Dzięki. Uspokoiłeś mnie tym postem, też się przymierzam do tego TV i martwiło mnie to piszczenie. Ale skoro to nie jest problem hardware'u, tylko da się je usunąć softem to luzik.
Jutro ma na mnie czekać w sklepie. Przy odbiorze będę mógł go sobie sprawdzić, rozpakować, uruchomić itp. Wiadomo, że będę chciał go dobrze osłuchaćw związku z tym mam pytanie, kiedy to piszczenie występuje? Wystarczy, że jest włączony, czy może musi być podłączony jakiś obraz czy coś??
Wkoncu, gdzie umieścili ta informacje? Accu a Twoja 32 tez piszczy?Witam. Firma Philips oficjalnie poinformowała , że po skontaktowaniu się użytkowników telewizorów Philips seria 9705 wielkość 32",40'"i 46" , gdzie występuje usterka typu piszczenie odbiornika , zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętu całkowicie rozwiązujący problem.
Kontakt z działem obsługi klienta Philips oddział Polska:
1. Wysłanie e-mail poprzez wykorzystanie formularza dostępowego pod tym samym adresem. Patrz -> Philips - Kontakt i*pomoc techniczna
2. telefonicznie od pn-pt w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 008003111318 .
3. poprzez czat elektroniczny do którego dostęp jest przez oficjalną witrynę producenta.
Pozdrawiam ,![]()
Dzięki accu za info, już skontaktowałem się mailowo z serwisem. Pomimo, iż wczoraj w sklepie swój egzemplarz dobrze osluchałem, to jednak okazało się, że w domu słychać jak piszczy. Na szczęście nie jest to na tyle uciążliwe, że nie mogę oglądać TV. W każdym razie cieszę się, że Philips zajął się tą sprawą, a do hcl4 - nie myli się tylko ten co nie robi nic ... Philips wręcz zyskał w moich oczach, ponieważ potrafił przyznać się do błędu (mimo iż trochę im to zajęło), dzięki czemu nie muszę bawić się w reklamacje itp. tylko jest oficjalne oświdczenie, wiedzą gdzie jest błąd i sprawą zajmie się autoryzowany serwis - czysty profesjonalizm jak dla mnie, a nie jak to się często zdarza PR'owa papka.
PS: accu - napisałeś, że kolory dobieraleś ISO Image, możesz napisać coś więcej, bo nie wiem o co chodzi, a też bym chętnie się trochę pobawił z ustawieniami.