Uwaga, uwaga
Właśnie przywieźli mi do domu, naprawiony TV

- generalnie lubię ten TV zatem nawet się cieszę.
Po pytaniu jak długo była używana matryca, dostałem odp. że otrzymali nową od producenta!?
Okres gwarancji został wydłużony, o czas, od momentu zgłoszenia do momentu naprawy, i tutaj mam zastrzeżenia, wydaje mi się, że przy tak poważnej usterce, powinno być inaczej?! Może ktoś mnie wyprowadzi z błędu...
Póki co, czas przetestować sprzęt...
Znalazłem taki o to Art.
Art. 581. [Bieg terminu gwarancji]
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
Wydaje mi się, że powinienem zatem, otrzymać nową gwarancje na matryce.
W poniedziałek zadzwonię w tej sprawie do Philips'a ...