI, anie też przełożenie go do innego gniazda w TV.
I kino i TV obsługują HDMI ARC i do tych właśnie gniazd są połączone kablem.
Nie ma żadnej reakcji na próby ustawiania ani pilotem TV ani piltem kina, przy próbie odtworzenia płyty blu-ray, popłyną jedynie dźwięk, zero obrazu.

Dodam, że po włączeniu kina, na jego wyświetlaczu pojawija się komunikaty: "startting", "HDCP ERROR" i "HOME" i na koniec "SETTING", natomiast na TV nie widze nic.
Zastanawiałem się czy to nie problem z gniazdem HDMI w kinie, ale skoro TV to kino widzi......


Nie wiem czy to wina TV, który z dekoderem sat spisuje się dobrze, czy samego kina?
Ktoś ma jakiś pomysł? :(
 
Ostatnia edycja:

Driverek

New member
Witam

Ponieważ nie doczekaliśmy się testów by Kiki (a szkoda, nadal bym chętnie poczytał), jako, że posiadam od kilku tygodni ten TV napiszę o nim kilka słów, dla zainteresowanych i zastanawiających się nad jego zakupem.

Telewizor po uruchomieniu należy zainstalować i przy podłączeniu go do sieci, ściągnąć od razu najnowsze oprogramowanie. Dzieję się to szybko bardzo sprawnie i szybko, każdy kolejny krok postepowania jest opisany i zrozumiały.
W zależności od podłączonych urządzeń, w menu pojawiają się stosowne ikonki, a w przypadku kiedy dane urządzenie nie łączy się "samo" z TV (easy link), można je szybko i łatwo dodać do menu.
Dla każdego z podłączonych urządzeń można w menu niezależnie ustawiać wszelkie konfiguracje obrazu, dźwięku, ambilight itp. Gama wszelkich ustawień jest dość szeroka i rozbudowana, więc można dobrze ten TV skalibrować pod kątem programów TV, zdjęć, plików z USB, Net TV.
Apropos Net TV-śmiga szybko i bezproblemowo, prócz serwisów, które są dostępne, przeglądać można większość stron internetowych traktując TV jak monitor.
TV podłaczony do neta i włączony do sieci domowej, szybko i bezproblemowo łączy się tak przewodowo jak i bezprzewodowo z kompuerem/routerem i wyświetla pliki udostępnione w sieci domowej.

Jeżeli chodzi o sam obraz (w moim przypadku turborecorder TNG), obraz po skalibrowaniu na kanałach SD-niezły/dobry(w zależności jaki kanał i co nadawane), natomiast kanały HD - bajka!!!
Nawet te z mniejszym bitrate, jak to w naszych kochanych platformach bywa :/, można nieco poprawić np przez opcję likwidacji usterek MPEG.

Ambilight-sympatyczny gadżet.

Kąty oglądanie bez zniekształceń (zwłaszcza czerni) podane w specyfikacji TV to chyba tylko chwyt marketingowy, niestety.
Ale oglądanie na wprost lub pod niewielkim kątem-to naprawdę wielka przyjemność.

To moje subiektywne odczucia z odbiornika 37 cali oglądanego z odległości 2,7m.

Blu-ray-nieprzetestowany, zgodnie z postem powyżej

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Witam,


Posiadam TV Philips 37PFL8605, do niego kablem HDMI podłączam kino domowe HTS5590, telewizor sam dodaje sobie zestaw kina do swojego menu, i na tym przyjemności się kończą.
Wchodząc w menu TV w ikonę kina domowego, próbująć kino skonfigurować, na ekranie TV nie pojawia się nic. Nie pomogłą zmiana kabla HDMI, anie też przełożenie go do innego gniazda w TV.
I kino i TV obsługują HDMI ARC i do tych właśnie gniazd są połączone kablem.
Nie ma żadnej reakcji na próby ustawiania ani pilotem TV ani piltem kina, przy próbie odtworzenia płyty blu-ray, popłyną jedynie dźwięk, zero obrazu.

Dodam, że po włączeniu kina, na jego wyświetlaczu pojawija się komunikaty: "startting", "HDCP ERROR" i "HOME" i na koniec "SETTING", natomiast na TV nie widze nic.
Zastanawiałem się czy to nie problem z gniazdem HDMI w kinie, ale skoro TV to kino widzi......


Nie wiem czy to wina TV, który z dekoderem sat spisuje się dobrze, czy samego kina?
Ktoś ma jakiś pomysł? :(
Witam

Rozumiem , że połączyłeś kablem HDMI typ 1.4 , a w opcjach telewizora podświetliłeś HDMI ARC -włączone , nie możesz przekładać kabla do innego HDMI.
Pozdrawiam , :)
accu
:kom:
 

Driverek

New member
Witam

Rozumiem , że połączyłeś kablem HDMI typ 1.4 , a w opcjach telewizora podświetliłeś HDMI ARC -włączone , nie możesz przekładać kabla do innego HDMI.
Pozdrawiam , :)
accu
:kom:

Tak, oczywiście, blu-ray jest już w serwisie Philipsa.
Pytanie z innej beczki, bezpośrednio do Ciebie Accu, bo widzę, że znasz się na TV, a jako że nie mogę wysłać do Ciebie PW, to pisze tutaj:
Otóż w wątku o modelu serii 9 (ferrari ;) ), znalazłęm kilka rzeczy, które i mnie, posiadacza serii 8 interesują.
Po pierwsze to jakie znaczenie ma to czy aktualizacje oprogramowania zrobimy bezpośrednio z neta czy z USB. Ja swój aktualizowałem bezpośrednio i wydaje mi się wszystko OK. (?)
Po drugie, masz jakiś pomysł jak skalibrować TV tak, ażeby na bard
zo jasnych scenach nie raził w oczy, a na ciemnych, żeby nie umykały szczegóły??? Przecież jak podniosę gamma to mniej razi, ale ciemne sceny są jeszcze ciemniejsze, a jak obniże gamma-to na odwrót :/
Czy tylko wyłączenie gamma w menu serwisowym może pomóc? Wolałbym tam nie grzebać, aczkolwiek w swoim wcześniejszym Filipie 32PW9551 grzebałem i było ok ;)

Dziękuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam
 
Do góry