Witam serdecznie, jeśli mogę, to ja rownież poproszę.
Dziś jeszcze trochę posiedziałem przy ustawieniach i na moje oko jest jeszcze lepiej.
W ustawieniach jest jedna funkcja,która bardzo podbija kolory przez co są one zbytnio jaskrawe/cukierkowate-po wyłączeniu tego lub zmianie na minimum jest zdecydowanie lepiej.
Tez skorzystalem z promki w MM na 706 i TV przyjechal... bez folii na matrycy. Znaczy to ze byl uzywany jako powystawowy albo z jakoegos zwrotu ? Jak moge sprawdzic jego przebieg ? Matryca byla zabezpieczona taka pianka-folia i kawalkiem kartonu... a chyba powinna byc tez taka folia do sciagniecia.
Oczywiście podeślę,ale proszę pamiętać,że to co mi pasuje komuś innemu już niekoniecznie musi pasować.
Poza tym, to są moje ustawienia-nie miałem robionej kalibracji,więc proszę również wziąć to pod uwagę.
Tez skorzystalem z promki w MM na 706 i TV przyjechal... bez folii na matrycy. Znaczy to ze byl uzywany jako powystawowy albo z jakoegos zwrotu ? Jak moge sprawdzic jego przebieg ? Matryca byla zabezpieczona taka pianka-folia i kawalkiem kartonu... a chyba powinna byc tez taka folia do sciagniecia.
Ja też nie miałem folii na matrycy (kupiony w ME). Ktoś w ogóle miał folię po zakupie w ostatnim czasie?
Sprawdzałem kodem z pilota miałem 5 godzin które sam nabiłem. Niby traci się gwarancje jak się wchodzi w tryb serwisowy.
"1-2-3-6-5-4"?
To jest jakiś tryb czysto informacyjny który chyba nie powinien powodować utraty gwarancji.
O jakiej funkcji piszesz ?
Oczywiście podeślę,ale proszę pamiętać,że to co mi pasuje komuś innemu już niekoniecznie musi pasować.
Poza tym, to są moje ustawienia-nie miałem robionej kalibracji,więc proszę również wziąć to pod uwagę.
Ja korzystam z Google Home na telefonie z Androidem -łączy się po chromecast z TVUdało się wam może odpalić na tym telewizorze miracast, czy nie obsługuje?
Udało się wam może odpalić na tym telewizorze miracast, czy nie obsługuje?