Philips daje 4 lata gwarancji

pixelangel

New member
Tez pytalem philipsa co do 4 letniej gwarancji .Chodzilo mi glownie o punkty sprzedazy ,i jest to obojetne w ktorym sklepie sie kupi telewizor ,byle byl dowod zakupu w okresie promocyjnym.
Co do wadliwych pixeli to z tego co wiem ,mają swoją politykę dotyczącą nie tylko ilosci pixeli ale i pola w ktorym sie pojawiają.
 

m@rcin

Member
urad napisał:
a jak sie ma sprawa, gdy pokaze sie tfu... tfu... HotPixel? czy wtedy takie coś też można zgłosić gwarancyjnie i czy wymienią matrycę gdy pojawi się nawet 1 szt czegoś takiego ?

Zgłosić wszystko można ale nie sądzę żeby ci odrazu wymienili matrycę.
W zależności od rozdzielczości (różna ilość pikseli) jest to od 1-3% (różne firmy różnie podają) wszystkich pikseli. Kalkulator w łapki i można policzyć sobie. ;)
 

tommek

New member
Dostałem odpowiedź z Philipsa

1. Również otrzymałem odpowiedź z firmy Philips, że mój LCD jest objęty gwarancją. Szkoda tylko, że sprzedawcy w MediaExpert-Wrocław (łącznie z kierownikami sklepu) nic o tym nie wiedzą a nawet przekonują że u nich nie obowiązuje taka promocja. Mieli to sprawdzić do poniedziałku i dać znać - już prawie czwartek a tu nic. Co tam dla nich przyszedł klient zostawił 7 klocków "...i pies mu morde lizał". Już nie wspomnę o chamskiej obsłudze ale to inny temat. A jeszcze muszę tam jechać bo nie dali mi gwarancji na papierze co jest wymogiem skorzystania z promocji. (pkt 9).

2 Wygląda też na to że punkt 2 reg.: "Promocja trwać będzie w dniach od 26 maja 2008 roku do 30 czerwca 2008 roku w wybranych punktach sprzedaży..." jest hmm - niepotrzebny?
 
Do góry