Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

Kurakaodr

Member
nie wiem czemu u mnie pokazuje 3,60 GB wolnej pamieci.
Miało być 16GB
.

I tyle jest...znaczną część zajmuje system, aplikacje, pliki tymczasowe, zarezerwowane miejsce do bieżącego zapisywania danych zbieranych przez aplikacje, wszystko w porządku, dalsze wątpliwości/obszary niewiedzy na tej płaszczyźnie poszerzą wszystkie wyszukiwarki internetowe, puentując don't stres
e020.gif
 

jakanu

New member
Hej, ja swojego Philipsa kupiłem w Szwajcarii - model 70PUS8555. I niestety tez nie jestem zadowolony bo czerń to czerń ale szary się rozmywa - najgorzej to widać na włosach postaci. (jestem po kilku kalibracjach które pomogły ale nie do końca). Na razie jednak trzyma mnie fakt, że dałem bardzo dobrą cene - ok 3500zl (CHF 4,15) i Ambilight. Android też działa nieźle ale nie wiem czemu u mnie pokazuje 3,60 GB wolnej pamieci. Miało być 16GB.
Może ta pikseloza na materiałach SD jest w porządku bo ja mam 70 cali a wcześniej nigdy wiecej niż 50 a to się liczy.
Cały czas zastanawiam się nad oddaniem i zamiana na Sony XH9005 ale tu kosztuje ponad 5 tys i to w 65 calach.
Pozdrawiam

Na Sony będzie lepiej (pomijając już fakt, że droższy to i pewnie lepsza matryca) ponieważ 65 cali to aż 16% mniejsza powierzchnia ekranu niż na 70-calowym, więc musi być lepszy obraz przy materiałach SD.
Poza tym do tej pory miałeś 50 cali a więc teraz masz o 96% większą powierzchnię ekranu na 70PUS8535 - musi być na nim dużo gorszy obraz SD
50 cali = ekran 0,689 m2
70 cali = ekran 1,349 m2
 
Ostatnia edycja:

gregorisann

New member
Dzień dobry :)
Niestety w moim 4 letnim LG padło podświetlenie i w sumie nie wiem czy jest sens go naprawiać, więc orientacyjnie rozglądam się za jakimś nowym telewizorem. Od kilku dni przeglądam Internet w poszukiwaniu jakiegoś w miarę dobrego, ale niezbyt drogiego telewizora - max 50 cali, budżet do 2500 zł. W tych kategoriach mieści się właśnie Philips PUS8535. Z tego co znalazłem opcja 50 cali jest na matrycy VA.
Czy ten model też trapią problemy użytkowników tego wątku?
Ewentualnie czy w tym budżecie lepszą opcją będzie QLED Samsunga QE50Q67TAU?
Z góry dziękuję za pomoc.
 

pawels9

New member
Hej Gregorisann,
Ja kupiłem mój TV (patrz wyzej) m.in. ze wzgledu na cene. Bardzo cenię też sobie Ambilight (jest świetny) oraz Android TV. Lecz faktycznie np Sony xh9005 z wyzszej polki zagra lepiej. Dziś byłem w sklepie i "sprobowałem" oba modele - (youtube i 4K Perfect Black HDR), które stały obok siebie i uważam, że nie warto dokładać więcej (w moim przypadku 1500zl) do Sony. Róznicą była b.mała na korzyść japończyka.
Więc, mimo że Philips ma jakieś braki jeśli chodzi o czerń i szarości to go polecam. Dokup sobie jeszcze dwie żarówki Philips Hue i nie trzeba nic więcej.
Poza tym Philips ma wszystko czego nie można powiedzieć o Samsungu - mowię tu o Dolby Vision/Atmos.
 

gregorisann

New member
Dziękuję za odpowiedz. Też mnie kusi zarówno Ambi jak i Atmos\Vision tym bardziej, że w 90% oglądam filmy i seriale na Netflixie i Hbo Go. Z klasycznej telewizji nie korzystam prawie w ogóle.
Martwi mnie też, jeżeli chodzi o Philipsa, że ponoć po 4-5 latach pada podświetlenie matryc. Nie chcę się znowu wbić na minę jak w przypadku obecnego mojego telewizora LG. Poprzednio w rodzinie były tanie Samsungi, które działają do dnia dzisiejszego - 10 lat.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie słyszałem epidemi padania Philipsa po 4 latach.
Mam w rodzinie kilka o 10 lat i problem jest z tym , że taki że nie chcą jeszcze wymieniać.
Działają normalnie.
Do Twoich potrzeb Philips będzie extra !
Jak będziesz niebieski to również z pakietem dodatkowych gratisów.
 

mariusz89b

New member
Ktoś może sprawdzić czy na waszym pus8535 są przeskoki obrazu po włączeniu filmiku 4k z YT? Pojawiają się czasem pionowe pasy w innych materiałach?
 

mariusz89b

New member
Takie też występują ale rzadziej niż pionowe. Pionowe wyglądają jak zamazany obraz i pojawiają się na chwilę i nie zawsze. Taka cechą tego tv :D
 

jakanu

New member
To dziwne, na moim 70PUS8535 nie występuje nic takiego, oglądam codziennie materiały z youtube, ale nigdy nie widziałem pionowych pasów czy paska na górze.
Specjalnie teraz włączyłem i obejrzałem kilka fragmentów filmików 4K i próbowałem wypatrzeć to o czym piszecie i nie ma żadnych zacięć, ani pasów, ani rozmazań.
Ten telewizor ma bardzo dobrą kartę wi-fi, mimo że odległość od routera wi-fi (Connect box od UPC) to około 10 metrów i po drodze 2 ściany (ale karton-gips), to jeszcze nigdy nie zerwało połączenia. Na speed teście telewizor pokazuje mi download ponad 200 Mbps a upload 30 Mbps (przez wi-fi).
 

Attachments

  • 20201111_075551.jpg
    20201111_075551.jpg
    465,6 KB · Wyś: 59
Ostatnia edycja:

mariusz89b

New member
Co do połączenia internetowego to ja mam podlaczone po kablu. Na kompie 300mb i 1ms, natomiast na tv speed test pokazuje 90mb i 700ms. Może stąd mam te przeskoki obrazu. Niestety po wifi nie mam zasięgu. Kable posprawdzalem, inne podłączać i zawsze to samo...
 

puszcza

New member
Dobry zasięg WiFi potwierdzę, u mnie grube ściany i złapał hotspot z telefonu który leżał 2 piętra wyżej jak szukałem routera. Na routerze nie zrywa.

Mam pytanie dot. Ambilight i samego Android TV. Znacie jakąś aplikację która zadziała z mikrofonem z pilota i umożliwi wizualizacje na pełnym ekranie gdy jest puszczona muzyka - czy to z radia internetowego przez TV, czy wyłapując z mikrofonu gdy włączę płytę w odtwarzaczu? Po prostu coś do puszczenia w tle gdy słucham muzyki, w nocy miganie kolorków fajnie wygląda ale konfiguracja Philipsa jest tutaj uboga.
 

wrz

New member
Taki sam problem

Od czterech dni stałem się posiadaczem Philipsa 70PUS8535.Na razie nieszczęśliwym. Już zastanawiam się nad zwrotem sprzętu do sklepu. Zakup przez internet. Problem mam z kalibracją. Sceny dzienne są ok i do ustawienia, natomiast sceny nocne to jedna wielka tragedia. Zarówno z Ultraboxa jak i z Netfiksa. Wszystko wygląda tak jak w opisanym przypadku. Szukając na forach internetowych rozwiązania problemu spotkałem się kilka razy z tym samym problemem przy innych telewizorach Philipsa i to nie tylko w Polsce. Wygląda to tak jakby Philips wypuścił bubla i powielał go w następnych modelach. Dziwne tylko skąd się biorą dobre oceny sprzętu w internecie. Wgrałem nowy software, ale nic to nie pomogło. Jakość wizji w scenach nocnych jest taka jakbym oglądał coś na starym VHS-ie z szumami i interferencjami. Mam sześcioletniego i 10 letniego Samsunga i żałuję, że skusiłem się na Philipsa.
 

wrz

New member
Od czterech dni stałem się posiadaczem Philipsa 70PUS8535.Na razie nieszczęśliwym. Już zastanawiam się nad zwrotem sprzętu do sklepu. Zakup przez internet. Problem mam z kalibracją. Sceny dzienne są ok i do ustawienia, natomiast sceny nocne to jedna wielka tragedia. Zarówno z Ultraboxa jak i z Netfiksa. Wszystko wygląda tak jak w opisanym przypadku. Szukając na forach internetowych rozwiązania problemu spotkałem się kilka razy z tym samym problemem przy innych telewizorach Philipsa i to nie tylko w Polsce. Wygląda to tak jakby Philips wypuścił bubla i powielał go w następnych modelach. Dziwne tylko skąd się biorą dobre oceny sprzętu w internecie. Wgrałem nowy software, ale nic to nie pomogło. Jakość wizji w scenach nocnych jest taka jakbym oglądał coś na starym VHS-ie z szumami i interferencjami. Mam sześcioletniego i 10 letniego Samsunga i żałuję, że skusiłem się na Philipsa. Szaro-zielonkawy zlepek plam- zastanawiam się tylko czy to matryca VA, procesor, który nie wyrabia, czy oprogramowanie, którego się nie chce nikomu poprawić.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Od czterech dni stałem się posiadaczem Philipsa 70PUS8535.Na razie nieszczęśliwym. Już zastanawiam się nad zwrotem sprzętu do sklepu. Zakup przez internet. Problem mam z kalibracją. Sceny dzienne są ok i do ustawienia, natomiast sceny nocne to jedna wielka tragedia. Zarówno z Ultraboxa jak i z Netfiksa. Wszystko wygląda tak jak w opisanym przypadku. Szukając na forach internetowych rozwiązania problemu spotkałem się kilka razy z tym samym problemem przy innych telewizorach Philipsa i to nie tylko w Polsce. Wygląda to tak jakby Philips wypuścił bubla i powielał go w następnych modelach. Dziwne tylko skąd się biorą dobre oceny sprzętu w internecie. Wgrałem nowy software, ale nic to nie pomogło. Jakość wizji w scenach nocnych jest taka jakbym oglądał coś na starym VHS-ie z szumami i interferencjami. Mam sześcioletniego i 10 letniego Samsunga i żałuję, że skusiłem się na Philipsa. Szaro-zielonkawy zlepek plam- zastanawiam się tylko czy to matryca VA, procesor, który nie wyrabia, czy oprogramowanie, którego się nie chce nikomu poprawić.

Jeśli obraz w Twoim Philipsie wygląda jak opisywane wcześniej tu na forum przypadki (szumy/ziarno/plamy w ciemnych scenach) to proponuję, żebyś zwrócił ten TV. Najprawdopodobniej są to rzadkie, losowe przypadki i po prostu raz na jakiś czas trafia się taki wadliwy egzemplarz (stąd tak duży odsetek zadowolonych osób). Jak zdecydujesz się na wymianę na ten sam model, to koniecznie po wszystkim daj znać tu na forum, czy inny egzemplarz ma tą samą wadę czy jest już ok.
Zwracając TV proponuję też, żebyś opisał wadę, żeby ten TV nie trafił do innego użytkownika, tylko wrócił do producenta. Może Philips w końcu ogarnie się i popracuje nad swoimi urządzeniami.
 
Ostatnia edycja:

mariusz89b

New member
Ja swój 58pus8535 dziś odesłałem. Szarość i czerń bym jakoś przeżył. Natomiast nie pozbyłem się pionowych pasów w materiałach (występowały zarówno w niskiej jak i wysokiej jakości obrazu). W trybie stand by coś w nim piszczało... Wcześniej pisałem o przycinających się materiałach z YT, w TV był jakiś film demonstracyjny i też się ścinał.
 
Do góry