Panowie nabyłem w sklepie Internetowym EURO RTV Philipsa 65PUS6754/12.
Przy kurierach wyglądał ok. Więc po powrocie do domu i wypakowaniu na spokojnie zauważyliśmy z żoną, że o dziwo tv jest krzywy na górnej ramce... Widać to na zdjęciach - odchodzi około 1cm od środka ekranu.
Czy spotkaliście się z taką wadą. Już to zgłosiłem jako rękojmie i chcę wymiany na nowy egzemplarz.
Jestem ciekaw jak sklep EURO RTV szybko rozwiążę tę sprawę. Idiotyczne jest, że teraz muszę przechodzić przez procedurę reklamacyjną. W sklepie stacjonarnym nie przyjmą... Napisałem na ich facebooka ale narazie bez odpowiedzi.
Poniżej zdjęcia
Przy kurierach wyglądał ok. Więc po powrocie do domu i wypakowaniu na spokojnie zauważyliśmy z żoną, że o dziwo tv jest krzywy na górnej ramce... Widać to na zdjęciach - odchodzi około 1cm od środka ekranu.
Czy spotkaliście się z taką wadą. Już to zgłosiłem jako rękojmie i chcę wymiany na nowy egzemplarz.
Jestem ciekaw jak sklep EURO RTV szybko rozwiążę tę sprawę. Idiotyczne jest, że teraz muszę przechodzić przez procedurę reklamacyjną. W sklepie stacjonarnym nie przyjmą... Napisałem na ich facebooka ale narazie bez odpowiedzi.
Poniżej zdjęcia

Ostatnia edycja: