Philips DLED 9206 z odświeżaniem 100 Hz na rok 2021

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Philips od czerwca nie naprawił by poprawnie telewizor odbierał kanał Wydarzenia24 oraz cały czas wolno wczytują się kanały wirtualne TVP w HbbTV typu TVP Kultura 2, TVP Historia 2, TVP ABC 2, Ukraina. W tanim TCL wskakują błyskawicznie 1-2 sekundy, w Philipsie 10-14 sekund
 

grosjean_2022

New member
Witam Wszystkich.Jestem tu nowy więc Proszę o wyrozumiałość.Od około miesiąca posiadam Philipsa 55 PUS9206/12.Wszystko było ok do momentu ostatniej aktualizacji z końcówką 223.Po aktualizacji funkcja HDR Premium przestała działać.W treściach z HDR 10 funkcja jest podświetlana,jest możliwy wybór,ale czy jest wyłączona,czy na maxa nie ma żadnej różnicy w jasności obrazu, dlatego też treści z HDR 10 wyglądają dość ciemno.Próbowałem resetu ale nic nie dało.Kontaktowałem się z Serwisem Philips,ale oni też nie wiedzą o takim problemie i byłem pierwszą osobą z takim zgłoszeniem.Czy może ktoś z Was ma ten sam problem? Dodam że przed ostatnią aktualizacją funkcja ta działania normalnie,i każda zmiana ustawień była odrazu mocno widoczna na ekranie tv.
Sprawdziłem na amazon prime. Funkcja HDR premium działa we wszystkich materiałach z hdr10+
 

|m|__|m|

New member
Nadal brak możliwość zmiany Podświetlenia kontrastu przy odtwarzaniu Dolby Vision. Od kwietnia już pare razy im to zgłaszałem.
Ja też. Porobiłem zdjęcia, nagrałem filmik, bo kazali (?), podałem im mój poprzedni model 65PUS7805, w którym wszystko jest odblokowane i nic to nie dało. Odpisali, że TV jest zgodny ze specyfikacją producenta.

Na pytanie w jakim celu są zablokowane ustawienia obrazu nie dostałem w ogóle żadnej odpowiedzi tylko zakończyli ticket...

Domyślne ustawienia są do bani i jak mam coś oglądać w DV na Netflixie to skacze mi ciśnienie, bo przez jakiegoś barana nie można sobie skorygować obrazu pod siebie :mad:

kiki, Ty masz tam chyba bezpośredni kontakt z supportem :) Mógłbyś pomóc w zgłoszeniu tego?
 

gufcio

New member
Ktoś wie o co chodzi z dostępnością tego TV? Chodzi o model 55PUS9206. Zakończyli produkcje czy sklepy czekają na dostawy? @kiki może ty coś więcej wiesz na ten temat?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Model 65' chyba nie jest już w ogóle produkowany ,jeżeli chodzi o 55' np w Media Expert zamówienia złożone wcześniej były realizowane chyba po 4 listopada co wskazuje że chyba czekają na dostawę
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zakończyli produkcję kilka miesięcy temu i 55 i 65PUS9206.
Jest już dawno następca, nazywa się PUS8807 i są dostępne w specjalnych cenach dla niebieskich
65PUS8807 za 4999 zł z pakietem gratisów dodatkowo o wartości 500 zł
55PUS8807 za 3699 zł z pakietem
 

żelipapą

New member
Witam Wszystkich.Jestem tu nowy więc Proszę o wyrozumiałość.Od około miesiąca posiadam Philipsa 55 PUS9206/12.Wszystko było ok do momentu ostatniej aktualizacji z końcówką 223.Po aktualizacji funkcja HDR Premium przestała działać.W treściach z HDR 10 funkcja jest podświetlana,jest możliwy wybór,ale czy jest wyłączona,czy na maxa nie ma żadnej różnicy w jasności obrazu, dlatego też treści z HDR 10 wyglądają dość ciemno.Próbowałem resetu ale nic nie dało.Kontaktowałem się z Serwisem Philips,ale oni też nie wiedzą o takim problemie i byłem pierwszą osobą z takim zgłoszeniem.Czy może ktoś z Was ma ten sam problem? Dodam że przed ostatnią aktualizacją funkcja ta działania normalnie,i każda zmiana ustawień była odrazu mocno widoczna na ekranie tv.
Mam dokładnie ten sam problem. Przed aktualizacją 223 HDR działał bez problemu. Reset oczywiście nie pomógł, wyciągnięcie wtyczki itd. Też nie. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby zassać tę aktualizację :/
 

siwy1987

New member
Mam dokładnie ten sam problem. Przed aktualizacją 223 HDR działał bez problemu. Reset oczywiście nie pomógł, wyciągnięcie wtyczki itd. Też nie. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby zassać tę aktualizację :/
Najlepiej by było to zgłosić bo z tego co mówili na infolinii byłem pierwszy z tym problemem.Jak takich zgłoszeń będzie więcej to może uwzględnią to w kolejnej aktualizacji.Bez tej funkcji tv traci na jasności bardzo dużo,z 500nitów robi się jakieś 300,może 350,więc utrata szczegółów w ciemnych scenach jest spora😕Tak naprawdę treści hdr można teraz porównać do jasności sdr...porażka😕
 

żelipapą

New member
Najlepiej by było to zgłosić bo z tego co mówili na infolinii byłem pierwszy z tym problemem.Jak takich zgłoszeń będzie więcej to może uwzględnią to w kolejnej aktualizacji.Bez tej funkcji tv traci na jasności bardzo dużo,z 500nitów robi się jakieś 300,może 350,więc utrata szczegółów w ciemnych scenach jest spora😕Tak naprawdę treści hdr można teraz porównać do jasności sdr...porażka😕
Słabo to wygląda. Ta niska jasność niestety rzuca się w oczy. Później pewnie zadzwonię do nich, żeby poinformować o tym błędzie.
W jaki sposób zrobić downgrade? Myślałam nad tym ale nie mogę nigdzie w sieci znaleźć poprzedniego softu.
Właśnie też się zastanawiam nad downgradem i jak wygląda cała ta procedura. Pewnie lepsze to niż czekać miesiąc aż wypuszczą update, który może popsuć kolejną funkcję.
 
Do góry