Philips 65PUS6754/12 problem po zakupie. Proszę o opinie.

sviru

New member
Panowie nabyłem w sklepie Internetowym EURO RTV Philipsa 65PUS6754/12.

Przy kurierach wyglądał ok. Więc po powrocie do domu i wypakowaniu na spokojnie zauważyliśmy z żoną, że o dziwo tv jest krzywy na górnej ramce... Widać to na zdjęciach - odchodzi około 1cm od środka ekranu.

Czy spotkaliście się z taką wadą. Już to zgłosiłem jako rękojmie i chcę wymiany na nowy egzemplarz.
Jestem ciekaw jak sklep EURO RTV szybko rozwiążę tę sprawę. Idiotyczne jest, że teraz muszę przechodzić przez procedurę reklamacyjną. W sklepie stacjonarnym nie przyjmą... Napisałem na ich facebooka ale narazie bez odpowiedzi.

Poniżej zdjęcia

philips01.jpg
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Bardzo rzadko się zdarza ale się zdarza w różnych firmach też.
Jeśli Ci przeszkadza to poproś o zamianę.
 

sviru

New member
Poprosiłem o zamianę - obecnie sklep uchyla się od odpowiedzialności/umywa ręce - na chwilę obecną walczę i cały czas z nimi dyskutuję.

Nie wiem jak się sprawa zakończy.
 

Jericho24

Member
Bez reklam
Panowie nabyłem w sklepie Internetowym EURO RTV Philipsa 65PUS6754/12.

Przy kurierach wyglądał ok. Więc po powrocie do domu i wypakowaniu na spokojnie zauważyliśmy z żoną, że o dziwo tv jest krzywy na górnej ramce... Widać to na zdjęciach - odchodzi około 1cm od środka ekranu.

Czy spotkaliście się z taką wadą. Już to zgłosiłem jako rękojmie i chcę wymiany na nowy egzemplarz.
Jestem ciekaw jak sklep EURO RTV szybko rozwiążę tę sprawę. Idiotyczne jest, że teraz muszę przechodzić przez procedurę reklamacyjną. W sklepie stacjonarnym nie przyjmą... Napisałem na ich facebooka ale narazie bez odpowiedzi.

Poniżej zdjęcia

philips01.jpg
Udalo sie wymienic TV?
 
Do góry