Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

zakli

New member
Jak napisalem jest w serwisie od 2 dni.Status naprawa(oczkujaca).Mieszkam w Malopolsce wiec telewizor wyslali do Radomia.Tak mysle.
 

pasazer

Member
Skoro kupując TV wziąłem fakturę na firmę to rozumiem, że w serwisie MIK zgłaszam jako firma? Czy to jakoś nie ogranicza gwarancji Philipsa?
 

zakli

New member
Obsługa klienta | Philips
Ze zrobilem test ,ktory wyszedl prawidlowo,a 3d nie dziala prawidlowo.Tyle po 3 dniac dostalem mejla z pytaniem jakie i z kad posiadam filmy 3d.W nastepnym dniu dostale meila ze tv zgloszony do serisu.Serwis skontaktowal sie telefonicznie na nastepny dzien.
pozd
 

efel

New member
Obsługa klienta | Philips
Ze zrobilem test ,ktory wyszedl prawidlowo,a 3d nie dziala prawidlowo.Tyle po 3 dniac dostalem mejla z pytaniem jakie i z kad posiadam filmy 3d.W nastepnym dniu dostale meila ze tv zgloszony do serisu.Serwis skontaktowal sie telefonicznie na nastepny dzien.
pozd

Test wyszedł prawidłowo tzn kolor widziany przez każde oko był inny i jednolity? Już mniejsza o to który kolor w jakim oku, bo to sobie można odwrócić w opcjach TV. To co gryzie te TV to crosstalk, czyli przenikanie światła z jednego oka do drugiego, czyli na teście kolory się mieszają, a w normalnym oglądaniu filmu obraz jest nieostry i rozmyty. Jak było u Ciebie?
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
wymiana 6550

Witam ja niestety nie dostałem tv na wymianę tylko mam dostać dokument ( oświadczenie ) by od sklepu gdzie zakupiłem 6550 dostać inny tv.
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
okulary 3d

będe miał jedne okulary na sprzedaż jak serwis odeśle moje po niedzieli ( jak coś 35zl z wysyłka )
 

remal

New member
Czyli ogólnie lepiej reklamację składać przez sklep, bo ekspertyza z serwisu i tak tam musi trafić?
 
Ostatnia edycja:

zakli

New member
Test wyszedł prawidłowo tzn kolor widziany przez każde oko był inny i jednolity? Już mniejsza o to który kolor w jakim oku, bo to sobie można odwrócić w opcjach TV. To co gryzie te TV to crosstalk, czyli przenikanie światła z jednego oka do drugiego, czyli na teście kolory się mieszają, a w normalnym oglądaniu filmu obraz jest nieostry i rozmyty. Jak było u Ciebie?

A wiec tak po ostatniej aktualizacji myslalem,super naprawili 3d.Wiekszosc filmow szla ok,w szczegolnosci gora dol lub obok inne nie odtwarzal.Wylaczylem tv.Na drugi dzien zadowolony siadam wlaczam film 3d, niby jest a go niema pierwszy plan ostry ale nie 3d ,drugi plan podwojne linie osob,zamazany.Kwestia wzroku,ale wychodzi podobnie.
Moj wniosek kupilismy tv z 3d i ma dzialac.Syn w tym samym czasie kupil tez tv z 3d innej marki i niema problemu z zadnym fimem.Wniosek nasuwa sie sam.
 

i2294290

New member
Swój 55PFT6510 zgłosiłem w środę do Radomia, a w czwartek przyjechał serwis z Płocka i zabrał go do siebie. Serwisant mówił, że wymienią płytę główną i to powinno pomóc. Kolory na teście 3D mieszały się + typowe dla tv z androidem zawiechy, wyłączanie aplikacji itp. Mam nadzieję, że jednak wymiana płyty nie pomoże i dostanę nowy model.
 

lukaszkrk

New member
żadna wymiana płyty nie pomoże
wymiana nse oznacza że albo wymienia na nowy model albo dostaniesz świadectwo o braku możliwości naprawy i wtedy idziesz z tym do sklepu i tam podejmiesz decyzję czy wymieniają na inny albo zwrot kasy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
A wiec tak po ostatniej aktualizacji myslalem,super naprawili 3d.Wiekszosc filmow szla ok,w szczegolnosci gora dol lub obok inne nie odtwarzal.Wylaczylem tv.Na drugi dzien zadowolony siadam wlaczam film 3d, niby jest a go niema pierwszy plan ostry ale nie 3d ,drugi plan podwojne linie osob,zamazany.Kwestia wzroku,ale wychodzi podobnie.
Moj wniosek kupilismy tv z 3d i ma dzialac.Syn w tym samym czasie kupil tez tv z 3d innej marki i niema problemu z zadnym fimem.Wniosek nasuwa sie sam.

Ja się pytałem jak wypadł Ci test z plikiem poł ekranu zielony, pół czerwony. Jak rozumiem nie robiłeś go?

Mój TV został zabrany przez serwisanta w czwartek, tydzień po zrobieniu zgłoszenia przez stronę mik.radom.pl. Serwisant wiedział o co chodzi, stwierdził że pewnie już wszystko też wiem i że czytałem forum :). Zabrał okulary, powiedział że to usterka nienaprawialna i raczej na pewno dostanę zaświadczenie, że tego nie da się naprawić. Z tym zaświadczeniem mam iść do sklepu i albo mi wymienią na inny TV, albo mogę walczyć o zwrot kasy. Liczę na zwrot kasy, nie chcę mieć już nic wspólnego z TV Philipsa.
 
Do góry