Philips 6198k, a wifi

Calvex

New member
Witam, mam problem z podłączeniem tv przez wifi. Jeżeli podłącze kablem to wszystko śmiga, a jeżeli podłącze przez wifi to wyskakuje: Połączenie niedostępne. Sprawdź ustawienia routera lub skontatkuj się z dostwacą Internetu. Więc na 100% jest to problem routera, tylko nie mam pojęcia co to może być przez wifi w domu są podłączone 3x laptopy i 1 tablet i wszystko działa jak należy.

W domu posiadam 2 routery.

TP-Link TL-WR340G

TP-Link TL-WR741ND

I na obydwu ten sam problem. Możliwe, że te routery są zbyt stare ?
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Ręcznie.

TV wyszukuje router, a wygląda tak. Wybieram siec - wpisuje haslo - wyswietla sie, ze tv został podłączony z siecia domową. Wchodzę w smart tv i wyskakuje Połączenie niedostępne. Sprawdź ustawienia routera lub skontatkuj się z dostwacą Internetu.
 

Swirek00

New member
Żeby wyeliminować ew. usterkę wifi w TV musiałbyś spróbować podłączyć do innej sieci, tak mi się wydaje.

A na kompie masz jakiś program do administracji połączeń? może jest jakaś blokada?

bo skoro działa przez kabel, to w zasadzie powinno działać i wifi
 

accu

New member
Bez reklam
Żeby wyeliminować ew. usterkę wifi w TV musiałbyś spróbować podłączyć do innej sieci, tak mi się wydaje.

A na kompie masz jakiś program do administracji połączeń? może jest jakaś blokada?

bo skoro działa przez kabel, to w zasadzie powinno działać i wifi

Witam uprzejmie,

Może jednak zobaczyć jaki telewizor ma wgrany soft . O ile jest "stary" to wgrać przez gniazdo USB
w telewizorze bieżący soft . To nic nie kosztuje , a może jednak pomóc .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Calvex

New member
Wgrałem najnowszy soft 000.171.051.000 i nadal to samo. Konfiguruje router przez bramę domyślną czyli 192.168.0.1



Przez kabel wszystko śmiga, a przez wifi lipa -sieć znajduje, łączy się, ale jak wchodzę w smart tv to wyskakuje, że Sprawdź ustawienia routera lub skontatkuj się z dostwacą Internetu.
 

Calvex

New member
Eh u każdego inne rozwiązanie.

Aktualizacja na najnwoszy soft mi nie pomogła.

Do tego napisali tam, żeby zrobić reinstalacje TV - to jest w 100% bezpieczne ? Strace po tym wszystkie ustawienia ?
 

accu

New member
Bez reklam
Eh u każdego inne rozwiązanie.

Aktualizacja na najnwoszy soft mi nie pomogła.

Do tego napisali tam, żeby zrobić reinstalacje TV - to jest w 100% bezpieczne ? Strace po tym wszystkie ustawienia ?

Witam uprzejmie,

W 100% bezpieczne . Tak , stracisz ustawienia , ale możesz sobie zapisać parametry obrazu , które
sobie wypracowałeś na kartce papieru . Natomiast listę kanałów można zgrać zdaje się , że na pendrive'a. Jest do tego program Philips Channel Editor. (nie wiem teraz jaka wersja jest bieżąca).

Inne rozwiązania , bo różne są powody , że wi-fi od razu czasem nie "trybi"
Ja też miałem z tym kłopoty , ale jakoś sobie jednak poradziłem , gdyż próbowałem różnych opcji i
w końcu połączenie bezprzewodowe u mnie "zatrybiło". Na pocieszenie napiszę tak , nie tylko Ty masz
ten kłopot z uzyskaniem połączenia bezprzewodowego , mieli , mają i będą mieli inni .
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Ok, dzięki jutro się tym pobawię. Nie wiem czemu... niby jest połączenie z siecią (IP otrzymuje przez elegancko przez DHCP) a wchodzę w smart tv i tam Internetu nie ma.

Właśnie za ustawienia obrazu + listy programu zapłaciłem w ME te 60 zł, więc będę musiał sobie all zapisać, przynajmniej na kartce, albo fotki porobić.
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
DNSy TV tez otrzymuje z DHCP? sprawdź czy poprawne. Zmień na próbę na openDNS. Zmień numer kanału, niektóre urządzenia mogą mieć problem z 13. Ustaw szyfrowanie WPA lub mieszane WPA/WPA2 PSK AES. Sprawdź czy problemem nie jest szerokość kanału 40MHz. Oczywiście filtracja MAC wyłączona? Możesz jeszcze wpisać ip, bramę , dny ręcznie wyłączając DHCP. Zobacz jakie masz oprogramowanie w TV i jak jest nowsze to wgraj przez USB.
 

Calvex

New member
Tak dns też otrzymuje, przez dhcp. Ogólnie sprzęt jest "podłączony" do Internetu bo jak wchodzę w router to widzę, że TV otrzymuje i wysyła pakiety.
Ale jak wchodzę w smarta to wyskakuje Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później.

Zmieniłem kanał na 10, szerokość na 20 mhz i nadal to samo, lecz Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później wyskakuje po około 15-20 sek, wcześniej wyskakiwało po 10 minutach.


Filtrowanie po MAC oczywiście wyłączone. Adresy dns zmieniłem na "googlowe" 8.8.8.8 i 4.4.4.4, ale bez skutku. Chyba bedzie trzeba do nich dzwonic.
*** Ignore Ping Packet From WAN Port - mam wyłączone (odznaczone).
1

W domu przez wi fi mam podłączone 3 laptopy, 2 smartfony i 1 tablet - all działa oprócz tv.
//


Zauważyłem jeszcze jedna rzecz - jesli podłącze Internet bezpośrednio do tv do wszystko śmiga, a jeżeli wezme zrobie tak: internet - router - kabel - tv, to Internetu w ogóle nie ma - coś jakby router blokował, ale nie wiem co. Cały firewall wyłączyłem.
 
Ostatnia edycja:

Swirek00

New member
Zauważyłem jeszcze jedna rzecz - jesli podłącze Internet bezpośrednio do tv do wszystko śmiga, a jeżeli wezme zrobie tak: kabel - router - kabel - tv, to Internetu w ogóle nie ma - coś jakby router blokował, ale nie wiem co. Cały firewall wyłączyłem.

I tu musisz szukać rozwiązania - czy nie masz jakiejś blokady na routerze, ale raczej nie firewall.
 

rumunn95

New member
zobacz czy dziala bez zadnego filtrowania tzn siec otwarta ,nie masz jakis portow poblokowanych?
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Nie, w routerze nic nie jest poblokowane, filtrowanie NIE jest po adresie mac, firewall jest wyłączony.

Wszystkie urządzenia na wifi działają normalnie, oprócz tv.

Czytam na necie i dużo osób ma taki problem.
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Nie wiem już.

Ustawiałem IP na statyczny i ten sam problem co z dhcp. Porty odblokowałem 80 i 443 i nic nie pomogło.
Tv łączyłem przez router poprzez WPS, WPS kod i normalnie. Za kazdym razem to samo nie znaleziono serwera...

Inne urządzenia łączą się bez problemu z wifi.
 

Calvex

New member
Napisałem e-maila do supportu Philipsa może po weekendzie odpiszą.

Wszystkie urządzenia na wifi działają, a w tv nie odnaleziono serwera philips...
 

kimnamil

New member
A próbowaleś zmienić sposób szyfrowania? Miałem podobny problem z bluray od LG. Połączył się z routerem dopiero po zmianie szyfrowania na zwykły WEP.
 
Do góry