Cześć,
ponad 2 tygodnie temu zakupiłem telewizor Philips 55PUS7334, po tygodniu zauważyłem podczas oglądania TV przy zgaszonym świetle jaśniejszy ekran w prawym dolnym rogu. Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi. Serwistant miał przyjechać do mieszkania by zrobić pomiary, stwierdzić wadę itd., dzisiaj zadzwonił facet z serwisu Philipsa z informacją, że muszą zabrać telewizor do serwisu w celu diagnozy. Poniżej dołączam zdjęcia. Jest szansa, że uwzględnią mi reklamację czy będą wymyślać bzdury, że to dopuszczalne i stracę tylko czas?
https ://gofile.io/?c=QW4pmJ
https ://gofile.io/?c=ezM12X
ponad 2 tygodnie temu zakupiłem telewizor Philips 55PUS7334, po tygodniu zauważyłem podczas oglądania TV przy zgaszonym świetle jaśniejszy ekran w prawym dolnym rogu. Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi. Serwistant miał przyjechać do mieszkania by zrobić pomiary, stwierdzić wadę itd., dzisiaj zadzwonił facet z serwisu Philipsa z informacją, że muszą zabrać telewizor do serwisu w celu diagnozy. Poniżej dołączam zdjęcia. Jest szansa, że uwzględnią mi reklamację czy będą wymyślać bzdury, że to dopuszczalne i stracę tylko czas?
https ://gofile.io/?c=QW4pmJ
https ://gofile.io/?c=ezM12X