Philips 9705 wszystko o serii

publo102

New member
No chyba nie do końca można się uspokoić, bo skoro usuwanie pisków dotyczy tylko UK, a u nas odpowiadają "jest to skuteczny sposób na odstraszanie od zakupu telewizorów naszej marki" no to jednak jest czym się martwić.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dzięki. Uspokoiłeś mnie tym postem, też się przymierzam do tego TV i martwiło mnie to piszczenie. Ale skoro to nie jest problem hardware'u, tylko da się je usunąć softem to luzik.

Witam ja mysle ze nie do konca taki luzik bo to oni mowia ze to tak jest , nawet mysle wiecej ze na tyle sa durni, ze czytajac inne fora zagraniczne wiedzieliby ze cos takiego jest, a nie pisza ze to jest na odstraszenie klientow.... Ja bym na twoim miejscu nie byl taki wyluzowany bo mozna kupic za ladne pieniadze tv i bedziesz mial piszczenie na poziomie akceptowanym :) smiechu warte co oni pisza.... A ci z EISA to moze dziadki i maja problem ze sluchem skoro wybrali go za najlepszy tv a mzo etakie niuanse sa poprostu dla nich nie wazne..... Pozdrawiam
Lolek
 

Onomato

New member
Nie dałem spokoju philipsowi i dostałem taka odpowiedz:
"W nawiązaniu do Pana pytania, informujemy, iż telewizory dostępne na polskim rynku zostały zaprezentowane około 2-3 miesięcy po promierze europejskiej.
Nie dostaliśmy żadnych informacji na temat tego probelmu, wnioskuje więc, iż modele dostępne na polskim rynku pozbawione zostały już tej niedogodności."
Czyżby?
 
Ostatnia edycja:

incognitos

New member
Jutro ma na mnie czekać w sklepie. Przy odbiorze będę mógł go sobie sprawdzić, rozpakować, uruchomić itp. Wiadomo, że będę chciał go dobrze osłuchać :) w związku z tym mam pytanie, kiedy to piszczenie występuje? Wystarczy, że jest włączony, czy może musi być podłączony jakiś obraz czy coś??
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Jutro ma na mnie czekać w sklepie. Przy odbiorze będę mógł go sobie sprawdzić, rozpakować, uruchomić itp. Wiadomo, że będę chciał go dobrze osłuchać :) w związku z tym mam pytanie, kiedy to piszczenie występuje? Wystarczy, że jest włączony, czy może musi być podłączony jakiś obraz czy coś??

Witam. Wystarczy że jest włączony dowolny sygnał z podłączonego do telewizora urządzenia np: dvd , blu-ray , któryś z dekoderów cyfrowych nadających dowolny program telewizyjny , wtedy masz możność również obejrzenia obrazu wyświetlanego na ekranie wyświetlacza telewizora.Dobrze jest poprosić sprzedawcę , aby ustawił za pomocą menu pilota opcję : dom , a nie sklep.:smile:
Życzę udanego zakupu.
Pozdrawiam , :)
 

ozzikk

New member
Witam,

Chciałem zapytać jak ten model ma się do Samsunga UE40C8000?
Oba są LED, 3D, strefowe wygaszanie podświetlenia, DLNA, USB itd.
Samsung nie ma Ambilight, ale jest za to jest tańszy.

Czy są w nich jakieś znaczące różnice na które nie zwróciłem uwagi:?:
pozdrawiam
 

Onomato

New member
Samsung odswiezanie 200hz, edge led
Samsung 2Ddo 3D, skype

Philips odswiezanie 400hz, full led
Tak na szybko z pamieci

Incognitos jak wrócisz ze sklepu to napisz jak wrażenia.
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Witam. Firma Philips oficjalnie poinformowała , że po skontaktowaniu się użytkowników telewizorów Philips seria 9705 wielkość 32",40'"i 46" , gdzie występuje usterka typu piszczenie odbiornika , zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętu całkowicie rozwiązujący problem.:D
Kontakt z działem obsługi klienta Philips oddział Polska:

1. Wysłanie e-mail poprzez wykorzystanie formularza dostępowego pod tym samym adresem. Patrz -> Philips - Kontakt i*pomoc techniczna
2. telefonicznie od pn-pt w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 008003111318 .
3. poprzez czat elektroniczny do którego dostęp jest przez oficjalną witrynę producenta.

Pozdrawiam , :)
 
Ostatnia edycja:

Onomato

New member
Witam. Firma Philips oficjalnie poinformowała , że po skontaktowaniu się użytkowników telewizorów Philips seria 9705 wielkość 32",40'"i 46" , gdzie występuje usterka typu piszczenie odbiornika , zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętu całkowicie rozwiązujący problem.:D
Kontakt z działem obsługi klienta Philips oddział Polska:

1. Wysłanie e-mail poprzez wykorzystanie formularza dostępowego pod tym samym adresem. Patrz -> Philips - Kontakt i*pomoc techniczna
2. telefonicznie od pn-pt w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 008003111318 .
3. poprzez czat elektroniczny do którego dostęp jest przez oficjalną witrynę producenta.

Pozdrawiam , :)
Wkoncu, gdzie umieścili ta informacje? Accu a Twoja 32 tez piszczy?
 

hcl4

New member
I tak twierdzę, że chore jest to, aby telewizory tej klasy cenowej posiadały tak ewidentne wady. Co miałoby mnie to interesować, że łaskawie chcą mi naprawic? Dla mnie to już nie to - żyć ze świadomością, że zapłaciłem średnio 8 tyśków i wiedzieć że jest NAPRAWIANY. Powinni zwracać pieniądze, bo napewno za dużo niższe pieniądze można kupić o wiele lepszy sprzęt. Pomijam fak, że przed sprzedażą powinny być testy itd. Wydawło mi się, że philips to wiodący konkurent na rynku, ale okazuje się że nie ma nic wspólnego z dawną swoją klasą, jakością i tradycją. Dla zainteresowanych kupnem tego cuda - proponuję kubeł zimnej wody i nie szukać najdroższych bo szkoda kasy. Lepiej otworzyć oczy i nie napalać się, że jeśli coś jest NAJdroższe, to ma być NAJlepsze - bo tak często nie jest :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
poproś o prezentację w domy C 8000 i konkurencji i sam na własne oczy u siebie najlepiej ocenisz własne preferencje. W domu też lepiej odsłuchasz czy piszczy niż na sklepie.
Nie każdy egzemplarz jest wadliwy.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam. Mój telewizor na szczęście pozbawiony jest tej dokuczliwej usterki z czego jestem bardzo zadowolony.Wyprodukowany w 24 tygodniu tego roku na Węgrzech tj, pomiędzy 14 - 20 czerwca 2010 r.
Wynika to z kodu VN1A 1024 XXXXXX . VN -Węgry(Hungary) 10 - to rok produkcji 24 - tydzień roku. Oprócz tego , że musiałem go wyłączyć całkowicie z zasilania i ponownie włączyć zasilanie oraz ponownie zapisać kanały cyfrowe i analogowe na DVB-C oraz kanały cyfrowe na DVB-T , telewizorek "odpukać w nie malowane drzewo" sprawuje się znakomicie .Kraj instalacji ustawiłem na:Niemcy. Miałem jeszcze mały problem z połączeniem kablem HDMI laptopa , bo był przesył obrazu a nie było dżwięku w tv , ale po zmianie sterownika w karcie graficznej Nvidii z aktualizowanego na poprzednią wersję sterownika dźwięk również jest już teraz przesyłany do telewizorka z czego jestem bardzo zadowolony. Kluczową sprawą w ustawieniu obrazu jest zabawa z ustawieniem odcienia , bo fabryczne ustawienia nie należą do najlepszych.Jest wybór: odcień normalny , odcień ciepły , odcień zimny i odcień: własne.Jak się wybierze odcień:własne przechodzi się na odcień personalny i wtedy można ustawić poszczególne wartości R , G , B. Jest to zabawa , ale przy pewnej dozie cierpliwości można te wartości całkiem sensownie ustawić , posiłkując się planszami wzorcowymi-ja korzystałem z obrazów ISO Image.
Pewną niedogodnością jest wklepywanie częstotliwości kanałów analogowych , gdy do telewizora podłączona jest antena oraz odbiornik cyfrowy.Telewizor zapisze kanały cyfrowe opcja w pilocie antena (DVB-T) ,
następnie kanały cyfrowe z odbiornika cyfrowego (trzeba w tym celu zmienić opcje w pilocie z anteny na kabel DVB-C ) a kanały analogowe wyszukać i zapisać ręcznie jako nowe.Jeżeli podłączony jest tylko odbiornik cyfrowy to telewizor wyszuka i zapisze kanały cyfrowe i kanały analogowe.(opcja w pilocie kabel DVB-C)

Pozdrawiam , :)
 
Ostatnia edycja:

incognitos

New member
Dzięki accu za info, już skontaktowałem się mailowo z serwisem. Pomimo, iż wczoraj w sklepie swój egzemplarz dobrze osluchałem, to jednak okazało się, że w domu słychać jak piszczy. Na szczęście nie jest to na tyle uciążliwe, że nie mogę oglądać TV. W każdym razie cieszę się, że Philips zajął się tą sprawą, a do hcl4 - nie myli się tylko ten co nie robi nic ... Philips wręcz zyskał w moich oczach, ponieważ potrafił przyznać się do błędu (mimo iż trochę im to zajęło), dzięki czemu nie muszę bawić się w reklamacje itp. tylko jest oficjalne oświdczenie, wiedzą gdzie jest błąd i sprawą zajmie się autoryzowany serwis - czysty profesjonalizm jak dla mnie, a nie jak to się często zdarza PR'owa papka.

PS: accu - napisałeś, że kolory dobieraleś ISO Image, możesz napisać coś więcej, bo nie wiem o co chodzi :), a też bym chętnie się trochę pobawił z ustawieniami.
 
Ostatnia edycja:

Onomato

New member
Dzięki accu za info, już skontaktowałem się mailowo z serwisem. Pomimo, iż wczoraj w sklepie swój egzemplarz dobrze osluchałem, to jednak okazało się, że w domu słychać jak piszczy. Na szczęście nie jest to na tyle uciążliwe, że nie mogę oglądać TV. W każdym razie cieszę się, że Philips zajął się tą sprawą, a do hcl4 - nie myli się tylko ten co nie robi nic ... Philips wręcz zyskał w moich oczach, ponieważ potrafił przyznać się do błędu (mimo iż trochę im to zajęło), dzięki czemu nie muszę bawić się w reklamacje itp. tylko jest oficjalne oświdczenie, wiedzą gdzie jest błąd i sprawą zajmie się autoryzowany serwis - czysty profesjonalizm jak dla mnie, a nie jak to się często zdarza PR'owa papka.

PS: accu - napisałeś, że kolory dobieraleś ISO Image, możesz napisać coś więcej, bo nie wiem o co chodzi :), a też bym chętnie się trochę pobawił z ustawieniami.

a jaki rozmiar kupiles 32 czy 40/46?
 

accu

New member
Bez reklam
Witam. Cieszę się , że dokonałeś zakupu modelu telewizora Philips z serii 9705. Trochę smutno , że ma telewizorek tą usterkę z dźwiękiem , ale producent mam nadzieję tą niedogodność usunie. W tych modelach serii 9705 po prostu trzeba trafić na egzemplarz pozbawiony tej wady. Telewizor mój owszem wydaje odgłos jakim jest warkot wydobywający się z głośników , bas ustawiony jest na pozycji wzmocnienia 8(podbity maksymalnie) , a tony wysokie na 0 (zrównoważone ) , a poziom głośności ustawiony jest na 36.( 0,6 mocy wzmocnienia głośności - 60 ->wskaźnik najwyższej głośności.).Jest to jednak efekt nieuchronny, gdyż głośniki firmy Samco zastosowane w modelu 32"9705 mają za małą moc , aby grały czysto i tej przypadłości producent nie usuwa. Mnie to nie przeszkadza , gdyż siedzę w odległości 2,7 m na wprost od telewizora.
Ja za pomocą programu CDBurnerXP otwierałem wcześniej nagrany (wypalony )obraz ISO na płycie DVD.
Burosch Display - 84,4 MB. - Freeware , wszystkie systemy operacyjne. Display Basic Adjustment Test,
to oprogramowanie które pomaga odpowiednio skonfigurować odtwarzacz DVD oraz telewizor.Display Basic Adjustment Test pozwala na skonfigurowanie obrazu i dźwięku w urządzeniach każdego rodzaju zarówno telewizorów CRT jak i LCD w rozdzielczości Full HD.Ja pobrałem w wersji niemieckiej.
Jest też odrębna sekwencja testu DIVAS w postaci pliku AVCHD przeznaczona dla odtwarzaczy Blu-ray , ale tej materii nie ruszałem , bo nie mam na razie odtwarzacza blu-ray.
Życzę przyjemnego wieczorka i dobrego odbioru z nowego telewizorka.:smile:



Pozdrawiam , :)
 
Do góry