Philips 6198k, a wifi

Calvex

New member
Bez WPS robiłem i nadal to samo.

TV łączy się z Interentem, dostaje adres ip, brame, dnsy przez dhcp, w routerze mam info, ze tv odbiera i wysyla pakiety, ale co z tego skoro jak wchodze w smarta to mam info, ze serwery philips sa niedostepne.

https://www.google.pl/search?gs_rn=...e=UTF-8&sa=N&tab=iw&ei=mLjyUaqyN4aVswb2tIGADg

Tutaj dużo os ma ten problem, tylko u kazdego niby inne rozwiązanie ;/ cz

- zmienialem juz czas ręcznie (nie pomoglo)
- wgralem najnowszy update (j/w)
- Czyscilem historie tv cache,cookies etc (j/w)

Jak podłącze bezpośrednio neta do tv to smiga, a przez wifi to nie ma uja. Tak samo jak zrobie tak: Internet - router - RJ45 - TV. I tez lipa.

Problem jest tylko z tv - wszystkie inne urządzenia śmigają.
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
W domu posiadam 2 routery.
TP-Link TL-WR340G
TP-Link TL-WR741ND
jesli podłącze Internet bezpośrednio do tv do wszystko śmiga, a jeżeli wezme zrobie tak: internet - router - kabel - tv, to Internetu w ogóle nie ma - coś jakby router blokował,
Podaj dokładnie jakie urządzenia sieciowe posiadasz, jak to wszystko jest podłączone wraz z adresacją IP itp.
Tv łączyłem przez router poprzez WPS, WPS kod i normalnie. Za kazdym razem to samo nie znaleziono serwera...
Szyfrowanie WPA lub mieszane WPA/WPA2 PSK AES. Wyłącz WPS na routerze. Hasło jak i nazwa SSID bez znaków specjalnych, polskich ogonków.

Wgraj do TL-WR741ND Gargoyle Gargoyle - instalacja, aktualizacja, usuwanie | OpenWRT, TL-WR1043ND i sprawdz na tym oprogramowaniu. Możesz go użyć jako wireless bridge (zamiast karty wifi w TV).
Sprawdź czy w danym momencie serwery Philipsa działają Philips
 

Osfald

New member
Panie i Panowie sprawa jest banalna. Jestem właścicielem małej firmy telekomunikacyjnej, która m.in. udostępnia Internet klientom indywidualnym. W ostatnim czasie zmienialiśmy trochę sprzętu i ustawień w naszych sieciach. Jakiś czas po tym zaczęły zgłaszać się do nas osoby, które twierdziły, że ich tv nie może połączyć się z Internetem. Serwisant jeździł, oglądał, kombinował i nic nie mogliśmy zrobić z tym fantem. Do czasu... Po pierwsze okazało się, że problemy sprawiają TYLKO nowoczesne TV Philipsa. Inne telewizory działały bez przeszkód. Po drugie wszystkie problematyczne TV stały za routerami domowymi. Do routerów tych podpięta była cała mnogość innych urządzeń typu tablet, telefon, laptop... itp., które działały bardzo dobrze. Tylko TV Philips zdecydowanie odmawiały współpracy. Szybka analiza zmian wprowadzonych w naszych urządzeniach uwidoczniła natychmiast fakt, że ujednoliciliśmy wartości TTL pakietów w feralnych podsieciach, wychodzące z naszych routerów brzegowych, do wartości 2. Normalnie takie działanie jest poprawne - klient może rozdzielić w swoim lokalu Internet "o jeden stopień" za pomocą własnego routera. Kolejne, wpięte w szeregu routery nie powinny działać (normalna praktyka). Jakie było nasze zdziwienie, kiedy okazało się, że TV Philips próbuje routować pakiety. Oczywiście w tej sytuacji nie miało prawa to działać! Jednym ruchem zmieniliśmy dla wybranych klientów TTL na 3 i jak ręką odjął, wszystko śmiga :) Reasumując... sprawdźcie, jaki TTL daje wasz dostawca Internetu. Jeśli macie niski, a wasz domowy router może go podnieść to podnieście jego wartość o 1. Przy wyżej opisanych objawach rozwiązuje problem dokumentnie! Pozdrawiam.
 

Calvex

New member
Mi już wszystko dawno śmiga trochę trzeba było kombinować ale zrobiłem tak:
1. Podłączyłem kabel do gniazdka Lan (wcześniej miałem w wan)
2. Ustawiłem routing na brame
3. Ustawiłem adresy routera na statyczne

I w sumie chyba tyle, ale po tym wszystko zaczęło działać.
 
Do góry