Philips daje 4 lata gwarancji

m@rcin

Member
:hmm: I co z tego że dają gwarancje na 4 lata.
Mam przykre doświadczenie z serwisem philipsa (i chyba nie jestem w tym odosobniony:???: ), dlatego przenigdy nie zdecyduję się na ich elektronikę.
 

Agrescik

New member
Regulamin....

jarek12345 napisał:
kurcze swietne info .wynika wiec z tego ze trzeba do konca czerwca kupic TV 7 lub 9 i 4 lata gwary w kieszeni:)



.
A regulamin mowi ze promocja nie biegnie jesli zostanie wymieniony w wyniku gwarancji TV na nowy :/ Czyli popsuje sie w przeciagu miecha :/ dostajemy nowy i kupa z 4 latami :/ Taki chwyt letko marketingowy ;) Ale mam nadzieje ze tak sie nie stanie :). I po temu dalej pozostaje ten model moim typem ... trza bedzie sie sprezyc z gotowka i kupic w koncu :)))

Fajnie model 42 pfl 9603 na ceneo spada co 1zl pomiedzy 2 sklepami :) alfamarket i media market :0 Trick marketingowy :) ale w slad za nimi ida inne sklepy :)
 
Ostatnia edycja:

pixelangel

New member
Ta gwarancja dtyczy tylko sprzetu zakupionego od okreslonych sprzedawcow ,z tego co wyczytalem w regulaminie.
Co do wymiany na nowy ,to jest to malo prawdopodobne aby serwis zdecydowal sie na wymiane tv w ramach gwarancji . Podobno sa tak uparci ze nawet wymieniaja cale matryce lcd .
 
Ostatnia edycja:

pkoso

New member
No teraz to naprawde przesdziles - koszt wymiany matrycy jest bardzo duzy - i nie chodzi tu tylko o matryce ktora jest i tak najdrozsza w calym tv ale o sama wymiane, watpie czy maja linie montazowa do wymiany matrycy w tv a robocizna jest coraz drozsza wiec prosze nie siac paniki
 

jos1

New member
m@rcin napisał:
:hmm: I co z tego że dają gwarancje na 4 lata.
Mam przykre doświadczenie z serwisem philipsa (i chyba nie jestem w tym odosobniony:???: ), dlatego przenigdy nie zdecyduję się na ich elektronikę.

Ja tez podzielam Twoje zdanie ,
mam ich sluchawki za kila set Euro w ktorych z ich winy pekla czesc plastikowa ( blad konstrukcyjny ), odeslali mnie do diabla ,nic nie moge poradzic.Jedyne pozytywne w ich pismie to to ze pozwolili mi kupic ich nowe sluchawki :hmm:
 

pkoso

New member
To wolny kraj, nikt tu nikogo do phila nie przymusza natomiast negowanie wszystkiego co philips zrobil a w szczegolnosci elektroniki jest chyba zbytnim uoglnieniem - ja mam prawie wszstko phila i nic sie nie popsulo - raz kupilem sharpa i co? i po 2 mc musialem oddac bo byl wadliwy. Uwazam tez ze jesli panowie nie macie nic konstruktywnego do powiedzenia na tym watku to po co tracic czas na pisanie i odbierac innym na czytanie tego. Apropos sluchawek - skoro takie kiepskie i wadliwe to po co jeszcze raz je kupowac ??
 

robert50

New member
ja mam tv philipsa 42pfl9603 i dekoder cyfry philipsa dsr7201/91 , nie polecam tej firmy a BOK to porazka ,prawie miesiąc temu zgłosłem problem
polegający na wspołpracy tych urządzen (praca pilota cyfry)do dziś brak odpowiedzi , przeprowadziłem kilka rozmów telefonicznycz nikt nie udzielił wyczerpującej odpowidzi , czekam na kolejną.......
 

m@rcin

Member
pkoso napisał:
To wolny kraj, nikt tu nikogo do phila nie przymusza natomiast negowanie wszystkiego co philips zrobil a w szczegolnosci elektroniki jest chyba zbytnim uoglnieniem - ja mam prawie wszstko phila i nic sie nie popsulo - raz kupilem sharpa i co? i po 2 mc musialem oddac bo byl wadliwy. Uwazam tez ze jesli panowie nie macie nic konstruktywnego do powiedzenia na tym watku to po co tracic czas na pisanie i odbierac innym na czytanie tego. Apropos sluchawek - skoro takie kiepskie i wadliwe to po co jeszcze raz je kupowac ??

Ten temat jest o gwarancji 4 letniej na telewizory (a przypuszczam że masz jeszcze czajnik, mikrofale i robota kuchennego marki Philips z których jesteś zadowolony- ja mam żelazko Philipsa i jego poprawnego działania też nie kwestionuje;) ) więc to chyba twój post nie wnosi nic konstruktywnego do ww wątku.
Żeby było jasne.
Nie kwestionuje wyrobów marki Philips tylko podejścia serwisowego elektroniki a w szczególności TV w okresie gwarancyjnym. Jak mam tracić czas na walkę z serwisem po czyjej stronie jest wina za spowodowaną usterkę to wolę we własnym zakresie naprawić sprzęt.
Nie jestem chyba w tym odosobniony czytając wątek powyższy. :hmm:
Pozdrawiam..wszystkich niezadowolonych z serwisu Philipsa ;)
 

jos1

New member
pkoso napisał:
To wolny kraj, nikt tu nikogo do phila nie przymusza natomiast negowanie wszystkiego co philips zrobil a w szczegolnosci elektroniki jest chyba zbytnim uoglnieniem - ja mam prawie wszstko phila i nic sie nie popsulo - raz kupilem sharpa i co? i po 2 mc musialem oddac bo byl wadliwy. Uwazam tez ze jesli panowie nie macie nic konstruktywnego do powiedzenia na tym watku to po co tracic czas na pisanie i odbierac innym na czytanie tego. Apropos sluchawek - skoro takie kiepskie i wadliwe to po co jeszcze raz je kupowac ??

Mysle ze nic nie zrozumiales z tego co napisalem , skoro firma Philips sprzedaje towar to musi tez zapewnic po miesiecznym uplywie gwarancji ich naprawe za oplata., a nie proponowac w pismie kupno nowych !!!!
Mysle ze robisz Philipsowi reklame i cos z tego masz. Ja tez jestem zdania ze maja super wyroby ale to sa dwa rozne tematy .Nie pouczai innych co maja na tym Forum pisac. Tematem jest gwarancja ktora daje Philips!!!!
 
Ostatnia edycja:

pixelangel

New member
Moze kiedys jakosciowo Philips robil dobre produkty ,ale teraz jest niestety moda na przenoszenie nonstop linii produkcyjnych (jest to ogromna strata na jakosci , wiem co mowie bo sam jestem inzynierem produkcji:)).
 

pkoso

New member
Ok troszke sie zagalopowalem, zle zrozumialem watek - nie reklamuje philipsa i faktycznie nie mialem kontaktu z ich serwisem (pewnie na moje SZCZESCIE nie mialem z tego co piszecie), posypuje glowe popiolem i juz nic nie zamieszczam w tym watku. przepraszam jesli kogos urazilem. No i faktycznie prawda jest co napisal m@rcin mam wiele urzadzen tej marki i nigdy nic sie nie popsulo i tyle. pozdrawiam
 

tommek

New member
u których sprzedawców ?

pixelangel napisał:
Ta gwarancja dtyczy tylko sprzetu zakupionego od okreslonych sprzedawcow ,z tego co wyczytalem w regulaminie.
Czy ktoś wie gdzie można znaleźć listę sprzedawców u których można dostać 4 letnią gwar. ? Pytam ponieważ kupiłem dziś w Media Expert Philipsa 42 9632 D. Na początku jak spytałem o gwarancję 4 lata zrobili wielkie oczy i powiedzieli że wymyślam. Pokazałem im więc ulotkę i poprosiłem by sprawdzili w internecie i zaczęła się panika. Sprzedawcy polecieli do jednego kierownika potem do drugiego i zapewnili mnie, że gwarancja będzie 4 lata tylko muszą to potwerdzic w centrali a będzie to trwać do przyszłego tygodnia (sic!). Próbuję ustalić teraz czy dostanę taką gwarancję czy nie, bo to był warunek zakupu. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej listy, ani na stronach philipsa ani mistrzowskiejgwarancji a reklamy o tej promocji w radiu co 15 min.
 

wlodpe

New member
4 lata gwarancji

Witam wszystkich zainteresowanych Philami. ;););)
Gwarancja na 4 lata jest faktem!!!
Osobiście zakupiłem 30.05 model 32PFL9603 w Saturnie (była promocja bez VAT). W sklepie nikt mi nie mówił o promocji. Jak zobaczyłem reklamy Philipsa o promocji wysłałem zapytanie do centrum Philips Polska. Odpowiedź poniżej.
:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Szanowny Panie,

Dziekujemy za kontakt z firma Philips.

W odpowiedzi na Pana pytanie informujemy iż zgodnie z promocją, podstawą do zagwarantowania Mistrowskiej Gwarancji i objęcia produktu 4 letnią opieką gwarancyjną jest poprawnie wypełniona karta gwarancyjna oraz oryginał dowodu zakupu. Istotnie jes również aby towar został zakupiony ( data zakupu na dowodzie zakupu ) w okresie trwania gwarancji.
W pana przypadku zostały spełnione wszystkie wymagania w związku z tym 4 letnia opieka gwarancyjna na Pana TV zostanie uwzględniona.

Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska
Tel. (022) 349-15-04
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Tak więc POLECAM - mój telewizorek jest THE BEST!!!
 

urad

New member
a jak sie ma sprawa, gdy pokaze sie tfu... tfu... HotPixel? czy wtedy takie coś też można zgłosić gwarancyjnie i czy wymienią matrycę gdy pojawi się nawet 1 szt czegoś takiego ?
 
Do góry