Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

gacek585

New member
Dzisiaj była kolejna akualizacja i muszę w końcu powiedzieć że nadszedł ten dzień w którym Philips naprawił ciemny paskudny obraz i szarość w HDR. Doczekałem się. Bynajmniej tak mi sie wydaje :p
 
Ostatnia edycja:

k3firoo

New member
Dzisiaj była kolejna akualizacja i muszę w końcu powiedzieć że nadszedł ten dzień w którym Philips naprawił ciemny paskudny obraz i szarość w HDR. Doczekałem się. Bynajmniej tak mi sie wydaje :p
Zgadza się jest lepiej. Mimo że miałem matryce ok, to szarości poprawione są co widać w nieszczęsnym hdr will shmit.
 

Michak8080

New member
Witam. Właśnie kupiłem 50PUS8506 i powiem szczerze że jestem trochę rozczarowany. Na szybko włączyłem Apple TV+, Netflix oraz Amazon Prime Video i podczas ciemnych scen prawie w ogóle nic nie widać. Obraz jest bardzo ciemny. A do tego niezbyt ostry na YouTube. Mam wrażenie że mój stary Samsung UE49M5002 (FULL HD) radził sobie lepiej. Wiem że to niemożliwe ale na razie nie mogę sobie poradzić z odpowiednim ustawieniem obrazu. Macie jakieś pomysły?
 

daeidweski

New member
Po 2 latach doszli do tego jak zlikwidować pikseloze i artefakty przy ciemnym, czarnym obrazie. Brawo za szybkość... Co z tego jak po tym czasie mam tak zakurzoną i poplamioną matryce od środka, że szkoda gadać. Serwis umywa ręce odpisując, że to normalna rzecz wynikająca z użytkowania. W przyszłym roku zmieniam TV i obiecałem sobie nigdy więcej bubla od Philips.
 

puszcza

New member
Czy komuś udało się dostać do ustawień systemowych Androida Network & Internet?

Próbuję dostać się do doinstalowanego oficjalnego Googlowego dodatku Data Saver który pozwala zarządzać prędkością sieci (nie mam takiej opcji w swoim routerze) https://beebom.com/enable-data-saver-mode-android-tv/


Ustawienia sieci są dostępne z opcji Philipsa, ale nie ustawień Androida.



Zostaje opcja własnego skryptu do Button Mapper, ale nie posiadam też wiedzy w tym temacie jak mógłby wyglądać. Będę wdzięczny za pomoc.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Twój wybór. Może to trudno zrozumieć ale nie każdy człowiek, specjalista która zna się na rzeczy - udziela się na forum.
Sorry , że chciałem pomóc.
 

puszcza

New member
Kontakt PM na tym Forum zwykle kończył się "propozycją" wsparcia pieniężnego, dlatego jestem sceptyczny. Napiszę PM w wolnym czasie i dam znać publicznie jak do czegoś dojdziemy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po co piszesz nie prawdę :
"Kontakt PM na tym Forum zwykle kończył się "propozycją" wsparcia pieniężnego, dlatego jestem sceptyczny. Napiszę PM w wolnym czasie i dam znać publicznie jak do czegoś dojdziemy. "
Po co ?
Kolega pomaga - bo lubi pomagać bez żadnych kosztów.
 
Do góry