jak ktoś chce okulary to mam dwie pary do sprzedaży
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wezmę jedną parę, masz zapchaną skrzynkę.
Pozdrawiam
jak ktoś chce okulary to mam dwie pary do sprzedaży
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
jak ktoś chce okulary to mam dwie pary do sprzedaży
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Właśnie mnie przekonałeś do reklamacji TV. Poszukam okularków na allegro i zabieram się do roboty. Rozumiem, że smużenia podczas oglądania meczów nie zaobserwuje?
Pozdrawiam
Nic takiego nie zaobserwowałem .
Obsługa klienta | Philips
Ze zrobilem test ,ktory wyszedl prawidlowo,a 3d nie dziala prawidlowo.Tyle po 3 dniac dostalem mejla z pytaniem jakie i z kad posiadam filmy 3d.W nastepnym dniu dostale meila ze tv zgloszony do serisu.Serwis skontaktowal sie telefonicznie na nastepny dzien.
pozd
Test wyszedł prawidłowo tzn kolor widziany przez każde oko był inny i jednolity? Już mniejsza o to który kolor w jakim oku, bo to sobie można odwrócić w opcjach TV. To co gryzie te TV to crosstalk, czyli przenikanie światła z jednego oka do drugiego, czyli na teście kolory się mieszają, a w normalnym oglądaniu filmu obraz jest nieostry i rozmyty. Jak było u Ciebie?
Sprawdzalem status naprawy tv i poiada "Wymiana NSE [Oczekująca]"
Co to znaczy?
Po jakim czasie od zabrania do serwisu? Ja mam wciąż status Naprawa [W naprawie], a telewizor zabrany 2 tygodnie temu.
A wiec tak po ostatniej aktualizacji myslalem,super naprawili 3d.Wiekszosc filmow szla ok,w szczegolnosci gora dol lub obok inne nie odtwarzal.Wylaczylem tv.Na drugi dzien zadowolony siadam wlaczam film 3d, niby jest a go niema pierwszy plan ostry ale nie 3d ,drugi plan podwojne linie osob,zamazany.Kwestia wzroku,ale wychodzi podobnie.
Moj wniosek kupilismy tv z 3d i ma dzialac.Syn w tym samym czasie kupil tez tv z 3d innej marki i niema problemu z zadnym fimem.Wniosek nasuwa sie sam.